Kacza Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 witam! posiadam yamahe szr660 i moj problem polega na tym ze po wymianie filtra oleju i oleju motor mi zdechl :banghead: tzn za pierwszym razem udalo mi sie go jeszcze odpalic, ale juz na drugi dzien mi sie to nie udalo :/ nie wiem czy przypadkiem nie wlalem za duzo oleju ale osobiscie w to watpie... macie jakis pomysl co by moglo go przywrocic do zycia??? dzieki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niki_lauda Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 mozliwe ze przelales olej... ( ile wlales? tzn tak na oko, czy tyle ile mowi serwisowka? ) mialem podobny problem bo dolalem za duzo oliwy, odpalilem, zassal olej, zafajdal swiece i potem juz nie chcial zagadac. Jesli tak miales jak ja, to musisz odkrecic swiece i je wyczyscic, albo sprobuj wziac go na zapych. ( a wlasnie, czemu tak jest ze motocykle na ktorych czesto jezdzi sie na gumie, czesto maja nalane pol litra a nawet do litra oleju wiecej i nic sie takiego nie dzieje. czy to jest kwestia przerobek?? ) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 (edytowane) ( a wlasnie, czemu tak jest ze motocykle na ktorych czesto jezdzi sie na gumie, czesto maja nalane pol litra a nawet do litra oleju wiecej i nic sie takiego nie dzieje. czy to jest kwestia przerobek?? ) dlatego ze podczas jazdy na gumie olej sie przelewa, nie ma smarowania i moze sie silnik zatrzec Edytowane 9 Stycznia 2007 przez motowojtas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 singla a takim jest Szr 660 bardzo ciezko na zapych wziac , zacznij od sprawdzenia stanu oleju - jego ilosci , potem iskry nie swiecy warto i swiece wymienic , jesli dalej nic to szukaj dalej ,gaznik , luz zaworowy , punkt zaplonu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny Enduro Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 ( a wlasnie, czemu tak jest ze motocykle na ktorych czesto jezdzi sie na gumie, czesto maja nalane pol litra a nawet do litra oleju wiecej i nic sie takiego nie dzieje. czy to jest kwestia przerobek?? ) pzdr no zależy które, np ja mam olej w ramie i nie muszę lać więcej bo zawsze mi silnik smaruje :biggrin: trzeba lać więcej oleju jak się ma moto ze smokiem bo więcej tam wejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Nie dlatego ze wiecej wejdzie, tylko dlatego ze jezdzacy na gumie maja nadzieje ze moto stojace w pionie jeszcze bedzie ssalo olej a nie powietrze.No ale czesto nadzieja matka glupich. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niki_lauda Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 zasade dzialania znam, bo silnik w nienaturalnym polozeniu moze miec problemy ze smarowniem, ale chodzi mi raczej o to dlaczego jak ja wlalem do swojego moto niewiele ponad stan max. silnik zassal olej do komor spalania. a jak stuntowcy zalewaja nawet do litra wiecej nic takiego nie ma miejsca? to zasluga tzw. smoka?pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 witam! posiadam yamahe szr660 i moj problem polega na tym ze po wymianie filtra oleju i oleju motor mi zdechl :crossy: tzn za pierwszym razem udalo mi sie go jeszcze odpalic, ale juz na drugi dzien mi sie to nie udalo :/ nie wiem czy przypadkiem nie wlalem za duzo oleju ale osobiscie w to watpie... macie jakis pomysl co by moglo go przywrocic do zycia??? dzieki za pomoc!A sprawdzałeś, dlaczego gaśnie? Czy tak raczej na domyślnego macanego łączysz wymianę oleju z tym problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Ja zawsze dawałem troche wiecej oleju niż trzeba i było dobrze... Nie ma co sie zastanawiać.. Odkręć świece i bedzie jasne.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacza Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 wielkie dzieki za opd. co prawda mialem wiecej oleju (ale nie wiele wiecej niz max) okazalo sie ze to swieca :bigrazz: na szczescie tylko swieca... :icon_mrgreen: mam tylko nadzieje, ze w przyszlosci nie bede musial wymieniac swiecy czy jej czyscic bo dostep do niej jest przerabany!! jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc!! pozdrawiam i do zobaczenia na trasie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.