Boa Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Czyli generalnie polecacie Panie Piotrze? :icon_mrgreen:A jeszcze raz zapytam- jak z częściami?Wczoraj przeglądałem mobile.de i taką '86-86 to można wyrwać już za ok 800ojro... a wolał bym stamtąd, bo wiece jak u nas... ...chyba, że ktoś ma inną propozycję :icon_mrgreen: To byłby typowy motocykl na dojazdy do pracy i w ogóle jak bym musiał gdzieś szybko podjechać, do lanserki będzie odpicowana VT700 :buttrock:, aczkolwiek nie ukrywam, że jak by tak deko przerobić taką XBRkę, to też można zaciekawienie wzbudzać... kolega ma SR500 i bardzo spodobał mi się dźwięk takiego singla... Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Nawet jak będziesz musiał tłok wymienić to nie jest to problemowy remont. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Z częściami nie ma problemu a jak będzie za słaby to przerobisz na 650.Silnik trwały. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Ale mi apetyta narobiliście :icon_mrgreen: Na 650 powiadzasz Piotrze? A jakich to wtedy osiągów nabiera? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 52kM ale jak się uprzesz to i 74kM ale po co? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Masz rację- myślę, że już te 44(chyba się nie pomyliłem?) seryjne są ok :icon_twisted: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil91 Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Tez podoba mi sie ten motocykl... Jakos zauroczenie angolami nie przechodzi. :D Co z kolami? Wiekszosc XBR'ek jest na alusach. :/ Do klasyka to nie pasuje niestety... Maszyna naprawde 'ma w sobie to cos'. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Przeżył bym jakoś te "aluski" :DJeśli bym go przerabiał zrobił bym go bardziej na "bandziora" niż klasyka. Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil91 Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Ja na Cafe Racer'a. Wiecej jest ich niz np. SR500. Singiel, klasyczna linia... Idealna baza. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Tak tak... zdecydowanie cafe, ale właśnie taki z "zadziorem" :D Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Cafe z "zadziorem" -----> CRAMPTON http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...ficial%26sa%3DG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Eeee, jakos wole klasyczna linie, cafe to tylko kapuccino, a motor "normalny" po co udziwniac?motor zreszta jak i samochód powinien byc przedewszystkim funkcjonalny, nie potrzeba udziwniac, przerabiac zmieniac mu styl?na tvn turbo ten raper ocenia wiestuning to mozna czasem znalezc niezłe wydumki:-)orginał jest piekny, a motorów jest tyle ze kazdy znajdzie cos dla siebie, a co do alusów, fajne, ale szprychy lepsze, i to koniecznie na chromie:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Dokładnie granacie, słusznie prawisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Ech a powiem tak... jedni wolą ogórki, inni ogrodnika córki ;P Bo na tym to chyba polega, każdy lubi coś innego, niektórzy oryginał a niektórzy wydumki! Przynajmniej nie jest nudno i monotonnie ;P Nie zapominajmy, że cafe racery to, także przerabiane motocykle ;P I to nie przez firmy tunerskie tylko przez samych rockersów :icon_twisted: Kierata w dół i od knajpy do knajpy ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmek Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Wydaje mi się, że obecnie chęć tworzenia trochę zmalała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.