Patriko Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Witam serdecznie bracia :) Czy moglibyście mi wyjaśnić jaka jest różnica między SP1 a SP2??? Jedyne co wiem, to to że SP2 ma sprzęgło antychoppingowe a SP1 tego nie ma. Są jeszcze jakieś różnice??? I jeszcze jedno, chcę kupić SP1. Była moim odwiecznym marzeniem, teraz stoję w obliczu jego spełnienia :) Czy ktoś mógłby mi coś powiedzieć jak wygląda sprawa trwałości, niezawodności i ogólnego użytkowania V. Niby jest o wiele trwalsza od rzędówki... BŁAGAM!!! POMÓŻCIE!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masta59 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Swego czasu trochę jeździłem na SP1 kolegi. Mega torowy, ekstremalny i do szpiku kości sportowy motocykl. Moja CBR 600 F4 była przy nim jak turystyk. Rewelacyjne hamulce i skrzynia biegów. No i te zegary :crossy: Siedzenie to blacha obszyta skórą. Przyznam się, że też się zakochałem w tym motocyklu i jak kiedyś będę miał siano to sobie kupię.RÓŻNICE: pierwsza, podstawowa różnica jest taka, że SP1 jest motocyklem na dobrą sprawę ściągniętym prosto z toru i pomalowanym na cywilnie (przesadzam oczywiście :buttrock: ) A SP2 to jakby lekko ulepszona i ugłaskana ewolucja SP1. Poza tym SP2 ma podobno lepsze zawieszenie. Reszta z tego co słyszałem jest niemal identyczna (niestety jeździłem tylko SP1, koło SP2 nawet nie stałem...)Słyszałem wiele głosów na temat tych dwóch modeli - jedne za SP1, jedne za SP2. Jeśli jesteś hardcorowcem bierz SP1 - za zaoszczędzoną kasę będziesz mógł kupic jakieś tuningowe kominy, power commandera i inne zabawki. Pozdrawiam, masta59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Dziękuję za odpowiedź. Ooooo taaaa, układ Yoshimury i power commander... Ahhhhh :) Ale jeszcze bardzo mi zależy na informacjach dotyczących trwałości silnika SP1. Czy rzeczywiście jest o wiele trwalszy od rzędówek? To pytanie mnie ciągle nurtuje. A tak swoją drogą to Twoja odpowiedź była gwoźdźiem do trumny o postanowienu kupna mojego marzenia. Zakochałem się w tym bajku :) A ten dźwięk... Aż się cały jerzę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 http://moto.allegro.pl/item151574139_honda_vtr_sp1.htmlZnajomy ma na sprzedanie.Ale to jest wyjebany sprzęcior a głos jak z odrzutowca na micronach.Mówi że, dupa boli niesamowicie ale sprzęt 1 klasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masta59 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Załatw sobie miernik grubości lakieru i jedź ją obejrzec bo dobra cena :) Co do trwałości - jeśli CBR1000F przejeżdża bez remontu 150tyś a słyszałeś, że VTR ma silnik trwalszy to sam sobie odpowiedz na swoje pytanie :crossy: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Kto Wam takich głupot naopowiadal ze V-ki sa trwalsze niz rzedowki???Chyba ze w niewysilonym chopperze bo w supersporcie na pewno rzedowka jest trwalsza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 To nie są głupoty... Silnik V kręci się znacznie wolniej, inne masy... A rzędówka jest jak piła... Wiadomo. Słyszałem opinie od mechaników, że ogólnie bez remontu potrafią zrobić większy przebieg. Zastanawia mnie właśnie fakt, czy zwolennicy rzędówek drwią sobie z takich silników i jest to prawda (większa trwałość), czy może jednak jest to nieprawda, że są trwalsze. Może się znajdzie w końcu jakach fachura i odpowie mi na to pytanie. A z tą ceną, rzeczywiście, jest bardzo atrakcyjna, ale zastanawia mnie fakt, dlaczego ma inną felgę z przodu... Albo jest pomalowana... Dlaczego? