Skocz do zawartości

CUSTOM


tomaszek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

podstawowe pytanie odbiorcy!!!

 

w Polsce ludzie krzywo patrza na przerobione chopery

 

podstawowy styl chopera na Polske to sakwy , szyba i lejce na manetkach :lalag:

 

pozatym kasa wiadomo czesci nie sa tanie ,

 

narazie trzeba odczekac

 

juz Czechy bylyby leprzym rynkiem zbytu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki pomysł by stworzyć firmę coś jak OR.CO.CO mam hale do wykończenia pisze się ktoś na coś takiego? :lalag:

 

sorry za sceptycyzm - ale uwazam ze w naszym kraju jak na narazie ten pomysl nie wypali.

 

takie pytanie - dla kogo mialbybyc przeznaczony ten zaklad (do jakiej klienteli mialby on trafic kto bylby odbiorca produktow)?

 

pozdro all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym na jakich gratach skladac motocykle? jakie silniki? roznica miedzy takim OCC a Polska to fakt ze tam kupic dobry sprzet czesci akcesoria silniki to nie problem, a w Polsce? OCC w zasadzie malo co robi, wiekszosc to sklada na gratach roznych firm wedlug wlasnej koncepcji. Oni maja kilka wzorow ram i na tym koniec, ciagle to samo walkuja dzieki temu produktywnosc jest ok i to sie oplaca. Ale gdyby robili kazdy motocykl na innej ramie w calkowicie custom'owym setupie to by sie nie oplacilo. Chodzi mi o to ze trza by zrobic kilka wzorow ram i wogule zestawu napedowego, a miedzy motorami zmieniac szczegoly... to sie wtedy moze oplacic, po prostu mozna wiecej sprzetu wypuscic za niewygorowana cene. A jesli robic jeden motocykl przez dlugi czas to wiadomo ze potrzeba duuuuzo roboczo godzin (bo wszystko jest prototypowe) i to sie odbija na cene - czyli na klientele. Trzeba by okreslic w jakim kierunku ma isc firma, na wieksza produkcje czy na baaardzo wysoka niepowtarzalosc i jakosc. Poza tym Polska to ubogi rynek na tego typu sprzety, trzeba by na cala europe puszczac ale wtedy firma musi budzic zaufanie i miec juz pewna renome w tym sektorze, najlepiej byloby zwrocic uwage niska cena ale dobra jakoscia zarazem - obnizajac koszty (np. robocizny=zarobki ;) )

 

Ogolnie to ciekawa koncepcja, jesli hala jest i nie trzeba placic duzej kasy na dzierzawe to spoko... znalezc jeszcze fachowcow ludzi kumatych w temacie i mozna cos zdzialac. Jesli to ma byc powazne przedsiewziecie a nie tylko "monster garage" dla zabawy to przydalby sie biznes plan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roznica miedzy polska a zachodem jest taka ze tam ludziom moga sie znudzic seryjne motocykle bo zakup takiego sprzeta w wiekoszosci przypadkow to nie podciananie sobie zyl na najblizsze lata

w polsce natomiast seryjne motory sie jeszcze nie opatrzyly

ba nawet lepiej miec seryjny bo wtedy widac ze jest nowy ladny i porzadny, natomiast custom koajrzy mi sie z motocyklem po dzwonie odbudowanym po najtanszych kosztach bo nie oszukujmy sie czesci oryginalne sa strasznie drogie

ktos powie ze sa niektore akcesoria drozsze niz oryginalne i ze caly urok customa to to ze nie ma oryginalnych czesci, zgadzam sie z tym ale jednak

takich customow co maja tak wygurowane czesci jest malo a jesli wiecej to napewno nie w polsce...

a po drugie fanow motocykli jest sporo, fanow cruisierow jest juz mniej, a fanow customow .. ;)

ale darz bór niech ci sie uda trzymam kciuki i z zainteresowaniem bede sledzil ten watek :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie.

Patrz tu : http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...20entry854056

i kolezanka renata :notworthy:

Ale jakbys mial ciekawy pomysl, kase na inwestycje i jeszcze potencjalnych odbiorców, to chetnie bym w to wchodził :buttrock:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to jeszcze do uzgodnienia :buttrock:

Udzialowiec, pracownik, pozyskiwacz czesci do sprzetów .......... :notworthy:

Tez myslalem o tym z kumplem z Warszawki, ale .............. ja wyjechalem, On mial straszne problemy ze zdrowiem i tak pomysl sie rozszedl po kosciach .... :buttrock:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He,he, dobre. Jak już rozkręcisz interes, firma będzie wypracowywała kolosalne zyski, wyprodukujesz i sprzedaż z zyskiem dziesięć maszyn miesięcznie, to ja też w to wchodzę. Nie musisz mi szykować jakiegoś specjalnego stanowiska. Nie będę przeszkadzał, wpadnę parę razy w miesiącu, wypijemy po piwku, wypłacisz dolę wspólnika i będzie zajefajnie........

 

pzdr

 

Whisky

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Koledzy Motocyklisci

melduje sie koleżanka Renata :buttrock:

podkreślam tu jest polska a nie bajeczny serial typu "OCC"

przyznaje że Motor Bros robi piekne indywidualne sprzęty HD pod zamówienie ale z tego się nie wyżyje

potrzebne są dodatkowe żródła utrzymania i siebie i firmy

pasja i zdolności swoją drogą

a realia i polska rzeczywistość całkiem inną drogą :notworthy:

a wielka hala, koledzy, zapał do roboty i znajomość tematu to niestety za mało

ale powodzenia życze :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi sie wydaje ze najpierw potrzebny jest pomysl na produkt ktory da sie sprzedac w duzej ilosci egzemplarzy, hala to na koncu.

Rynek w Polsce na customy jest malenki, no chyba ze w Stanach chcesz konkurowac z O. C. C. i innymi "wytworcami".

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomku, zacznij może od dobrej klasy serwisu, bo Wrocław przeżywa deficyt, a przy okazji możesz pobawić się w customy. Moje doświadczenie jest takie, że widząc kilka maszyn customowych zrobionych np. w Nysie na Śląsk, nie dałbym lekko 50 klocków na takie cuś. Ale serwis to podstawa.

Edytowane przez Prałat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...