buba6 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 w 100% zgadzam sie z Pralatem, gdybym mial alternatywe, tez bym wybral pas, potem wal, na koncu lancuch, ktory poprostu nie pasuje do motocykli naszego typu. ciesze sie ze h-d maja pas :) Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zależy do czego. Wał jest bezobsługowy, pasek jest trwały ale tylko łańcuch umożliwia łatwą i niedrogą korektę przełożeń i zabawę w wymianę kół i ogumienia / różnice na średnicy zewnętrznej ogumienia potrafią być nawet 1-3cm, przy tym samym rozmiarze felgi/. Jest za to bardziej obsługowy. Do cywilnej jazdy wał i pasek mają duże zalety, w sporcie ich nie uświadczysz. Co kto lubi. :) Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Zależy do czego. Wał jest bezobsługowy, pasek jest trwały ale tylko łańcuch umożliwia łatwą i niedrogą korektę przełożeń i zabawę w wymianę kół i ogumienia / różnice na średnicy zewnętrznej ogumienia potrafią być nawet 1-3cm, przy tym samym rozmiarze felgi/. Jest za to bardziej obsługowy. Do cywilnej jazdy wał i pasek mają duże zalety, w sporcie ich nie uświadczysz. Co kto lubi. :) O i tu się z tobą zgodzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 to ze pasek jest super napisza ci tylko tacy co go majajest lepszy od lancucha ale i tak najlepszy jest wal kardanaNie ma ...najlepszy... Wez pod uwage ze wał tak do konca nie jest bezobslugowy...wymienialem dwa simmeringi..koszt ok 150 zl.Plus olej.(koszt paska na allegro 350zł) , do tego podnoszenie tyłu przy przyspieszeniach. strata mocy na przełozeniu (niewielka)..I nie tylko pasek ogranicza szerokosc opony.wał niestety też.a do tego cena motocykla z walem na starcie juz jest wieksza.no i waga..Wszystko ma plusy i minusy a liczy sie tylko jazda :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 czy moge proscic o namiary na te tanie paski do wildka?? dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł z Łodzi Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Kardan(jego bezawaryjność i brak obsługi). :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 czy moge proscic o namiary na te tanie paski do wildka??dziekiNa allegro jest dwa po 350 zł... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 argumenty mnie nie przekonuja wal jest najlepszym rozwiazaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 (edytowane) argumenty mnie nie przekonuja wal jest najlepszym rozwiazaniemStan, bo tak chyba jest - wał pozostaje najwygodniejszem przeniesienim napędu. W alternatywie pasek/łańcuch w motocyklu chopper/cruiser pasek jednak bezsprzecznie wygrywa. Pozdrawiam Edytowane 26 Stycznia 2007 przez Prałat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ironus Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Do wyboru pasek lub lancuch? Zdecydowanie pasek. Cichy, jak jakims cudem kamien nie ugrzeznie miedzy zebami to nie ma co sie z nim podziac. Najwieksze potwory maja przeniesienie napedu pasem, dlaczego? Moze chodzi o to ze mozna wieksze obciazenia nim przenosic (np Kawa VN2000). Walek to fajne rozwiazanie, ale niestety jak juz koledzy wczesniej zauwazyli znaczaco podnosi cene motocykla. Pozdrawiam,Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 w motocyklu chopper cruiser pasek wygrywa ? bo wild star ma pasek ?wydaje mi sie ze wlasnie kardan wygrywai to ze ktos powie ze pasek elastyczniej przenosi naped to dla mnie slaby argument :)nie ma co sie klocickardan - pas - lancuch ;)ale w scigaczach tylko lancuch sie sprawdza a ze to nie scigacze to najlepszy jest kardan jak wieksze skoro triumph rocket bijacy kawe 2000 jezeli chodzi o mase i moc ma kardan ? fakt faktem ze jezeli chodzi o kardan jest najlepszy ale i najdrozszy i jakby sie nie daj boze spierniczyl to....w pasie ten urok ze jak sie cos zepsuje to jeszcze przezyjesz ewentualna wymiane :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Kardan ani nie jest tak bezobslugowy, ani tak niezawodny jak wiekszosci uzytkownikow sie wydaje. Przezylem kilka awarii tego podzespolu wiec wiem co mowie :P.Ma on rowniez dla mnie kilka innych wad: ciezar, reakcja motocykla na zmiane kierunku napedu, ktora robi sie bardzo znaczaca w momencie lekkiego zuzycia wielowypustu napedzajacego tylne kolo, brak amortyzacji w przeniesieniu tego napedu ktory daje lancuch lub pasek.Tak ze kazdy rodzaj napedu ma swoje plusy i plusy ujemne, cale szczescie ze mozna sobie wybrac to co sie lubi. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 argumenty mnie nie przekonuja wal jest najlepszym rozwiazaniemNie mam zamiaru nikogo przekonywac...napisalem tylko co nie co na temat wałka .tak samo mozna o pasku i łancuchu..i nadal uwazam ze nie ma .najlepszy-najgorszy. Jak narazie producenci stosuja wszystkie rozwiazania nie tylko wał,więc cos w tym musi byc..Z technicznego punktu widzenia wał jest najmniej kłopotliwy...Pozdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Nie mam zamiaru nikogo przekonywac...napisalem tylko co nie co na temat wałka .tak samo mozna o pasku i łancuchu..i nadal uwazam ze nie ma .najlepszy-najgorszy. Jak narazie producenci stosuja wszystkie rozwiazania nie tylko wał,więc cos w tym musi byc..Z technicznego punktu widzenia wał jest najmniej kłopotliwy...Pozdrawiam :DKażdy ma wady i zalety z tym że jeśli nawali kardan to największy kłopot.Czyli coś za coś. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Priest666 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Niby wszystko z wałem fajnie i super... nie trzeba regulować czyścić etc... ale jak pier....nie to dopiero sie koszta rosną. Niby nie zdarza się to często.. aaale... się zdarza. Pomimo że jeżdże "z wałem" :biggrin: ... argumenty w temacie mnie przekonały. Pas chyba jest lepszy (przynajmniej jak na trasie jebnie...... to mając zapasowy... zakładasz i jedziesz dalej... a z wałem co ? Laweta panie... albo pchanie ileś kilometrów do pierwszego miasta... i dzwonienie ze buhuhu nie dojadę ... ) . Pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.