młodymz Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Jutro postaram sie uruchomić cbr, trzy miesiące temu jej silnik zamilkł <gleba> co nalać na pierwszy rozruch <silnik był z ramy wyciągany> nalać zwykłej wody czy dstary płyn czy jaki nowy polecacie? na co zwracać przy rozruchu jak sprawdzić czy jest smarowanie >nie mam zegarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 zalej byle jaki do chłodnic aluminiowych, nie zalewaj teraz wody bo zimno i jeszcze zamarxnie ;) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Woda wogole odpada - ma byc plyn do chlodnic alu.I raczej nowy niz stary, chyba ze sam wlales stary i wiesz ze masz na nim np rok jazdy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golob9 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 woda odpada ! proponuje petrygo , albo jakis inny plyn na bazie glikolu. jezeli masz uzasadnione podejrzenie ze uklad smarowania moze nie dzialac , to mozesz odkrecic weze gumowe o srednicy ok 10 mm [sa 2 szt.] doprowadzajace olel do glowicy , wbic 6 bieg i przepchnac go po garazu. musi pojawic sie duza ilosc oleju. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 albo kręcić rozrusznikiem bez zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Oczywiście,że trzeba zalac płynem - układ nie jest zbyt duży więc nie ma na czym oszczędzac... Proponuję koncentrat Castrol antyfryz + woda dest. chyba pół na pół ale na butelce jest dokładny opis - bardzo dobrze czyści układ i smaruje pompę a po odparowaniu uzupełnia się go wodą destylaoaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 albo kręcić rozrusznikiem bez zapłonu a to da sie tak :cool: :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 a to da sie tak :biggrin: :notworthy: Da radę. Zresztą po demontażu silnika zalecana jest taka czynność. Odpinasz kable zasilające cewki wysokiego napięcia. Odkręcasz świece i jazda rozrusznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 F2 kręci nawet gdy guziczek jest na off :PPmoto odpaliło, smarowanie jest, zostało wytworzone ciśnienie w wężachale niech mi ktos powie ile wchodzi płynu do układu chłodzenia bo nałałem stary, tak na próbę i dobrze bo miałem mały wyciek > teraz wyleje i naleje nowy 5L starczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.