Skocz do zawartości

zatarty tłok


santi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,300 km temu zrobiłem remont silnika .Wymieniłem stary tłok na tłok włoski firmy meteor.Jeżdziłem tak jak nalezy ,wlewałem olej motul więcej niż potrzeba i dzisiaj po przejechaniu ok 15 km dałem dosłownie na chwile w palnik i skutek jest taki ,że zatarłem tłok.Mam pytanie czy trudno się wyciąga zatarty tłok z cylindra i czy z waszych doświadczeń głebokie mogą być rysy na cylindrze oraz gdzie mogę kupić dobry tłok renomowanej firmy do ktm lc2 silnik taki jak yamaha dtr 125 1996 r ,tłok z otworkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,300 km temu zrobiłem remont silnika .Wymieniłem stary tłok na tłok włoski firmy meteor.Jeżdziłem tak jak nalezy ,wlewałem olej motul więcej niż potrzeba i dzisiaj po przejechaniu ok 15 km dałem dosłownie na chwile w palnik i skutek jest taki ,że zatarłem tłok.Mam pytanie czy trudno się wyciąga zatarty tłok z cylindra i czy z waszych doświadczeń głebokie mogą być rysy na cylindrze oraz gdzie mogę kupić dobry tłok renomowanej firmy do ktm lc2 silnik taki jak yamaha dtr 125 1996 r ,tłok z otworkiem.

 

Uuu nie polecam tej firmy (meteor) robi same szaisy,a poza tym tłok powinien chyba wyjść bez problemu,(oby tylko nie porysował gładzi cylindra)a to zablokowało go czy poprostu kompresje stracił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roznie moze sie zatrzec moze sie zatrzec tak ze bedziesz wybijal tlok albo cylinder szarpniesz i wyjdzie. Rysy tez moga byc rozne. Jesli kopka nie mozesz ruszyc tzn ze bedzie ciezko go wyciagnac. Ja dopiero zaczalem odkrecac przy okolo 70km bo musialem za jeppami jechac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok jest zablokowany w cylindrze ,kopniaka nie mam tylko rozrusznik ,ale ten nie jest w stanie go ruszyć . Natomiast przy próbie wzięcia go na zapych koło się ślizga po asfalcie i jest zablokowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok jest zablokowany w cylindrze ,kopniaka nie mam tylko rozrusznik ,ale ten nie jest w stanie go ruszyć . Natomiast przy próbie wzięcia go na zapych koło się ślizga po asfalcie i jest zablokowane

musisz odkręcić głowice i sprawdzić co sie tam stalo,mi też kiedys tak zablokowało ponieważ tłok rozleciał sie na sworzniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak. ja mam TDR i kupiłem tłok wossnera za 306zł i za da dni miałem w domu.

Adres sklepu (wszystko ten sam sklep)

http://www.czesci-motocyklowe.pl

http://www.akcesoria-motocyklowe.pl

http://www.motorshop.pl

http://www.heidemann.pl

Polecam bo raz musiałem wymienić tłoczek i bez żadnych problemów. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok zatarty nie musi byc niezywy:d

przetrzeć papierem ugotowac w oleju przetoczyć przetrzec papierem;) i smigac:d

 

a potem narobisz sobie bałaganu przez luźny tłok że ja pierdziu....

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok jest zablokowany w cylindrze ,kopniaka nie mam tylko rozrusznik ,ale ten nie jest w stanie go ruszyć . Natomiast przy próbie wzięcia go na zapych koło się ślizga po asfalcie i jest zablokowane

Zastanawiam sie co moglo byc przyczyna tej awarii. Owszem mowisz ze po remoncie tlok mogl spuchnac - przytarl sie i ok (odkreciles za mocono i stalo sie) ale dlaczego po ostygnieciu tloka rozrusznik go nie kreci- i tlok wogole nie chce sie przemieszczac w cylindrze. Niestety czeka rozlozenie moto :/

Co do tloka METEOR - moze to nie jest wiadaca marka, ale bez przesady nie robia takiego zlomu. Mialem w Apie i tloczek dzialal poprawnie. Chociaz teraz w KTMie mam Vertexsa i polecam Vertexsa :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak. ja mam TDR i kupiłem tłok wossnera za 306zł i za da dni miałem w domu.

Adres sklepu (wszystko ten sam sklep)

http://www.czesci-motocyklowe.pl

http://www.akcesoria-motocyklowe.pl

http://www.motorshop.pl

http://www.heidemann.pl

Polecam bo raz musiałem wymienić tłoczek i bez żadnych problemów. Pozdro.

 

na stronie sklepu, ktorą podałeś jest napisane, ze jest to tłok tuningowy podnoszący moc i kompresje. Odczułeś przyrost mocy, jakaś poprawe w osiągach? :eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic sobie nie narobisz:d jak go wygotyjesz bedzie wszystko ok:) sposób juz sprawdzony:)

Metoda ta nie jest zła (nawet dobra) ale w przypadku silników mało wysilonych i wolnoobrotowych(np.wsk,simson,romet) ale nie do silnika który kreci 12tys lepiej już zrobić szlif i wymienić tłok,(tak ja uważam),bez obrazy,Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...