ironh Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 jestem w trakcie poszukiwania enduro i trafił mi się w swietnym stanie moto jak w temacie. Pytanie czy Duke w ogóle nadaje sie do enduro,co trzeba przerobić oprócz zmiany kół,czy nie bedzie problemu z zaciskiem??jak w ogóle jedzi Duke w porównaniu do LC4. Zawieszenie jest przystosowane typowo do jazdy po drogach??JAk z dostępnością czesci do tego modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 jestem w trakcie poszukiwania enduro i trafił mi się w swietnym stanie moto jak w temacie. Pytanie czy Duke w ogóle nadaje sie do enduro,co trzeba przerobić oprócz zmiany kół,czy nie bedzie problemu z zaciskiem??jak w ogóle jedzi Duke w porównaniu do LC4. Zawieszenie jest przystosowane typowo do jazdy po drogach??JAk z dostępnością czesci do tego modeluJa wole zwykłe kultowe LC4 wydaje mi się ze są fajniejsze a duki to są typowe endura turtystyczne do jazdy po drogach, ale widzałem pare takich prerobionych na endura supermoto( prawie jak LC4) i tez fajne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 http://bikepics.com/ktm/ jak widzisz w linku duke należy do grona onroadowców Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Z zaciskiem nie będziesz miał problemów-mamy w 3mieście jednego asa co śmiga LC4 640 z tarczą i zaciskiem supermoto, na kołach enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Russian Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 WitamMialem Duke wiec pisze-Generalnie KTM DUKE to takie LC4 na nieco innym zawieszeniu (Upside down). Silnik taki jak w LC4, rama tak samo. Motocykl bardzo dobrze prowadzi sie w zakretach na szosie, pozwala na bardzo glebokie zlozenia, w koncu zawiecha jest nie byle jaka bo White Power w pelni regulowalna.Co do jazdy w terenie, to po szutrze jest ok-ja nawet na nim raz skakalem na zawodach supermoto, ale to nie jego miejsce-krotki skok zawieszenia przy ladowaniu daje w kosc uszczelniaczom oraz kierujacemu.Czesci dostepne sa tak samo jak do LC4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Cześć.A po co przerabiac supermoto na enduro??????Mija się z celem.Wersji w enduro masz o wiele większy wybór w motocyklach.Dla mnie Supermoto to rodzynki i po co je "psuć"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Jak juz wyzej napisano - DUKE ma inne zawieszenia - mniejsze skoki wiec jako enduro go nie widze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EMILC4 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Jak chcesz mieć moto uniwersalne to kup lc4 +koła do supermoto (ktm lc4 E i SM mają takie same skoki zawieszeń krótsze skoki ma duke i smc 660) :D pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Witam, nie chce zakladac nowego tematu.Czy warto sie zainteresowac 10 letnim Dukiem(w cenie do 8500)? Czy moze to jest skarbonka bez dna? Prosze mi nie odradzac ze mlody jestem itd :icon_biggrin: teraz smigam na 70 ccm i troche juz mnie to nudzi. Mam 191 cm i mysle ze taki Duke bylby dla mnie dobry.Wiem, ze niewygodny, ze niekulturalny, ze halasuje, ze preclowac sie w trasie nie da zbytnio :crossy: ale taki ma byc :notworthy: :buttrock: :crossy: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Russian Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam, nie chce zakladac nowego tematu.Czy warto sie zainteresowac 10 letnim Dukiem(w cenie do 8500)? Czy moze to jest skarbonka bez dna? Prosze mi nie odradzac ze mlody jestem itd :) teraz smigam na 70 ccm i troche juz mnie to nudzi. Mam 191 cm i mysle ze taki Duke bylby dla mnie dobry.Wiem, ze niewygodny, ze niekulturalny, ze halasuje, ze preclowac sie w trasie nie da zbytnio :buttrock: ale taki ma byc ;) ;) :icon_mrgreen: :smile:SIlniki od LC4 to dobra i trwala konstrukcja. Mialem takiego duka i musze powiedziec, ze bardzo fajna maszyna. Ja dodatkowo przelozylem go krociutko i byl naprawde ostry. Swietna maszyna do miasta, zabawy a nawet na tor kartingowy. Wywrotka nieskutkuje w zasadzie zadnymi wydatkami. Podnosisz sprzeta i jedziesz dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 SIlniki od LC4 to dobra i trwala konstrukcja. Mialem takiego duka i musze powiedziec, ze bardzo fajna maszyna. Ja dodatkowo przelozylem go krociutko i byl naprawde ostry. Swietna maszyna do miasta, zabawy a nawet na tor kartingowy. Wywrotka nieskutkuje w zasadzie zadnymi wydatkami. Podnosisz sprzeta i jedziesz dalej.Skoro tak to musze jak najszybciej pogonic moje obecne padlo i zbierac pieniazki na Duka :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.