Skocz do zawartości

NIGDY WIĘCEJ VW


siwydr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po za tym komfort jazdy audi jest deczko wyższy niż jakimś innym plebsem ;] Sorry chłopy ale zawiecha w audi pada bo nie jest od stara 266 i nie wytrzymuje skakania po torach kolejowych i krawężnikach. Podobny problem jest z alusami. Wchodząc do środka takich marek jak Mercedes, BMW Audi naprawdę czuć że jest to coś zrobione ze smakiem. Nie można porównać tych 3 marek do siebie ani do żadnej innej bo ich auta są z innej beczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do niedawna zajeżdżałem VW POLO 1,0 z 1991 roku (model po liftingu). Przez 6 lat, 150 tyś. dość intensywnej eksploatacji auto nie zawiodło. Zawsze dojechało do domu. Nie widziało linki holowniczej. To był ten niezniszczalny,stary Volkswagen.

Od paru tygodni jeżdżę MB C250. Przeskok technologiczny i komfortowy jest ogromny. Po następnych 6 latach napisze czy jest bez awaryjny. :bigrazz:

 

PS.

Po kupnie i wielkim oglądaniu,szwagier chciał przypasować C-klasse do swojego Passata B5 1,9 TDi z 2004r. Wyglądało to mniej więcej tak. A bagażnik masz mniejszy,klime masz ręczną a ja klimatronik, a z tyłu troche ciasno itd. Wyprowadziłem go na prostą jak mu wytłumaczyłem że C-klassa jest z segmentu aut typu VW Golf,Bora a jego Passka to niech równa z E-klassą W211. Mina troszkę zrzedła,przymilkł jakoś trochę.

Jego Passat też łatwo w życiu niema, ale jakoś też jeździ i nawet nie psuje się mu to. A jeździ do pracy do lasu,pracuje przy wycince drzew.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj to niby są w jednej klasie. Tylko ta klasa średnia jest pociachana na inne podklasy (niższa,średnia itd.)

W 1993r gdy debiutowała C-klasa to wyglądało całkiem inaczej. W 1993 roku VW nie marzył o czymś takim jak "luksusowy" Phaeton czy jakiś tam napompowany Golf Plus. Parę lat później motoryzacja dostała niesamowitego kopa i potworzyli podklasy aby ten cały bajzel poukładać.

Weź pod uwagę "auta najmniejsze" według dzisiejszych kryteriów. I co mamy? Fiat 126p ,Daewoo Tico, Peugeot 107,Smart. O ile dwa pierwsze jeszcze jako tako można porównać ze sobą (choć i tak jest przepaść) to te dwa ostatnie to jest niesamowita przepaść technologiczna. Ale to dalej ten sam segment.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim numerze auto-moto jest test uzywanego golfa v i polecają zwykle 1.6 i turbodiesle 1.9. Odradzaja 2.0 tdi z poczatku produkcji, silniki fsi i skrzyni dsg bez udokumentowanej historii wymiany oleju.

 

1.9 tdi sa bardzo podatne na chip tuning i to bez utraty zywotnosci (jesli moc jest podniesiona w granicach rozsadku), wiec 1.9 + chip to chyba lepszy wybor niz 2.0 z ktorym moze byc problem chociazby przy odsprzedazy.

 

Do tego v to raczej delikatna konstrukcja lubiaca dobre drogi przez swoj wielowahaczowy zawias z tylu i jakas niby rame pomocnicza z aluminium.

 

 

ogolnie w tym auto-moto pisza, ze golf v jest nowoczesny, dobrze sie prowadzi i jest bardzo kosztowny w kupnie i serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...