Skocz do zawartości

Synchronizacja gaźnikow


kulawy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem dziś w dwóch serwisach motocyklowych w sprawie serwisowania mojego GS'a. Mianowicie w serwisie nr.1 gdy powiedziałem, że chce tez wyczyscic, wyregulowac i zsynchronizowac gaźniki gość powiedział, że tego nie zrobi ponieważ teraz jest "za zimno" i regulacja ta za dużo by nie dała bo w cieplejsze dni znowu trzeba by było regulować. Mniej więcej coś takiego mi odpowiedział. W serwisie nr.2 gość powiedział, że bez problemu wyregulują i zsynchronizują gaźniki, a jak powiedziałem o przypadku z 1 serwisu to odpowiedział, że u nich nie robi różnicy czy zimno czy ciepło bo robią to wielokrotnie na zimnym jak i na ciepłym silniku.

No i mam mały dylemat. Czy synchronizować teraz czy czekać na marcowe, kwietniowe temperatury??

Aaa i czy przy wymianie łańcuszka rozrządu jest konieczne spuszczenie oleju?? Kupiłem olej chce go wymienić ale moto za jakieś 3 tygodnie wędruje do serwisu na wymianę łańcuszka rozrządui nie wiem czy wstzrymywać się z wymianą oleju.

 

Pozdrawiam

kulawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oleje można miezać ze soba pod warunkiem ,że mają tę samą wartoć np 15W40 można zmieszać z 15W40 itd

 

A to co się stanie, jak zmieszam 10W40 z 20W50? :banghead:

 

Kulawy - w twojej sytuacji bym nie kaleczył tylko wymienił na nowy. Razem z filtrem rzecz jasna. W sumie taniej Cię to wyniesie. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oleje można miezać ze soba pod warunkiem ,że mają tę samą wartoć np 15W40 można zmieszać z 15W40 itd

Następny "fachowiec"... :icon_mrgreen:

 

 

Oleje można mieszać!

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. synchronizacja to nie jest nic innego jak ustawienie kata wychylenia przepustnic wzgledem siebie. bardzo dokladne z reszta i dlatego uzywa sie do tego celu wakuometru. mimo ze temperatura a co za tym idzie gestosc i wlgotnosc powietrza jest inna niz latem nie ma wiekszego znaczenia. oczywiscie temperatura silnika musi byc zachowana. oleje oczywiscie mozna mieszac ze soba najlepiej w takiej samej klasie lepkosci itd... a w praktyce jak do starego oleju zrobisz mala dolewke tylko zeby dojechac do serwisu na wymiane lancuszka i z powrotem to mozesz nalac olej o jakiejkolwiek klasie przeznaczony do motocykli, i nic nie ma prawa sie stac ! nowy wlejesz po wymianie lancuszka . pozdrawiam

 

witam. synchronizacja to nie jest nic innego jak ustawienie kata wychylenia przepustnic wzgledem siebie. bardzo dokladne z reszta i dlatego uzywa sie do tego celu wakuometru. mimo ze temperatura a co za tym idzie gestosc i wlgotnosc powietrza jest inna niz latem nie ma wiekszego znaczenia. oczywiscie temperatura silnika musi byc zachowana. oleje oczywiscie mozna mieszac ze soba najlepiej w takiej samej klasie lepkosci itd... a w praktyce jak do starego oleju zrobisz mala dolewke tylko zeby dojechac do serwisu na wymiane lancuszka i z powrotem to mozesz nalac olej o jakiejkolwiek klasie przeznaczony do motocykli, i nic nie ma prawa sie stac ! nowy wlej po wymianie lancuszka . pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...