nysiel Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 WItajcie, pytanko odnośnie regulacji zawieszenia w Waszych WR. Otóż przeszkadza mi zwłaszcza w przednim zawieszeniu jego twardość (wr 250f 2007). Jadąc po kamieniach przód podskakuje jak piłka. Chciałbym aby lepiej wybierało, bo jadąc szybko z kolegami walczę z moto by na kamienistej drodze jakoś się utrzymać i pokonywać szybko zakręty. O obolałych łapach nie wspomnę:). Moja waga to ok 80kg. MOże ktoś z kolegów podobnie waży i pomoże w tej kwestii. Proszę też podpowiedzieć którymi śrubami kręcić (górne dolne itp.) Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 (edytowane) Cześć Czy ma ktoś może serwisówkę do wr 450f z 2004 roku i czy w ogóle występuje w języku polskim? Znalazłem tylko angielską. Aha, jak jest w końcu z mocą tego modelu, bo znalazłem taką charakterystykę: "Napędzający ją jednocylindrowy czterosuw jest praktycznie bezawaryjny. Moc maksymalna tego lekkiego (112kg) motocykla to 53 KM. Ośmiolitrowy zbiornik paliwa pozwala na długie szaleństwa w terenie" Edytowane 24 Kwietnia 2009 przez Gajep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam.gda Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 WItajcie, pytanko odnośnie regulacji zawieszenia ............. Niestety nikt za Ciebie tego nie ustawi, musisz sam doświadczalnie .... Zasada ustawiania zawieszenia ładnie jest opisana tu : Przednie zawieszenie : http://www.motox.com.pl/index.php?option=c...=1213&Itemid=74 Tylne zawieszenie : http://www.motox.com.pl/index.php?option=c...=1212&Itemid=74 ps: - nie widziałem serwisowki po polsku , chyba nie ma - moc ? hmmmm ...... mi nie brakuje a wręcz przeciwnie jest aż za dużo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Niestety nikt za Ciebie tego nie ustawi, musisz sam doświadczalnie .... Zasada ustawiania zawieszenia ładnie jest opisana tu : Przednie zawieszenie : http://www.motox.com.pl/index.php?option=c...=1213&Itemid=74 Tylne zawieszenie : http://www.motox.com.pl/index.php?option=c...=1212&Itemid=74 ps: - nie widziałem serwisowki po polsku , chyba nie ma - moc ? hmmmm ...... mi nie brakuje a wręcz przeciwnie jest aż za dużo :D Cześć Polska serwisówka się znalazła:), co do mocy to masz rację - jest jej nawet za dużo:) U mnie w papierach ma 30kW, co daje 40,8 konia mech., więc skąd te 53? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Witam! Chcę kupic WR450F z 2006 roku. Motocykl ma przejechane 218 godzin na jednym tłoku i zaworach. Wymieniany był jedynie olej ("regularnie", jak twierdzi sprzedający) i filtry. Silnik obsłuchałem z kolegą, który ma taką WRke i nie dosłyszeliśmy nic nadzwyczajnego ani niepokojącego. Moc też jest "taka jak powinna". Pytanie: czy opłaca się pchac w taki motocykl za 13k zł ? Gdzieś w tym temacie pisało, że czas tłoka to ok. 250 godzin, ale skoro przy 218 jest wszystko w porządku... Pozatym w motocyklu spawana była chłodnica, i pęknięty jest jeden boczek plastikowy - to są najpoważniejsze wady poza tymi 218 godzinami bez zaglądania w silnik. Zawieszenie jest szczelne, nie ma luzów, ani wycieków. Motocykl odpala od kopa i pracuje równo, i stosunkowo cicho na wolnych obrotach. Słychac delikatne szumienie od strony sprzęgła (trzeba się nachylic nad silnikiem, aby to usłyszec), ale również w tym temacie wyczytałem, że to częsta przypadłośc w tych maszynach i nie ma się czym przejmowac. Doradźcie mi, bo muszę do jutra podjąc decyzje... pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Przepraszam za post pod postem, ale powyższy już jest nieaktualny. Motocykl został kupiony, jutro będę odpalał go pierwszy raz "u siebie". 