Skocz do zawartości

niszczy szybko świece honda cb 400


arek400
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odlaczanie tez nie jest dobre, bo aku chroni twoja elektryke przed "szpilkami napieciowymi" produkowanymi przez uklad ladowania.

Jak bys sobie oscyloskop podlaczyl pod regler to bys je zobaczyl.

Jasne ze chodzi bez aku, bo altek daje znaczna nadwyzke mocy i spokojnie na zaplon i swiatla starcza.

Aku w instalacji oprocz ulatwienia zapalania ( mozna zapalic np z duzego kondensatora ), pelni w instalacji role zbiornika energii / amortyzatora.

 

Adam M.

 

Włączony reflektor też chroni przed szpilkami npieciwymi,a co znaczy duży kondensator? gabaryty,pojemność,elektrolit, napiecie a może na palcach?

 

zbyszek

 

mam taki problem ze moto przez krotki okres wykancza bardzo szybko swieczki i nie wiem co jest grane moze to wina nieorginalnego wydechu pozdro z gory dziekuje :crossy:

 

Jedna z przyczyn to nadmierny apetyt na olej.

 

zbyszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapoznaj sie z bezakumulatorowymi instalacjami motocykli brytyjskich to zobaczysz jak duzy :)

Benzyna i olej byly juz wymienione.

Arek 400 o czym chciales porozmawiac ?

 

Adam M.

chcialem porozmawiac o problemach mojej hondy

 

chcialem porozmawiac o problemach mojej hondy

czyli o tym ze do 6 tys ladnie ciagnie a dalej tak jakby nie wiem cos ja muli i np jak jade na 5 ty,m biegu i che na maksa przycisnac i mam ok 4 tys to dojdzie tylko gora 7 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od zmierzenia cisnienia sprezania w jakims warsztacie ( miernik z wkrecana koncowka ) i porownanie tego z wielkoscia podana przez serwisowke. Mam nadzieje ze serwisowke masz ?

 

Adam M.

tak mam ale czy wybebeszony wydech i jeszcze dodego jeden zamiast dwoch ma wplyw na te obroty??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jak dalej bedziesz jezdzil bez akumulatora to w pewnym momencie pozegnasz sie nie tylko ze swiecami ale tez modulem.

 

Adam M.

Absolutnie sie z tym nie zgadzam. W Hondzie cb 400 instalacja zaplonowa jest calkowicie odseparowana od akumulator. Dowodem na to jest mozliwosc uruchomienia silnika bez akumulatora. prad do zaplonu dostarcza specjanie wydzielone uzwojenie w alternatorze. pozdrawiam krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rambi ale to wcale nie oznacza że można bezkarnie odłączać aku podczas pracy silnika.

Moim skromnym zdaniem gaźniki nadają się do generalnego remontu i synchro albo na śmietnik.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze hondzia jest zblokowana do 27 konikow? wtedy nie kreci sie powyzej 7 tysiakow!

 

tez mam podobne problemy z odpaleniem i tez postawilbym na aku z tym, ze u mnie dochodzi jeszcze problem dymienia na czarno gdy sie go odpali (bardzo dymi), po rozgrzaniu przestaje

 

bylbym wdzieczny za jakas pomoc - zdiagnozowanie usterki: pierscienie, uszczelniacz zaworowe??? (kompresja fabryczna, gazniki ustawione i wyregulowane, zawory rowniez)

Edytowane przez morador
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie. Odlaczanie akumulatora podczas pracy silnika jest nieporzadane. Ale moj post dotyczy wplywu odlaczania akumulatora na instalacje zaplonowa w CB 400. Na nia akurat nie ma zadnego wplywu. Sa to dwie zupelnie odrebne instalacje. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...