Katsumoto Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 ciekawe są te automaty, nigdy nie bylem ich zwolennikiem ale po tym co napisałeś możne zmienię zdanie. Jak byś jeszcze przekonał kogoś kto nie chce automatu? Moze się uda tate namówić :D bo widzisz, on mówi ze co w tedy robić z lewa noga, co z zima i ogólnym użytkowaniem (nie koniecznie terenówki czy nawet mniejszego SUV'a) :D Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 przy automacie odpoczywasz ;). a na poczatek , lewa noge radze se przywiazac do fotela i koniecznie wszyscy jezdza w pasach ;) bo jak sie lewa dostanie na pedal hamulca to wspulczuje :) najszybcie zmieni zdanie , kiedy sie przejeedzie . poezja Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 W lajtowym terenie jak kto lubi ale automat robi, wjedz nim w wode i niech zassa troche syfu... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 (edytowane) zgadza sie , dlategoaby sie uchronic przed takimi wpadkami -odpowietrzamy sobie skrzynie. zreszta , w manualeu tez skrzynia jest odpowietrzana . to samo mosty, silnik , uszcelniamy aparat itp. ale zapewniam zainteresowanych , ze aby zalac skrzynie to naprawde trzeba sie zdecydowac wjechac w taka wode lub bloto, ze mysle, ze jak na poczatek to predzej sie wycofasz nawet gdybyc mial snorkela ;) do tego trza troche dojrzec ;) wiadomo ;) bloto wciaga . ale jak kazdy potencjalny urzytkownik terenowki zaczynamy od wersji stock i dopiero z czasem zglebiamy tajniki offroadu . niektorzy brna dalej , niektorzy mniej . wszystko zalezy od stopnia satysfakcji ;) ale zabawa przednia :) polecam Edytowane 26 Września 2009 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Jezeli wkroczysz w petle zbrojen to drogi powrotnej juz nie ma... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 MOC czym sie bujasz offroad? pytam z ciekawosci ;) ja mam jeepa yj z 91r silnik 4.0 automat , podnioslem zawieche o 2" i zrobilem bodylifta na2" . zapodalem mu bfg MT 32" i na tym poprzestalem - wystarczy ;) jak na moje potrzeby to dosc [prawie] ale jest ok -gdzie chce tam dojezdzam . bujam sie nim od 2lat , poprzednio mialem zmotanego xj 4.0 i w miedzyczasie terrano z 89r 3.0V6 w automacie i byl bardziej amerykancki od jeepa jak co niektorzy mowili ;) no coz, ja jestem jeepniety od zawsze i chyba podobnie jak z moto - nic mnie z tego nie wyleczy ;) pozdro ;) pozdrawiam :) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 czy ktoś się orientuje ile moze spalić patrol gr 2.8td w normalnej ulicznej jezdzie miasto+trasa? 11-14/100 Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 MOC czym sie bujasz offroad? pytam z ciekawosci ;) ja mam jeepa yj z 91r silnik 4.0 automat , podnioslem zawieche o 2" i zrobilem bodylifta na2" . zapodalem mu bfg MT 32" i na tym poprzestalem - wystarczy ;) jak na moje potrzeby to dosc [prawie] ale jest ok -gdzie chce tam dojezdzam . bujam sie nim od 2lat , poprzednio mialem zmotanego xj 4.0 i w miedzyczasie terrano z 89r 3.0V6 w automacie i byl bardziej amerykancki od jeepa jak co niektorzy mowili ;) no coz, ja jestem jeepniety od zawsze i chyba podobnie jak z moto - nic mnie z tego nie wyleczy ;) pozdro ;) pozdrawiam :) Ja niestety wpadlem w petle zbrojen, a moje cudo prezentowane bylo w tym watku, musisz poszukac... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Musisz się cofnąć wstecz :cool: :icon_mrgreen: Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 (edytowane) Co do automatu co piszecie, to tak samo - dopoki nie dostałem go do pojezdzenia to twierdziłem ze to chała, jak cos moze zmieniac biegi za mnie. Do czasu az dostałem pod noge Passata vr6 i Merca clk 320. Fakt, że to osobówki ale komfort jazdy jest nieporównywalny do manuala, jednak automat wymaga mocnego silnika do sprawnego przemieszczania sie. Edytowane 4 Października 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 (edytowane) co za silniki montowano do cherokie 2.1 td ? nie jakies francuzy ? nie za slaby ten silniczek do takiej budy ? czy cherokie ma rame i ocynkowane blachy ? Edytowane 15 Października 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 (edytowane) 2.1TD [renault]od 1985-1993r. dosc zywotny ale niezbyt mocny- raczej dla mysliwego lub lesniczego. ;) jeden z pierwszych pojazdow typu suv. czyli konstrukcja typu unibody [karoseria polaczona na trwale z podluznicami. ] czyli samonosna . ma to swoje zalety - auto ma nisko srodek ciezkosci i niewielka mase [ 1500kg.] a w terenie to duza zaleta ;) Edytowane 15 Października 2009 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 a co mozna powiedziec o Terrano II z 2.7 TD , czytalem ze dosc awaryjne , ale moze zle czytalem ? ma ktos takiego , jakie opinie ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 (edytowane) najwiekszy problem w terrano l to rdza, poza tym do jazd , jakie wiekszosc ludzi uskutecznia nadaje sie spoko. mialem tyrana ale z 3.0 i w automacie , nie raz zadziwil mnie swoimi mozliwosciami jak na takie autko :) ll generacja to juz nie jest to. kumpel ma i caly czas problem z silnikiem. poza tym auto waskie , wysokie i takie nijakie :lapad: Edytowane 15 Października 2009 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 hmm zycie potoczylo sie inaczej , kupilem zwykle auto drogowe , XR ke sprzedaje niebawem bo mnie przestal bawic opff road n a 2 kolach ( starosc to pewnie) i zmieniam na VFR 750/800 fi , ale nadal w planach mam cos w teren ( lekki teren bez hardcoru, bo mnie nie stac :) ). Fajnie bylo by miec auto na 5 osob , z oryginalnie duzym dieslem ( ewentualnie benzynka+ gazik) , w miare proste i prymitywne z lat chyba 80 . Myslalem o uaz, gaz , nivka ale silniki benzynowe + ruska technologioa mnie nie przekonuja , stare parchy K160 drogie, ze sie kreci w glowie od tych cen za 20 latka :/ , mozna kupic cherokie z 2.1 made in zabolandia , . bo co innego zostaje ? . Kasa - narazie wielka ????. Chwilowo cienko , ale jak sie zdeterminuje ,na konkretne auto to sie znajdzie :) , Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.