21 lipca idzie na serwis. Teraz kilka pytań: - jak można wyciszyc WR450F ? Właściciel mówił, że odkręcił końcówke tłumika (końcowy fragment) i wyciął jakąś rurke oraz wyciągnął siateczke z samej końcówki. Sprawdziłem to, i rzeczywiście tylko to było modyfikowane w wydechu. Motocykl pracuje głośno, a w drodze w teren muszę przejechac przez centrum, więc jak można to zminimalizowac ? - jaki jest standardowy zestaw zębatek ? Ile zębów z przodu, a ile z tyłu ? - Proszę o krótką instrukcję obsługi tego motocykla, mianowicie: *po lewej stronie (od tyłu motocykla) mam przy silniku dwie dźwignie, jedna jest okrągła - wyciągana i wpychana, domyślam się że to ssanie ? Wybaczcie, jeśli się mylę, ale to mój pierwszy tak skomplikowany motocykl :P Druga ma dźwigienkę kręconą, i znajduje się przy gaźniku, to zdaje się iglica gaźnika (regulator składu mieszanki) ? *gdzie sprawdzac poziom oleju ? Jak go zmieniac i jaki najlepiej wlewac ? *jakie opcje ma wyświetlacz, bo narazie czaję tylko zegar i licznik motogodzin ? *na jakie kontrolki zwracac uwagę ? W sensie, czy jest jakaś kontrolka oleju, czy coś w tym stylu ? No i ostatnie pytanie: czy ma ktoś manuala, serwisówkę do tego motocykla ? rocznik 2006. Jeśli tak, to proszę: [email protected] Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Czy w WR 450 F z 2006 było ciepłe ssanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cesares Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Jeśli chodzi o zęby to zależy czy masz koła supermoto czy offroad (19 cali lub 18). Nie ma większej różnicy na supermoto 48 zębów a offorad 54. Jedno to okrągłe to ssanie, a drugie do regulacji obrotów (przykręć do minimum i sprawdź czy silnik równo pracuje. Jeśli nie to albo masz gaźnik do czyszczenia, albo łożyska igiełkowe na wale przy korbowodzie siadają znaczy generalka i 500 zł ) Ja sprawdzam poziom w ramie ale mam starszą wersję ( najstarszą ) Ty sprawdzasz w silniku. Taki czarny kurek który jak wykręcisz powinien mieć pod sobą takie patyczki plastikowe. Powinny być mokre ) Olej? Mobil one 10w40 T4. Tani, dobry i nie potrzebne jakieś szaleństwa castrol czy belray. Nie ma sensu (zalałem belray to zatarły się łożyska igiełkowe ale to od jazdy na kole po trzech kilometrach) Ja mam tylko licznik. O wyświetlaczu nic nie powiem. Kontroli? Smarowanie, smarowanie i jeszcze raz smarowanie o ile taką posiadasz. Na resztę nie zwracaj uwagi. Serwisówka? http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.ph...&t=365&start=45 Ogólnie dodam od siebie. Jeśli strzela z tłumika to nic nadzwyczajnego. Normalka. Jeśli zobaczysz opiłki metalu na filtrze oleju pisz na [email protected] Na koło staje z trójki :P. Ale jak koło to trzeba lać 2x więcej oleju jak fabryka mówi, a przewód z odmy podprowadzić do jakiejś butelki 0.5l -1.0l i wlewać z powrotem. Na HAMA!! Po odpaleniu nie gazuj. Niech chodzi na ssaniu. U mnie jest tak, że jak się rozgrzeje na ssaniu to dławi obroty do takich jak byłby bez ssania. Brzęczenie po prawej stronie silnika od tyłu motoru oznacza słabą sprężynę od kopniaczki. Ale nie trzeba zmieniać. Jak będziesz zmieniać tarcze sprzęgła to od razu ze sprężynami (mniej niż 10 min pracy przy tym z wkrętarką) Jak zmieniasz uszczelniacz na jednej ladze zrób to i na drugiej. Nie myj moto gdy silnik gorący (mimo że przystosowany do tego ) Filtr powietrza czyść co 2-3 motogodziny i psiukaj go odpowiednim preparatem do mokrych filtrów powietrza. Tłok? 200 Mth? Brednie. 1000 śmiało. Jeśli nie przegrzewasz. Tylko nie wiadomo ile nicasil pociągnie. Lej paliwo 95. 98 przepłacasz a różnicy nie ma. Przykręć mocno handbary (handguardy) bo przy przewrotce możesz urwać klamkę sprzęgła lub hamulca. O ile bez sprzęgła dojedziesz to brak hamulca przedniego to może być koszmar. A biegi bez sprzęgła zmieniaj tylko jak nie masz już sprzęgła. No chyba że chcesz co pół roku 2000 na skrzynie wykładać. Sprzęgło jest do ruszania i zmiany biegów a nie tylko do ruszania! Szerokości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Witam :) krotka pilka, ktos z was widzial? info mile widziane. