mmariano Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Życia Ci nie starczy -ale tak serio-serio . Albo zakładaj osobny wątek tzn temat . A bajzel będzie w nim niemożebny . Zaczniemy tradycyjnie od kolorów ?." Kolory może zostawmy w spokoju, ale spróbujmy usystematyzować.Po kolei: silnik, skrzynia, rama, wózek, koła, błotniki, zbiorniki, kierownice itd. itp.[podpucha] czuje się ktoś na siłach? [\podpucha] :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 mmariano> poogladaj motocykle na allegro i popatrz. Zadaj jakies konkretne pytanie a napewno znajda sie chetni do odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 na allegro :P na allegro sa niekiedy takie hybridy ze ja pier...proponuje zajrzec na redmotorz, sovietemka, boxery sovieckie... o tym mozna spisac kilka kartek.. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 o tym mozna spisac kilka kartek.. Goska...a lasy amazoii umierają . Prawda że na alleguwnie nie ma się co uczyć bo tam robią wodę z mózgu ludziom handlarze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 :D na allegro sa niekiedy takie hybridy ze ja pier...proponuje zajrzec na redmotorz, sovietemka, boxery sovieckie... o tym mozna spisac kilka kartek.. Goskazgadzam sie goska, zreszta tak jest wszedzie, jak w sierpniu na bajzlu kupiłem swoje puzzle, to do dzis jeszcze nie wiem z jakiego moto sa jakies czesci np. licznik, hahaha, sprawa juz tutaj opisywana, a tak to miałem przekrój rosyjskiej motoryzacji w jednym biednym uralu:-)wiec moze przesukac neta, opisac w ksiazce i sprzedawac z grubym zyskiem, ale pewnie bedzie to prrzypominac basnie andersena:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Przypuszczam ze i am producent w fabryce robil rozne miksy czesci przy skladaniu gdy motocykle byly montowane w jakichs okresach kryzysu gdzie byl problem z dostawa czesci.Duzy sukces bedzie jesli kol. mmariano nauczy sie rozrozniac silniki dniepr, ural, dolniak i rame dniepr ural, emka/irbit... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 A teraz powaznie, wyjasnijcie mi o co chodzi, widze skrzynie z mocowanie filtrem powietrza na taki fajny ul i wejscie na inny filtr pod kątem, z takim dinxem jak zatyczka słoika. czemu sa takie i takie? I druga sprawa czy tylko wersja gurala m-67 i wyższe była 12V-kwestia alternatora i nowszych gazników-mocowanych inaczej jak starsze -czy było inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmariano Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Przypuszczam ze i am producent w fabryce robil rozne miksy czesci przy skladaniu gdy motocykle byly montowane w jakichs okresach kryzysu gdzie byl problem z dostawa czesci.Duzy sukces bedzie jesli kol. mmariano nauczy sie rozrozniac silniki dniepr, ural, dolniak i rame dniepr ural, emka/irbit... Witam Silniki dniepra to prostokątne głowice, ural owalne, a dolniaki wyjaśnono w wątku o głowicach zimowych.Czy istnieją jakieś znaki szczególne pozwalające rozróżnić kartery dolniaków (emka, kaśka, MW)? Jak rozróżnić ramy? Na razie wiem, że emka to suwaki. Coś mi świta nt. wahacza (wewnątrz, na zewnątrz) ale nie wiem do czego to przypiąć. Podzieli się ktoś swą wiedzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 (edytowane) Coś mi świta nt. wahacza (wewnątrz, na zewnątrz) ale nie wiem do czego to przypiąć. ural- m-63 ma wahacz od zewnatrz. i rame lacaca ku dolowi ale jest na zwyklych amorach. a o karterach pozniej napisze.. Goska Edytowane 12 Lutego 2007 przez wild Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 (edytowane) Lepi nie pisz . M62 był jeszcze na sówakach . Oj niedobrze mieszajesz . W dolniakach powszechnie spotykamy 4 rodzaje karterów . Ale to i tak uproszczenie . Ale przecież wiekszość rusków to i tak junaki i iże . Edytowane 12 Lutego 2007 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 ale palnelam- zdaza sie- juz poprawiam ten cholerny blad. :banghead: Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Witam Silniki dniepra to prostokątne głowice, ural owalne, a dolniaki wyjaśnono w wątku o głowicach zimowych.Czy istnieją jakieś znaki szczególne pozwalające rozróżnić kartery dolniaków (emka, kaśka, MW)? Jak rozróżnić ramy? Na razie wiem, że emka to suwaki. Coś mi świta nt. wahacza (wewnątrz, na zewnątrz) ale nie wiem do czego to przypiąć. Podzieli się ktoś swą wiedzą? silniki Dniepra sa najbardziej zaawansowane technicznie. wal korbowy podparty jest w bloku na lozyskach tocznych a czopy korbowodowe sa lozyskowane slizgowo czyli na panewkach. wysoko wydajna pompa olejowa tloczy olej na panewki a w karterze tworzy sie mgla olejowa ktora smaruje zespol tlok cylinder. Wada tego silnika jest slaby system filtrujacy oparty na filtrze odsrodkowym, dlatego olej powinno sie zmieniac co 5000 km. Biorac pod uwage jakosc czesci z ukrainy przebiegi miedzyremontowe skracaja sie bardzo ale sa egzemplarze ktore wytrzymuja 40 tys km. Mam nadzieje ze moj egzemplarz po remoncie wytrzyma taki przebieg, gdyz czesci dobieralem z pilnikiem w reku! :crossy: ps. narazie stuknelo 2000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Powinno sie raczej zastosowac dodatkowy filtr pelnoprzeplywowy tak jak robi sie to w starszych anglikach ( przed 75r ).Zreszta fabryka robiaca Dniepry zrobila silnik o poj. 750 ccm z filtrem pelnoprzeplywowym, tyle ze to raczej rzecz nieosiagalna w Polsce. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Osiągalne,osiągalne . Tylko po co eksperymentować z ukraińskim eksperymentem jeśli używany piecyk beemki jest nie wiele droższy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Dobra, a co z tymi skrzyniami?? Kto mi to wyjasni?I instalacja , zreszta patrz wyrzej mój post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.