Pipcyk Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Ja mam stary silnik' date=' z pradnico-iskrownikiem. Kurde, musze uwazac. Pipcyk, kiedy ukrecalo wal? Przy duzym obciazeniu, czy moze bez przyczyny?[/quote'] Masz taki silnik :?: 4 biegowy :?: 175 ccm :?: to na prawdę rzadkość. Nie mylić z silnikiem SHL 175 który był 3 biegowy i miał 9 KM Wał najczęściej ukręcało na wysokich obrotach np., przy strzale ze sprzęgła i próbie postawienia sprzęta na gumę albo w podobnych przypadkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 4 biegi, 175 ccm 13,5 KM Od SHL M-11W. Takie silniki byly montowane do SHL przez 2 ostatnie lata produkcji modelu M-11. A wczesniejsze modele SHL M-11 mialy silnik s-34 chyba i on mial 9 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Czolem! I wszystko jasne!A ja trybilem nad elektryka u siebie :DKombinowalem, czemu jeden kabel byl zaslepiony :(. A to byl ten, co przy wlaczeniu swiatel dawal dodatkowy prad ladowania :D.Musze sie temy blizej jeszcze raz przyjrzec. Moze znajde przyczyne braku ladowania. Bo w zasadzie ja jezdze tylko na swiatlach, to moze jedna z cewek ladujacych w tym balaganie nie daje napiecia? Hm... Bo to daleka droga. Od pradnicy do stacyjki, potem spowrotem do pradnicy i z pradnicy do akumulatora :D.Moze mam ten obwod gdzies udupiony :D.Dzieki Pipcyk za trop!Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 a ten wiatr to najmocniejsza w wueskach oprócz oczywisei prototypu z pojemnasca 250ccm mój ma 175 i bite 15koni!!!!!!! :woot: jak dlamnie na lasy i bez droza wystarczy! pod doś duza górke w dwie osoby i jeszcze sie rozpedza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Kondon, znowu Ci koni przybyło. Rozmnażają się czy co ?? . według dokumentacji WSK ma 10.5 kW czyli 14.28 KM przy czym jest to moc mierzona na wale a nie na tylnym kole i to w dodatku na prototypie , czy później podczas prób. Tak wiec odejmnij sobie od tych 14 jeszcze 10% :laughing: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2003 no i znowu! a myslaem ze mam te 15koni popsułeś mi humor! ale dla pewnosci poczytaj sobie co pisali na tej sronie i jak wywnioskowałem ze mam 11kw http://republika.pl/zelazny/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yolaos Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Cze!A propos wypowiedzi JE Pipcyka.Zgadza się ,że tych koni może być mniej ,ale.....ale dysponując oryginalną książkąnaprawy tychże maszyn spod znaku WSK lyteraturka podaje tolerancję +/- chyba ze półtora konia!!Tak że moc może być z nami 8) Pozdro :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKI Opublikowano 9 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2003 WITAM. JEZELI CHODZI O TEN GWINT TO NA 100% JEST PRAWY.JEZELI CHODZI O MOC TO GAZELA MIALA 13 ,5 SHL M11W 12,5 WSK KOBUZ 14 WSK M21W2 S(S PORT)16. MIELISMY DUZO DO CZYNIENIA Z TYMI SPRZETAMI WIEC INFORMACJE TE SA 100% PEWNE.SILNIKI TE ROZNILY SIE SZCZEGOLAMI A W SZCZEGOLNOSCI GLOWICAMI.WSK M21W2S DUZA MOC UZYSKANO PRZEZ WYDECH GLOWICE (WIEKSZY STOPIEN SPREZANIA) MIALA TEZ GAZNIK O PRZELOCIE 26. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazdi Opublikowano 3 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2003 Ja mam silnik Wiatr od Gazeli (wedlug tabliczki 13,7 KM) i jestem z niego zadowolony bo ma dobre przyspieszenie a i prędkość max. (ok. 110) jest dobra. Silniki z kobuza już nie wiatry były wysokoobrotowe (eleganckie przyspieszenie) ale z opini użytkowników można wywnioskować że trwałośc tego silnika była słaba (za słabe materiały były wykorzystane na jego budowe) dlatego wole mniejszą moc i trwalszy silnik Wiatra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.