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1390058 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1390058 Nie widziałem ale pisałem że każda wr/yz 426f czy wr/yz 250f (czyli produkowane do 2002r) miały wadliwe łożyska na wale i mocowanie statora. Ogólnie 426 jest niedopracowana i posiada wiele wad! Nie warto się w to pakować, wiem bo sam to przechodziłem :banghead: Jak już chcesz to szukaj ale tylko 450 od 2003 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Panowie a jak jest z awaryjnością WR 400? Z tego co widzę na allegro są one dosyć tanie, dlaczego tak jest? Kolega jest zainteresowany kupnem, i niewiem co mu doradzić. I ile mają postrzególne modele WR km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWIT Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Panowie ja mam Pytanko. Moja Wr 450 2007r ma przejechane niecałe 1000km!! ale zastanawia mnie jedna rzecz ze krótka przejazdzka lub moto postoi na wolnych obrotach i zaczyna sie gotować płyn chłodniczy :( płyn jest oki, stan jak i jego jakosc, chłodnice idealne nic nie pozapychane, gorace całe. Dwa razy podjade pod górke i juz sie gotuje :( Czy w Wr-ce jest termostat?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Panowie ja mam Pytanko. Moja Wr 450 2007r ma przejechane niecałe 1000km!! ale zastanawia mnie jedna rzecz ze krótka przejazdzka lub moto postoi na wolnych obrotach i zaczyna sie gotować płyn chłodniczy :( płyn jest oki, stan jak i jego jakosc, chłodnice idealne nic nie pozapychane, gorace całe. Dwa razy podjade pod górke i juz sie gotuje :( Czy w Wr-ce jest termostat?? Co do termostatu z tego co się orientuje to Wr nie posiada go ( sprawdzałem również w mikrofishach czy jak się to pisze), a powiększa ci się ilość płynu w zbiorniczku wyrównawczym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 (edytowane) Panowie ja mam Pytanko. Moja Wr 450 2007r ma przejechane niecałe 1000km!! ale zastanawia mnie jedna rzecz ze krótka przejazdzka lub moto postoi na wolnych obrotach i zaczyna sie gotować płyn chłodniczy :( płyn jest oki, stan jak i jego jakosc, chłodnice idealne nic nie pozapychane, gorace całe. Dwa razy podjade pod górke i juz sie gotuje :( Czy w Wr-ce jest termostat?? Pierwsze pytanie to czym masz zalane ? Plynem który byl w chłodnicy od poczatku ? Jesli tak zlej ten badziew i wlej nowy MOTUL jest ok. Nastepnie po zalaniu nie zakrecaj korka i przekop ja pare razy potem na chwile odpal i pozwól mu pochodzic chwilke z odkreconym korkiem, dosłownie 30-40sec. to zapewni Ci dobre odpowietrzenie sie układu. Nastepna rzecz WR'ka nie ma termostatu, ale ma bardzo małą pojemność chłodnic 1.1L i nie jest wskazane aby motor stał w miejscu bo to normalne że się zagotuje, i też jak jedziesz to nie możesz jej "mulić" jesli robisz stromy długi podjazd i na jedynce i jeszcze cisniesz na pół sprzegle to na 90% Ci zagotuje. To ma jechac a nie stac w miejscu :-) ... Upewnij sie takze, czy na pewno chlodnice nie sa oblepione błotem, a takze czy dziala Ci pompa wody, wystarczy ze odpalisz to od razu przy odkreconym korku chłodnicy powinienies widziec bable na powierzchni plynu. A na pewno masz ją odblokowaną i dobrze gaznik ustawiony, dysze i srube składu mieszanki ? Moga byc jeszcze inne przyczyny np..ale raczej, nie na silniku ktory ma dopiero 1k. Edytowane 10 Grudnia 2009 przez akiraone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam, mam kilka pytań odnośnie yz 426 2001r, otóż muszę wymienić korbowód, znalazłem dwa w podobnej cenie: vesrah i prox, który z nich wybrać? Czy przy generalnym remoncie należy wymienić zawory? (płytki mają grubość 1,8-1,9) Wiem, że w tych sprzętach zdarza się urwać zawór... No i na koniec co sądzicie o pierścieniach z wiseco pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.