Skocz do zawartości

mechanik do silnika diesla Astra 2 - dolnośląskie - poszukiwany


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Szukałem już w wielu miejscach ale nigdzie nie mogę znaleźć dobrego mechanika do mojej astry... Mieszkam we Wrocławiu i najlepiej żeby gość był z mojego miasta. Problem polega na tym, że silnik krztusi się czasami, na wolnych potrafi zgasnąć i nikt ku*wa nie wie co to może być i szukam kogoś kto nie będzie ze mnie zdzierał kasy bez sensu i wymieniał mi dobrych części na dobre. Z góry dzięki za namiary.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jest to astra 2 z silnikiem 2,0 DTL 82 KM i objaw jest taki że silnik krztusi się czasami. Tak jakby nie dostawał paliwa albo coś się zacinało. Wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Przepływomierz również i dalej lipa. Owe krztuszenie pojawia się i znika , a na komputerze nic nie wychodzi. Już powoli tracę siły do tego auta bo kupiłem je niedawno i po przejechaniu 300 km zaczęło się to dziać...

dzieki za zainteresowanie

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że Astra 2,0 DTL ma sterowanie pompy elektroniczne. To owe krztuszenie bierze się z uszkodzonej elektroniki. A dzieje się tak przy redukcji biegów, czy jeździe na wysokim i biegu i delikatnym przyspieszaniu? Występują szarpania?? Tzn tak jakby dostawał mało paliwa?? Ale na moje z tego co opisałeś jest to pompa wtryskowa...

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogrzebałem na Forum Opla Omegi i w dziale rekomendacje warsztatów znalazłem takie cuś:

"SERWIS - SILNIKI DIESLA

adres dodany:

2005-03-15

poleca:

misiek71 DIESEL-SERWIS

ul. Zaułek Świdnicki 3 55-050 Sobótka (niedaleko Wrocławia)

tel. (071)316 25 82 (071) 390 35 66

mail: [email protected]

 

woj. dolnośląskie

 

opinia:

Jeżeli chodzi o użytkowników samochodów z silnikiem diesla

z całą pewnością polecam.

Robią pompy wtryskowe, diagnostykę, ja osobiście u nich robiłem pompę i wymieniałem rozrząd.

Polecam !!!!!! "

 

następny:

 

"SERWIS - OPEL

 

 

 

adres dodany:

2005-04-12

 

poleca:

Zbynio "Mechanik Krzyś"

Głogów

ul. Obozowa 3 (za Kolegiatą)

tel. kom. 603 56 62 80

woj. dolnośląskie

 

opinia:

Wysokiej klasy specjalista od Opla i nie tylko.

U niego nie ma "niemożliwe", a na Omegach zna się jak mało kto.

Nie będę się rozpisywał. Krzyś do Omegi podchodzi z "zawiązanymi oczami"...

Polecam w ciemno. Ani razu się nie zawiodłem na ich

jakości usług. To sympatyczni i solidni ludzie."

 

następny:

 

"OPEL-SERWIS

 

 

 

adres dodany:

2006-02-21

 

poleca:

Fomin AUTO ZONE

Wrocław

ul. Warsztatowa 5

tel. 071 784 59 26

 

woj. dolnośląskie

 

opinia:

chłopaki byli pracownicy aso opla

czysto w warsztacie, nie ma burdelu, miła obsługa,

a przede wszystkim wiedzą co robią i robią to naprawdę dobrze

POLECAM"

 

Na ogół chłopaki na froum Omegi wiedzą co piszą więc może to faktycznie dobre warsztaty.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki stary!

Właśnie mam zamiar się wybrać do tej sobótki dzisiaj bo dużo dobrego słyszałem o gościu. Jeszcze raz dzięki.

pozdro

 

Koleś z sobótki nie chce się podjąć tematu ale inny warsztat z tej listy chce spróbować. Mówią że to może być wina jakichś przelewów i tam łapie lewe powietrze przez co czasami się krztusi... W piątek rano jadę na wymianę tych przelewów. Ile mechaników tyle wersji usterki...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym modelu astry jest elektroniczna pompa wtryskowa, co oznacza, że nie ma linki gazu, tylko jest elektroniczny sterownik, który jest swoistym komputerem. Gdyby był on uszkodzony, auto nie chodziłoby w ogóle. Gdyby pompa była uszkodzona mechanicznie, samochodu również nie dałoby się uruchomić. Co do jakichś przelewów mechanikowi chodziło o wężyki przelewowe na wtryskiwaczach. których nieszczelność jest typową przypadłością tych silników. Ale wtedy miałbyś olbrzymie trudności z uruchomieniem auta rano lub po kilkugodzinnym postoju z powodu zapowietrzenia układu wtryskowego. Jeżeli auto odpala rano bez problemów, możesz sobie to podarować. Jeśli komputer nie wykazuje błędów,to albo spróbuj u innego diagnosty(nie każdy ma odpowiednio rozbudowany program-myślę, że najlepszy byłby autoryzowany serwis), albo wskazania wszystkich czujników są w normie. Myślę, że powinieneś też sprawdzić pracę immobilizera(powinno dać się go odłączyć), lub działanie alarmu(jeśli go posiadasz-najlepiej go też odłączyć), bo te dwa urządzenia potrafią właśnie w ten sposób zakłócić pracę elektroniki w aucie. Dlatego samą pompę wtryskową raczej bym wykluczył,bo błedy jej pracy na pewno wykazałby komputer. Ale oczywiście mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem problemy z pompą (konkretnie jakieś solenoidy padły, dokładnie nie pamiętam) i silnik się dziwnie zachowywał np. dostawał odcięcia przy 3000 obr, nie odpalał na ciepło itd. Ale elektronika była ok i komp nie wywalał żadnych błędów.

 

Ja jednak stawiałbym na coś innego, nie na pompę.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

sorki ze sie podepne

chodzi mi o polo 1,9 D 96 rok. Furka chodziła swietnie, az do pierwszysch temperatur bliskich zeru i ponizej.

Poprostu krece krece i nie odpala.Jak sie zrobi cieplej tak z 5 stopni to odpala odrazu.Wymieniłem świece zarowe, zminiłem filtr paliwa (mysałem ze sie wydzieliła parafina ) i dale nie odpala.

Sa jeszcze dziwne objawy, a mianowicie podczas jazdy czuć pod gazem tak jakby nie dostawał paliwka na 0,5 sekundy i jedzie dalej (dlatego zminiłem filtr), to jest mało odczuwalne w samochodzie dla pasazerów , ale kierowca to na gazie czuje mocno.Podczas odpalenia gdy stoi to normalnie chodi i nie zgaśnie.A jak jest zimno i minuś to kręci kręci i nic.Podczas krecenia puszcza tylko czarnego dyma i tyle.

Co byście obstawiali?? Pompa wtryskowa czy cisnienie , pierścienie.Słyszałem ze jak nie ma cisnienia 30 to na zimnym nie odpala, no ale tez te odczucia na gaze by raczej wskazywały na pompę????

poradźcie cos koledzy- coby mnie nie wyrześbiono na gruba kase.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a akumulator ? mój też miał problemy z odpalaniem poniżej 5st. tylko że ja znalazłem sposób: najpierw kręciłem ok 2 sek, 1sek przerwy i znowu kręciłem i jakoś zaskakiwał. Ale i tak wymieniłem aku(330zł :D ) i jak ręką odjął :P

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...