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Wygląda że, z tyłu jest polerowany rant a juz z przodu się nie chciało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 albo dzwon i sie nie chcialo poszukac feli w tym samym kolorze, bo jesli polerka tylnej felgi, to jakas taka malo profesjonalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 (edytowane) SP2 ma nowszy wahacz,zmieniąną charakterystykę zawieszenia (nieco bardziej miękka lecz wciąż bardzo twarda),wtryskiwacze mają po 12 otworów(podobnie jak 954) co zmniejsza spalanie,średnica gardzieli wtryskowych urosła z 54 do 62mm...Ogólnie silnik został poddany lekkim modyfikacjom,polecam artykuł http://www.mcnews.com.au/Testing/Honda/VTR_SP2/Page_1.htm Dobre podejście od strony technicznej. Od siebie dodam że SP1/2 to piękny sprzęt,jadąc za nim nie słyszałem nic innego tylko potężny gang V-ki. VTR-ki najczęściej można spotkać na stacjach benzynowych. Przy moim spalaniu ok. 6.5(CBR 600F4) SP1 zeżarła prawie 10 Edytowane 6 Stycznia 2007 przez redline Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masta59 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Właśnie REDLINE powiedz jakie różnice zauważyłeś między F4 a SP1? Bo F4 miałem a SP1 jeździłem. Oba moto wyglądaja jak motocykle sportowe. Ale tylko SP1 jest naprawdę sportowa :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Właśnie REDLINE powiedz jakie różnice zauważyłeś między F4 a SP1? Bo F4 miałem a SP1 jeździłem. Oba moto wyglądaja jak motocykle sportowe. Ale tylko SP1 jest naprawdę sportowa :) Geneza tych motocykli jest zupełnie inna więc porównywanie ich jest zupełnie nie namiejscu. Wszystko w SP1 jest dużo bardziej radykalne porównują do F4.Tyczy się to zawieszenia,pozycji,komfortu,prowadzenia,spalania i oczywiście MOCY. V-ka to zupełnie inna bajka. Wymaga dużo większego opanowania i kontroli manetką gazu,szczególnie w zakręcie. Momentu jest sporo...często widać jak zżera tylną gumę zostawiając czarne pasy. Mocniejsze hamowanie silnikiem. Bardzo podobają mi się potencjometry do regulacji tłumienia dobicia w przednim zawiasie,nie trzeba śrubokręta,wsporniki przy zaciskach hamulcowych są odkręcane co umożliwia zmianę całego zestawu hamulcowego na wydajniejszy.Takich z pozoru niewielkich detali jest więcej.Bak w SP1 to lotnisko,bardzo szeroki,czuć różnicę w masie. Podczas jazdy średni zakres niszczy wszelkie przyzwyczajenia z rzędowej 4-ki :) Fakt,brakuje tego kopa u góry ale do codziennej jazdy sposób oddawania mocy jest naprawdę użyteczny.Gdyby nie łykała tyle wachy sam kiedyś mógłbym się nad nią zastanowić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Kto Wam takich głupot naopowiadal ze V-ki sa trwalsze niz rzedowki???Chyba ze w niewysilonym chopperze bo w supersporcie na pewno rzedowka jest trwalsza...Dokładnie :P Idąc tropem mniej cylindrów - większa trwałość, to znaczy, że singielki docierają się dopiero po 200tyś :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Właśnie, Panowie dlaczego porównujecie SP1 do F4??? Bardziej takie porównanie by pasowało do Firestorma a nie do stricte sportowego motocykla rodem z toru wyścigowego. F4 jest bardziej sportowo - turystykiem i nie ma co porównywać. A swoją drogą, to tamta SP1 z inną felą chyba jednak jest po jakimś dzwonie, a ja nie w pompuję kasy w motocykl po dzwonie. Dzięki za stronkę!!! Choć wydaje mi się, że troszkę jest bez sensu, żeby dla użytkownika "drogowego" przepłacać tyle pieniędzy i dopłacać do SP2. Jednak będę dalej szukał SP1. Kolega mnie trochę zmartwił tą mocą na wysokich obrotach. Właściwie to będzie moja pierwsza V, ale wydaje mi się, że te 136 KM w zupełności wystarczy, z tego co słyszałem od kolegi, który kiedyś miał, że moc jest oddawana w sposób bardzo równomierny i dość brutalny bez względu na wysokość obrotów. No i ten zabijający dźwięk... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Patriko,czy to ma być Twój pierwszy motocykl? TAkie mam wrażenie czytając Twoje posty.Hę?PZDRJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.