Skocz do zawartości

WRE MAM JEJ DOSC


MOTOOOCROSS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM poraz kolejny w husqvarnie wre 125 powtuzyl sie problem a mianowicie jak odpale i jest zimny to w miare chodzi ale gdy sie dobrze rozgzeje to sie zaczynają problemy :jak gwaltownie dodam gazu bardzo sie dlawi , wkreca do 9 tys obrotów i jest odczuwalnie slabsza i stalo mi się to z dnia na dzien wczesniej to naprawde była mocna i chodzila jak zegarek i cos nagle padlo pomuzcie cos bo ja juz nie daje rady POMOCY :icon_twisted: :icon_mrgreen: :notworthy: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM poraz kolejny w husqvarnie wre 125 powtuzyl sie problem a mianowicie jak odpale i jest zimny to w miare chodzi ale gdy sie dobrze rozgzeje to sie zaczynają problemy :jak gwaltownie dodam gazu bardzo sie dlawi , wkreca do 9 tys obrotów i jest odczuwalnie slabsza i stalo mi się to z dnia na dzien wczesniej to naprawde była mocna i chodzila jak zegarek i cos nagle padlo pomuzcie cos bo ja juz nie daje rady POMOCY :) :icon_exclaim: :icon_exclaim: :notworthy:

jak nagle sie stalo i z dnia na dzień to nie ma innej obcji jak ta ze w momencie jak odpalałeś moto na ssaniu to pociagło jakiegoś paproka do gaznika i póki moto zimne to na ssaniu chodzi a jak sie zagrzeje to ma za malo paliwa bo dysza czy coś sie przytakało. W najgorszym wypadku coś Ci wydmuchało (zimering, uszczelkę) ale raczej objawy byłyby inne. Brak kompresji również inaczej sie objawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM poraz kolejny w husqvarnie wre 125 powtuzyl sie problem a mianowicie jak odpale i jest zimny to w miare chodzi ale gdy sie dobrze rozgzeje to sie zaczynają problemy :jak gwaltownie dodam gazu bardzo sie dlawi , wkreca do 9 tys obrotów i jest odczuwalnie slabsza i stalo mi się to z dnia na dzien wczesniej to naprawde była mocna i chodzila jak zegarek i cos nagle padlo pomuzcie cos bo ja juz nie daje rady POMOCY :buttrock: :cool: :icon_exclaim: :notworthy:

 

Spróbuj przeczyścić gażnik bo moze która dysza jest zapchana albo pod dysze podeszła kropla wody i przez to sie tak dzieje,a jak nic sie nie zmieni to sprawdz zapłon oraz wymień swiece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dużo daje. A tak w skrócie to przysłania na wolnych obrotach okno wydechowe,tym samym poprawiając napełnianie cylindra na wolnych obrotach, i daje lepszego kopa od dołu obrotów. Można to próbować zablokować na pełnym otwarciu, ale dół będzie kiepski. Może napęd zaworu masz zwalony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś tak samo miałem że nagle moto strasznie słabe i nie wiedziałem co to jest, okazało się że zawór wydechowy mi pękł i zamknął całkowicie okno wydechowe. Po tym zrezygnowałem całkowicie z zaworu i jeżdze tak do dzisiaj i jest ok. Wcale tak dużo słabszego dołu nie ma, ale troszkę dłużej się wkręca na wysokie obroty.Na wysokich to chodzi pięknie i mocniejszy jest jak z działającym zaworem. Ogólnie to się przyzwyczaiłem sie już do tego( moto teraz jest na sprzedaż, jak ktos chętny to na PW) Także myśle, że musisz poregulować zawór wydechowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem to samo w kmx-ie, tyle ze jestem pewien ze to cos z gaznikeim, bo tloko i wszystko inne ok, jak mu dasz pelny jak jest na wolnych obratoch to gasnie, i czasami jak moto stoi wylaczone i jest lekko przechylone to paliwo leci z gaznika

 

to jest chyba problem z przycinajacym sie plywakeim ale nie moge do konca tego przoblemu rozwiazac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A NIEWIECIE GDZIE MOZNA KUPIC ORYGINALNY SCIĄGACZ DO MAGNETA WRE125

 

 

dotocz sobie , do wr 250 pasuje od simsona chyba z tego co pamietam, co do Twojego problemu, odkrec pokrywke zaworu wydechowego i zobacz czy jeszcze sa tam "slimakowe" trybiki ktore lubia sie konczyc, jeśli nie widac problemu z zaworem wydechowym bo nie sadze ze popsulo sie w nim cos wiecej, proponuje poszukac przyczyny w module i cewce zaplonowej.

pzdr lucas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedno naprawilem a mianowicie juz wkeca do 13 tys obrotów ale dalej ma cholernego dola i jest slabszy niz byl a cyl i tlok są bdb :icon_mrgreen:

A MAM JESZCZE JEDNO PYTANIE, DZISIAJ NA KAWASAKI KX 250 Z 91 ROKU 60PS SCIGALEM SIE Z YZ 125 Z 99 ROKU 40 PS I NIEMOZLIWE ALE ON MNIE WYPRZEDZIL CZY MOZNA ZROBIC COS Z HUSQVARNĄ WRE ZEBY SZEDL PRZYNAJMNIEJ POLOWE CO TA YZ???????????????????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...