Skocz do zawartości

nowa wfm raz jeszcze


samson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powstala strona nowej WFM - jej wykonanie jest adekwatne do rzeczy jaka opisuje.

 

http://www.wfm.pl/

 

W skrocie - porazka stylistyczna + techniczna = niska cena.

Nie wiem jaki sens jest produkowac maszyne z technologia z poczatku zeszlego stulecia.

 

Polakow stac chyba na wiecej - tylko chyba nikt nie chce na to pieniedzy wylozyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jakis nonsens.

Kazdy motocyklista, nie majacy pojecia o projektowaniu disajnu motocykli moglby zaprojektowac cos ladniejszego.

Czy tak trudno jest narysowac schludny prosty motocykl 125ccm bez wodotryskow?

 

Przeciez to cos nie nawiazuje niczym poza kolorem i logiem do starej WFM a do tego jest ochydne ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może napiszemy do nich, że my możemy (bo chyba możemy) zrobić jakiś szkic nawiązujący do starej WFM - żeby oni tylko wykonali. Może by to wypaliło? Jak sądzicie? I może napiszemy że stronę też możemy zrobić? Bo kurde szkoda mieć coś polskiego, ale szajs - jak Polacy robią to muszą to zrobić dobrze!! A nie zwalić jak młody ksiądz ślub. Proszę o opinię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powstala strona nowej WFM - jej wykonanie jest adekwatne do rzeczy jaka opisuje

 

Generalnie pomysl odrodzenia firmy na nowo jest bardzo dobry. Bardzo wielu ludzi na takim wlasnie motocyklu zaczynalo swoja moto kariere. Oczywsicie jak to w Polska bywa dobrze sie zapowiada a wykonanie jest chu*owe.

Tylko... tylko odnosze wrazenie, ze to sie dzieje na zasadzie "zrobic, zeby cokolwiek zrobic" (ja wiem ze robienie jest lepsze niz nic nie robienie ale chyba jednak nie zawsze) Powiedzcie kto kupi taki motocykl? Konstrukcja jest przestazala, nie wprowadzono zadnych nowych rozwiazan technicznych a np. z odlewanych felg zrezygnowano na rzecz szprych po to by zredukowac koszty produkcji a co za tym idzie sprzedazy. Nie wspominam juz o hamulcach bebnowych. Fakt, ostatnio dyskutowalem z Samsonem na temat przewagi bebnow nad tarczami i padlo stwierdzenie "jezeli przez tyle czasu stosowano bebny to musza byc dobre" (z ktorym zreszta sie zgadzam) ale kufra w moto z 2003 roku?! Dodatkowo zwroccie uwage na malowanie i szparunki. Sa niemalze takie same jak te z przed 30lat.

Ma to byc niby motocykl, na ktory bedzie mogl pozwolic sobie kazdy. Kupa prawda, _kazdy_ woli kupic stary ale _porzadny, markowy japonski motocykl_ ktory mimo wieku stoi na takim poziomie technicznym ze Polacy i ich WFM'ki (03') moga tylko o tym pomarzyc. Smutne ale prawdziwe.

W ktoryms ŚM bylo takze napisane o tworzeniu "sportowej, wyscigowej" klasy 125 WFM CUP. ku*wa kto to wymyslil? Te motocykle wygladaja jak bolidy z lat 70tych albo gorzej. O wersiach trialowych i typowo krosowych nawet nie wspominam A serwis? Serwis jest taki, ze przyjezdza do domu jakis pan Staszek czy inny Zdzisiu i naprawia bo nie ma punktow serwisowych, lol.

Nie wiem nawet czy TO mozna nazwac motocyklem bo TO wyglada na jakas malo smieszna karykature moto. Jedym slowem - Z E N A D A !

 

PS Po za tym Prosze Panstwa goscie robia motocykle a nie potrafia kodowania na stronie ustawic, norrrmalnie brawo ten pan! :D Kurde i znowu mi cisnienie skoczylo! :D

 

Chcialem jeszcze dopowiedziec, ze jezeli moje dzieci zlapia po mnie moto faze i przyjdzie mi ukarac je za cos, to kara bedzie jazda taka wlasnie WFM'ka. O!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko... tylko odnosze wrazenie' date=' ze to sie dzieje na zasadzie "zrobic, zeby cokolwiek zrobic"

[/quote']

 

Nie prawda. W ktoryms z numerow SM wyjasniony byl biznes plan i dokladne przeznaczenie motocykla. Dokladnie stwierdzono, ze WFM ma byc maxymalnie prosta, i tak tania jak tylko sie da.

Motocykl ten opracowany mial byc dla 'mlodzikow' w celu wznowienia wyscigow na malych prostych motocyklach (kiedys WFM, SHL) oraz dla ludzi nie szastajacymi pieniedzmi na lewo i prawo (w tym dla listonoszow!).

 

Mi najbardziej w tym wszystkim nie podoba sie, ze nikt nie chce wylozyc pieniedzy na opracowanie calkowicie polskiej konstrukcji. Malo to mamy inzynierow? Wystarczy sponsor i opracowanie dwusuwa z dozowonikiem, membrana, zaworem wydechowym, obrotomierzem itp. nie bedzie specjalnym problemem.

Generalnie to nawet nie trzeba tego opracowywac - ostatnie prototypy WSK mialy wszystko co wymienilem. Powazna zmiana disajnu byla by tylko formalnoscia.

 

Sam cale zycie wysmiewam sie z ludzi kupujacych 20 letniego VW Golfa zamiast nowego Daewoo bo 'toto panie jeszcze drugie 20 lat pojezdzi' jednak teraz sam zrobilem tak jak ci ludzie. Kupilem 24 letnia suzuki gs a za te same pieniadze moglbym miec nowa WFM.

Wybor jest oczywisty...

 

Mysle, ze mozemy pomarzyc jedynie o tym... ze po kilku latach sprzedazy tego skrzyzowania Minska z WFMka firma rozwinie sie, bedzie mogla wziac kredyt/ktos ja dofinansuje i powstanie calkowicie polski projekt. Tego trzeba w tym kraju bo polacy naprawde potrafia.

 

BTW to akcesoryjne tylne swiatlo z Louisa jest przeznaczone do czopera - ale co - wstawili je do WFM :? :? :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moto to kicha, zresztą poczytajcie w SM. Szkoda że egzemplarz nie był gotowy jak testowałem 125-tki (tak było w planach) to bym Wam zdał relację. Z tego co napisano w SM jest to kicha. Z tego co widzę - chyba muszę się zgodzić. Uznałem Jawę za porażkę, która jest o wiele lat do przodu :-(.

 

Pozdro, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...