Limo Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 No to mozna ustawic tak zeby nie oslepialo. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asersan Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 oślepiony kierowca z naprzeciwka również zagraża naszemu bezpieczeństwu, to działa w dwie strony, światła muszą być ustawione prawidłowo i to bez gadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 No to mozna ustawic tak zeby nie oslepialo. oślepiony kierowca z naprzeciwka również zagraża naszemu bezpieczeństwu, to działa w dwie strony, światła muszą być ustawione prawidłowo i to bez gadania. Wlasnie dlatego lampy wyladowcze powinny miec stabilizacje, te najprymitywniejsze jej nie maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 (edytowane) Wlasnie dlatego lampy wyladowcze powinny miec stabilizacje, te najprymitywniejsze jej nie maja. niekoniecznie, a zaczęło się ponoć od omegi, która nie miała i przy pomocy której opel przeforsował brak konieczności montowania układu stabilizacji. w każdym razie o ile mnie pamięć nie myli są już motocykle z fabrycznym układem tych lamp bez stabilizacji. ale głowy za to nie dam. jeśli dobrze pamiętam, to pełny układ ze stabilizacją stosuje bmw w którymś turystyku niestety motocykle są znacznie mniej "stabilne" pod względem utrzymania strumienia światła w poziomie w porównaniu do samochodów, więc taki układ bez stabilizacji jest naprawdę nieprzyjemny dla jadących z naprzeciwka. w końcu w samochodzie zabranie pasażera wiele nie zmienia, a w moto i owszempo drugie z tego, co się dowiedziałem w podobnej dyskusji na prm od ludzi, którzy te żarówki/ całe lampy montowali, to sama "żarówka" ma odmienną charakterystykę strumienia światła (punkt powstawania strumienia w odniesieniu do podstawy mocowania), więc poprawne jej założenie (żeby nie oślepiała jadących z naprzeciwka) jest mało możliwe. ponadto zwykłe lustra stosowane przy żarówkach halogenowych nie dają sobie rady z temperaturą (?), przejawiając znacznie szybsze zużycie to są powody, dla których nazwałem samo założenie palników w miejsce żarówek halogenowych - chałupnictwemjsz ps. specem nie jestem, a jedynie teoretykiem. jeśli ktoś mnie poprawi - chętnie poczytam :icon_mrgreen: Edytowane 12 Sierpnia 2007 przez jeszua Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drogowiec Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 sama "żarówka" ma odmienną charakterystykę strumienia światła (punkt powstawania strumienia w odniesieniu do podstawy mocowania), więc poprawne jej założenie (żeby nie oślepiała jadących z naprzeciwka) jest mało możliwe. Nieprawda, a raczej nie do końca prawda. W TDM akurat taaki palnik świetnie się sprawuje w reflektorze mijania, bo jest tam lampa soczewkowa, która pięknie strumień światła porządkuje. Dlatego nie polecam takiego tuningu świateł drogowych w tym motocyklu i dlatego nie założyłem takiego palnika do mojej Deauville. Brak soczewek mnie ostudził. Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 A propos Xenonów w poprzednim motocyklu (SV650s) miałem zamontowany xenon w soczewce [sorry za offtop] YUBY, a wszystko zaczęło się od wyjazdu na Borki, jak zobaczyłeś, jak moja TDM-a świeci :crossy: SV-ka poszła? Szkoda jak cholera, piękne było moto. Przynajmniej w dobre ręce? Co do oślepiania - nie zdarzyło mi się jeszcze ani razu, żeby ktoś z jadących z przeciwka mi migał, że go oślepiam. A oświetlenie jest kilka razy efektywniejsze niż w TDM-ie brata - na oryginalnych żarówkach. pozdrLYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asersan Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 no i stało sie, ksenony znalazły sie w lampach tdmy.ilość światła jest po prostu imponująca, nie tylko na światłach drogowych ale głównie na mijania na których mi najbardziej zależało.teraz widać co dzieje sie na drodze przy mijaniu z samochodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asersan Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 jeszcze powrócę do tematu tdm. kilka informacji.w niedziele prawdopodobnie zakończenie sezonu.od czerwca nakulane ok 4kkm, po przejechaniu ok 3kkm stwierdzam minimalny o ile w ogóle jakiś ubytek oleju.najmniejsze spalanie (przy normalnej jeździe do 120km/h) to 4,3l/100km na zbiorniku można spokojnie przejechać ponad 400kmnajwiększe spalanie ( jazda w granicach 120-180km/h) doszło do 5l/100kmosiągnięta maksymalna prędkość na pasie startowym 200km/h. aż żal jej będzie sprzedawać :icon_question:pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 co to masz za rok tej tdm? ile za nia chcesz? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asersan Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 rok 2001, przebieg ponad 16 tys, nie wiecej jak 17tys.teraz jej nie sprzedam bo wymaga lekkiej kosmetyki która może obniżyć jej wartość :)planuję sprzedać ją na wiosnę i przesiąść sie na R1, nie wiem tylk oczy to bedzie dobra zamiana czy nie będe żałował :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrdw Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Tak jak w tytule czyli konkretnie: Kupiłem takowy sprzęt 97 rok 50 000 km i teraz mam pytanie o jego przypadłości czyli słabe i mocne strony tego motorku. Czy przypadkiem nie zrobiłem głupiego zakupu :buttrock: bo mam zamiar używać go do wojaży turystycznych :crossy: chętnie wysłucham Waszych komentarzy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 tu cos troche jest - http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentac...m850/tdm850.htm Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 chętnie wysłucham Waszych komentarzy :buttrock: a już myślałem, że się wyszukiwarka zepsuła... ale nie, popatrz: u mnie działa :) BTW nie za późno z pytaniem czy to dobry pomysł - po zakupie..? :crossy: dla uspokojenia powiem, że bardzo dobra inwestycja do twoich celów. znam ludzi, którzy lata na tdm-ie latają i niczego im nie brakujejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrdw Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Fakt że pytanie może trochę stawiam nie w porę ale jak to mówią lepiej późno niż wcale :) Tak czy inaczej dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Czolem! Slabe swiatla i zre olej :].Poza tym maszyna miod :]. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.