Lucass Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 (edytowane) Ok, najpierw napisze co zostało robione w moto. Motocykl kopcił na biało podczas jazdy, brał hektolitry oleju, więc dostal nowe pierścienie (komplet) i przy okazji orginalne uszczelniacze hondowskie na prowadnice. Uszczelniacze siedzą na prowadnicach lekko ale się nie zsuwają. Po złożeniu do kupy moto dymi na czarno dokłądnie tak samo jak jelcz,autosan tudzież autobus ikarus. Na niskich obrotach mniej na wysokich z xl-ki robi sie mała lokomotywa. Ale nie jest to wypluty olej, ale dymek. Jak przyłożę łapę, lub kartke do wydechu to nie zostają mokre ślady oleju. Zero białego dymku. Moto chodziło jakieś 10 minut po "remoncie" :) Co może powodować to kopcenie? Czy to są objawy charakterystyczne problemów z uszczelniaczami na wydechu? Czy może jakieś problemy z zapłonem/ mieszanką? Edytowane 26 Stycznia 2007 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 jesli kopci ci na czarno to masz zle ustawioną mieszanke w gazniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 jesli kopci ci na czarno to masz zle ustawioną mieszanke w gaznikuW rzeczy samej. Za dużo benzyny za mało powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Zgadzam się z przedmówcami. I jak będziesz się za to zabierał to od razu wyczyść gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 (edytowane) Zgadzam się z przedmówcami. I jak będziesz się za to zabierał to od razu wyczyść gaźnik. juz to robiłem dysze były drożne Kurcze nie mogę znaleźć schematu gaźnika do XL 600 LM nie ma nikt ktos? Acha jeszcze jedno pytanie czy po wymianie SAMYCH pierścieni i uszczelniaczy moto bendzie wymagało jakiegoś docierania np? Edytowane 26 Stycznia 2007 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Zobacz czy filtr powietrza nie jest zatkany, oraz czy dobrze zawory wyregulowane. No i to co koledzy napisali wyzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Jak najbardziej docieranie bedzie niezbedne.Co do gaznika to dysze sa drozne bo chodzi. Problemem moze byc brudny filtr, jak Ural napisal, za wysoki poziom ( ale go chyba nie ruszales ) i lekko cieknacy zaworek plywaka ( mogl sie dostac jakis paproch w czasie remontu, albo zuzycie ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.