michal750 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Posiadam Jawe 350 taki sam model jak na zdjeciach ponizej: http://images20.fotosik.pl/10/38ce08be26286af9.jpghttp://images12.fotosik.pl/37/032e87520069f144.jpg Czy daloby rade bez wiekszych problemow zrobic konwersje na model TS ? Czy wszystkie elementy beda pasowac bez problemow? Zbiornik paliwa, 2 pokrywki i obudowa lampy tylnej? Czy ktos juz robil taka przerobke? W tym ogloszeniu zdobylbym wszystkie potrzebne mi czescihttp://moto.allegro.pl/item163817358_jawa_...na_czesci_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 a po co?mi wygląd starszego modelu bardziej podchodzi -jest bardziej "klasyczny"a wygląd TS?-ni w pi..e ni w oko Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 zbrodnie bys popełnił straszną! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Tak uwazacie? Hmmm myslalem, ze "sportowa wersja" latwiej sie sprzeda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekW Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Miałem CZ 350 starszy model i powiem ci nie opłaci ci sie za samo przerabianie. Sama instalacja w jawie jest schowana w ramie, dodatkowo w prezentowanym egzęplarzu nie ma silnika a na silniku jest alternator, (powodzenia w zakupieniu takiego w rozsądnej i niskiej cenie, a przecież chcesz mieć instalacje 12v), dodatkowo ciekawe czy są cewki pod bakiem to także duży wydatek. Jednym słowem nie opłaca sie, ładnie zrobiona jawa starego typu sprzeda sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 (edytowane) Miałem CZ 350 starszy model i powiem ci nie opłaci ci sie za samo przerabianie. Sama instalacja w jawie jest schowana w ramie, dodatkowo w prezentowanym egzęplarzu nie ma silnika a na silniku jest alternator, (powodzenia w zakupieniu takiego w rozsądnej i niskiej cenie, a przecież chcesz mieć instalacje 12v), dodatkowo ciekawe czy są cewki pod bakiem to także duży wydatek. Jednym słowem nie opłaca sie, ładnie zrobiona jawa starego typu sprzeda sie. Jakto nie ma silnika???W tej "na części" (niebieskiej) nie musi być silnika - bo po co?? Przecież on ma w swojej Jawie silnik TS-ki z alternatorem (cena alternatora to jakies 40zł) - i właściwe cewki (które kosztują po 10zł za sztukę) - mniej więcej znam ceny części, bo miałem do niedawna TS-kę;;;Ale mniejsza z tym;W kwestii "przerabiać czy nie" - odpowiedź jest prosta - zdecydowanie nie !!!!Jeśli chcesz koniecznie coś w niej zmienić - to dokup do niej oryginalne chromowane błotniki (z wersji Lux) - będzie wyglądać super !! Ps;Popieram - oryginalna TS-ka "nie grzeszy pięknością"; Edytowane 8 Lutego 2007 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Nie lubie jaw ...ale ten model akurta jest najładniejszą 350 zaraz po starych modelach z lat 50-60;) Poporostu miodzio. Nie ma po co tego niszczyć:icon_biggrin: chromowany błotniki ok... ale jesli juz cos chesz przerabiac to pomysl nad płytszymi błotnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Globi Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 (edytowane) WitamJak sie kto uprze to parę rzeczy się da.Ale jeśli chcesz ją odszykować przed sprzedażą - to ja bym nic nie zmieniał.Masz prawie kompletny STARY MOTOCYKL, przeróbki by go tylko "spaskudziły" w sensie oryginalności. Oczywiście - można:- wsadzić silnik od TS z alternatorem, lub od CZ-tki 12 V (inna końcówka wału na prądnicę 6 V i inna na alternator - chcesz wymieniać wał?, poza tym chyba jest inne rozmieszczenie otworów na stojan w karterze silnika)-zmienić całą instalację na 12 V, -zmienić zawieszenie przednie na nowocześniejsze jeśli masz stare (wymiana lag oraz konieczna wymiana obu półek i obejm pod reflektor), -przytknąć dwie TSowskie pokrywki (nacięcia są nieco w innym miejscu ok. 0,5 cm różnicy, ale podgiąć i się trzyma), -zmienić błotnik tylny na plastikowy od TS (nieco problemów z zamocowaniem tylnej lampy, gdyż nie pasuje TSowski plastik spod kanapy do kanapy starego typu),-zbiornik od TSa nie pasuje (w ramie nie ma gwintu na śrubę mocującą i by "latał") Tylko licz się z kosztami, a raczej wiele się nie dostanie za Jawkę. Ja zrobiłem ze swojej Jawy "dwa w jednym" - takie przeróbki, ale pod kątem jej długiego użytkowania praktycznego i to w długich trasach - sprawniejszej elektryki, niezawodności i praktyczności niektórych elementów. Jeśli chcesz się jej pozbyć - nie warto nic "ulepszać" na siłę. Pozdr P.S.podpunkt 1 i 2 nieaktualny - teraz się dopiero dokładniej przyjrzałem - już jest silnik od TS, pewnie instalacja też Edytowane 19 Lutego 2007 przez Globi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) Podjalem juz decyzje, ze pozostawie motocykl bez przerobek. Tylko niektorzy chyba mnie niedokladnie zrozumieli. Gdybym mial przerabiac na model TS to potrzebowalbym tylko te elementy, ktore wczesniej wyliczylem. Moja Jawa juz ma silnik od TSki i prawdopodobnie takie samo przednie zawieszenie. P.S. Fotki w moim pierwszym poscie nie pokazuja mojej Jawy, ale dokladnie taki sam model :icon_twisted: Edytowane 20 Lutego 2007 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Globi Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 WitamPrzyznam się, że też się wcześniej pogubiłem. Ale odnośnie tych przeróbek o które ci chodzi: -zbiornik - jak napisałem nie pasuje, inne mocowanie. W starej Jawie są z przodu "wsuwki", z tyłu mocowane na te dwa gumowe "kołki" z boków. W TS masz z tyłu na zbiorniku ucho, gwint przyspawany od góry do ramy. Można ewentualnie do ramy przyspawać pionowo śrubę, ale... - pokrywki boczne - o nich pisałem. Tylko po co zmieniać, stare też coś w sobie mają. -obudowa lampy tylnej - największy problem. TS ma lampę przykręconą do plastikowego błotnika i plastikowej obudowy otaczającej kanapę od dołu. Jak zmienisz błotnik i obudowę to będzie to kijowo wyglądało, TS ma zupełnie inną kanapę (szersza i "dopasowana" do tego w/w plastiku).Poza tym próba zamontowania jej też się nie uda. W starej wersji kanapa mocowana jest na takich dwóch "niby hakach" przyspawanych do dołu kanapy. W TS masz przyspawane do ramy takie ustrojstwo - wypustkę przypominającą nieco łyżkę do opon, a pod kanapą - dospawane coś w co ta wypustka wchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.