MACIAS1989 Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 (edytowane) tak myslalem:P jeszcze mam pytanie, czy jeśli wiatrak bedzie dmuchał na chłodnice i bedzie umiejscowiony za chłodnicą to jadac ponad 100km/h ped powietrza nic nim nie zrobi? Bo teoretycznie jesli osiagne jakaś predkość to wiatrak stanie,po czym zacznie krecic sie w druga strone. Czy silnik od wiatraka komputerowego wytrzyma? Edytowane 9 Lutego 2007 przez MACIAS1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 jak coś to wiatrak tylkoi wyłącznie z przodu!! jak dla mnie to wsiowy pomysł z tym wiatrakiem .Crossówy jeźdza na torze w kółko na całej pi*dzie i jeden, dwa,czasem 3 i się nie przegrzewają!!coprawda mają dwie chłodnice, ale tak brudne że szok i stosunkowo wolno jeżdzą. jeśli zapłon będzie za wcześnie też się grzeje moto. Więcej zachodu niż pożytku. Sprawdz jeszcze ustawienie gaźnika, zbyt uboga mieszanka prowadzi do przegrzewania silnika.Nie martw się tylko jeździjP.S. kto motorem stoi w korkach??bo ja nie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 jak coś to wiatrak tylkoi wyłącznie z przodu!! jak dla mnie to wsiowy pomysł z tym wiatrakiem .Crossówy jeźdza na torze w kółko na całej pi*dzie i jeden, dwa,czasem 3 i się nie przegrzewają!!coprawda mają dwie chłodnice, ale tak brudne że szok i stosunkowo wolno jeżdzą. jeśli zapłon będzie za wcześnie też się grzeje moto. Więcej zachodu niż pożytku. Sprawdz jeszcze ustawienie gaźnika, zbyt uboga mieszanka prowadzi do przegrzewania silnika.Nie martw się tylko jeździjP.S. kto motorem stoi w korkach??bo ja nie:) czasami stanie taki palant katamaranem, ze nawet gdybym pocekt bikem jechal to bym nie przejechal :icon_exclaim: wpadlem na jeszcze jeden pomysl:P Moge przykleić na chłodnice radiatory komputerowe, bedę pobierały ciepło i szybciej oddawały:P a co d chłodnicy to musze rozebrać motor i zobaczyć czynie jest gdzieś zatkana czy coś.... ech... czemu nie mam motoru z salonu? :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 sprawdź czy chłodnic anie zapchana, albo poprostu kup większa i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Jeżeli Ci się nie spieszy to pogadam jutro z kumplem, bo on ma u siebie taki wiatrak. Chłopak uprawia stunt i jak śmiga cały dzień po lotnisku na 1, 2 biegu to moto się szybko grzeje. Poczekaj popytam jutro to ci powiem. Pozdrawiam Michał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 sprawdzenie termostatu : czajnik elektryczny bądź garnek na kuchence, wkładamy go do zimnej wody i podgrzewamy. w okolicach 90-95st. powinien się otworzyć całkowicie co do wiatraka to oczywiście że za chłodnicą, ma on wyciągać gorące powietrze z chłodnicy. no i będzie zasłonięty przed ewentualnym zalaniem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 (edytowane) enuromaster to czemu w samochodach motorach itp sa montowane wiatraki przed chlodnica a nie za? przeciez wiatrak dmucha chlodne powietrze na chlodnice wiec gorace wylatuje przez chlodnice. Macias ty to masz problem? zagrzal Ci sie moto? zagotowal sie wogle doszedl Ci kiedys do czerwonego pola? zobaczysz w lecie czy bedzie Ci sie grzal a moge sie zalozyc ze jak dlugo bedziesz stal to i tak motor bedizesz gasil. A co do twojego kombinowania z radiatorami i wentylatorami to mozesz sobie gdzies to wsadzic. Wentylatory jesli sie nie myle sa montowane w derbi sendzie sm chodzi o 2T ostatnio byl na allegro z derbi i zobacz ja wyglada taki wyntyletor a od komputera. Co do wlaczania autoamtycznego patrzysz sie czesto na temperature? bo ja tak szczegolnie jak ostro latam wiec co to za problem pstryknac i wentylator dziala? totalnie kombinujesz jak kon pod gore zapewne dopiero kupiles motor? A jesli ci sie mocno grzeje to wyciagnij termostat i zrob jak enduromaster ci pisal jesli sie nie otworzy na maxa to masz przyczyne grzania sie motoru Edytowane 10 Lutego 2007 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 enuromaster to czemu w samochodach motorcha itp sa montowane wiatraki przed chlodnica a nie za? co to są "motorchy" ? :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 (edytowane) to zalezy jak dzila wentylator...w moto są za i albo dmuchaja na chodnice albo ciagną powietrze przez nie(przeciagają)chlodzac ją(jak juz owe wentylatory są).mam do sprzedania wendtylator od derbi sendy r :) zapasi do tdrki.pzdr Edytowane 10 Lutego 2007 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 (edytowane) enduromaster pasuje? nie rznij glupa bo wiem ze wiedziales o co chodzi. Przepraszam za moja pomylke ale kazdy moze sie pomylic :) . Lecz enduromaster nigdy sie nie myli pozdro dla Ciebie :bigrazz: Edytowane 10 Lutego 2007 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 W ciągu paru dni sprawdze termostat. Motor mam od maja ubiegłego roku. Zagrzał się podczas upałów. Pare razy musiałem motor gasić i czekać, a temperature staram się kontrolować. Nie korzystam z dozownika i sam robie mieszanke, jeśli wleje za dużo oleju to może być to przyczyna grzania się silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 enduromaster pasuje? nie rznij glupa bo wiem ze wiedziales o co chodzi. Przepraszam za moja pomylke ale kazdy moze sie pomylic :biggrin: . Lecz enduromaster nigdy sie nie myli pozdro dla Ciebie :) nie rżne głupa bo myślałem że chodzi ci o jakąś markę samochodu. pokaż mi auto które ma wiatrak chłodnicy z przodu, bo ja takiego nie widziałem, chyba że wiatrak klimatyzacji Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 wrecz przeciwnie, jak nalejesz za malo to sie bedzie grzal, jak jest odp ilosc to ok, ale tez nie mozna przesadzac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 nie rżne głupa bo myślałem że chodzi ci o jakąś markę samochodu. pokaż mi auto które ma wiatrak chłodnicy z przodu, bo ja takiego nie widziałem, chyba że wiatrak klimatyzacji od 7 roku zycia, wiekszośc wakacji spedzałem u dziadka w warsztacie i wszystkie samochody mialy wiatraki za chłodnica:P wrecz przeciwnie, jak nalejesz za malo to sie bedzie grzal, jak jest odp ilosc to ok, ale tez nie mozna przesadzac.a jakie są skutki przesadzenia z olejem oprocz kopcenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 W ciągu paru dni sprawdze termostat. Motor mam od maja ubiegłego roku. Zagrzał się podczas upałów. Pare razy musiałem motor gasić i czekać, a temperature staram się kontrolować. Nie korzystam z dozownika i sam robie mieszanke, jeśli wleje za dużo oleju to może być to przyczyna grzania się silnika? E aż tak zeby sie moto grzało to chyba że nie ma obiegu płyn,chyba ze jest wlane zbyt mało a jak ze zbiorniczkiem wyrównawczym jest w nim też płyn,(mój kmx to zeby sie tak zagrzał to nieźle trzeba mu otwierać ale jak chodz już na niższych obrotach to temp.spada to samo u ciebie powinno być ze na wolnych obrotach nie powinnien sie grzac (4-5tys obr/min) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.