masta59 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 (edytowane) Nie porównujemy F4 to SP1 bo jest to bez sensu oczywiście. Po prostu mieliśmy z REDLINE stycznosc i z F4 i z SP1 i chciałem z ciekawości dowiedziec się czy zauważył to samo co ja. No i okazuje się, że tak :P A co do mocy to pamiętaj, że jest to litr w dwóch cylindrach ze 136 kucami - na pewno styka. Kumpel walił nią licznikowe (zaznaczam) 290km/h. Także daje radę :) Edytowane 7 Stycznia 2007 przez masta59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 W odpowiedzi na Twoje pytanie. To nie jest mój piewrszy motocykl. To będzie moja pierwsza V. A jeżdżę od kiedy tylko moja pamięć sięga. Byłem dzisiaj oglądać, przejechałem się. Więc rzeczywiście moment jest ogromny. Ciągnie od dołu ile wlezie. Teraz się zastanawiam, bo jednak maszynka miała jakąś przeszłośc, bo jedna owiewka była malowana, a gość nie chce ściągnąć owiewek żeby pokazać co jest pod nimi... Mnie też by wkurzyło demontowanie owiewek ale nie chciał sprecyzować co się z nią stało, że była częściowo malowana... Niby jest bez zarzutu... Ale jednak niesmak pozostaje. Co radzicie? Niby wszystko jest ok, ala sam nie wiem. Aha. I cena wcale nie jest "atrakcyjna". A co do tych 136 kucy czuć je bardziej niż na 954, niby ma ich więcej, ale jakoś je oddaje bardziej płynnie i mniej brutalnie, przynajmniej mam takie wrażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 jak nie chce sciagnac owiewek to pewnie jakas lipa. ja jak latem szukalem fury to przy rozmowie telefonicznej wiekszosc była gotowa na rozmontowanie polowy motocykla. olej to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masta59 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Ściągnięcie owiewki to 2 minuty roboty. Malowana, inna felga, do tego gościu nie chce powiedziec co i jak. Daj sobie spokój. Ta, którą ja jeździłem to był 2001 rok, miała przejechane 2500 mil :wink: (ok 4000km) i została sprzedana za 22000zł w tamtym roku. Patriko - jeśli chcesz SP1 w rozsądnej cenie z np podrapaną owiewką i urwanym jednym kierunkiem, sprowadzoną na świeżo i sprzedaną bez żadnego grzebania to zgłoś się do mnie na gg (7767900) Kiedyś ściągałem sprzęty z GB, teraz robi to mój przyjaciel. Roczniki od 2000 roku z małymi uszkodzeniami w dobrych cenach. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Dzięki wielkie, odezwę się najszybciej jak to będzie możliwe. Mam jeszcze jedną na oku, muszę jechać obejrzeć w przyszły weekend. Co prawda wolałbym "europejski" sprzęt, ale jak zaoferujecie coś ciekawego ;) I mam jeszcze jedno pytanie. Jak wygląda serwis tej V? Czy regulacja zaworów tak jak w rzędówce? Co 6 tysięcy? A jak wygląda sprawa z rozrządem? Bo w sumie trafiło mi się ciekawe Ducati 900SS, ale na razie zabieram informację na temat tych dwóch maszyn. Choć uważam, że japoczyk na pewno jest lepszy jakościowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 zastanawiam sie czy dalej vtr sp sa produkowane...to co widze na aukcjach to najmlodszy rocznik jaki widzialem to z 2003...zaprzestano produkcji?? kto wie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 jestem bardzo ciekawy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 A jak wygląda sprawa z rozrządem? Rozrząd na kołach zębatych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 faktycznie nie wiecie czy jest dalej produkowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Siemka ! SP 2 jest motocyklem z przeznaczeniem na tor. Jest tak radykalny, ze bez zadnego dodatkowego tuningu od roku 2002 mozna bylo nim startowac na zawodach. Zegary ciezko sie czyta ale na torze to raczej nikogo nie interesuje. Nie mam danych z 2003 wiec nie podam dokladnej predkosci max. Byla okolo 276 km/h i moc 135 KM waga 211 kg - w przypadku SP 2 Sp 1 V - max 269 km / h i 132 KM spalanie 7,8 l / 100 km waga 221 kg. Obydwa motocykle juz przy wsiadaniu na nie byly tak niewygodne ( kolana na wysokosci uszu ), ze podarowalem sobie ich testowanie. To nie są głupoty... Silnik V kręci się znacznie wolniej, inne masy... A rzędówka jest jak piła... Wiadomo. Rewelacja z eureka. podziel litra na dwa i na cztery. ile wazy jeden cylinder o poj. 250 ccm a ile ten o poj. 500 ccm ??? co latwiej bedzie wytracac predkosc ? Co wiadomo ? Nic nie wiadomo, nic bowiem poza slowami masa i wolniej nie napisales. Tak jak napisal kolega w Cruser'rze to moze i tak ( moze - w zaleznosci od dbania i urzytkowania. ) :biggrin: Słyszałem opinie od mechaników, że ogólnie bez remontu potrafią zrobić większy przebieg. Zastanawia mnie właśnie fakt, czy zwolennicy rzędówek drwią sobie z takich silników i jest to prawda (większa trwałość), czy może jednak jest to nieprawda, że są trwalsze. Może się znajdzie w końcu jakach fachura i odpowie mi na to pytanie. A z tą ceną, rzeczywiście, jest bardzo atrakcyjna, ale zastanawia mnie fakt, dlaczego ma inną felgę z przodu... Albo jest pomalowana... Dlaczego? :) niedawno ktoremus forumowiczowi mechanik czy zawodnik powiedzial, ze na zuzlu maszyny maja do 120 KM. Jezeli taki typ Ci to powiedzial to dla mnie wszystko zrozumiale. Rzedowka zawsze bedzie lepiej, czysciej i bez wiekszych drgan pracowac. Przebieg rowniez bedzie wiekszy. Nie daj sie zrobic w balona. :biggrin: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 faktycznie nie wiecie czy jest dalej produkowany? Do 2005 były klepane na 100% Czy potem jeszcze to nie wiem, w każdym razie modernizacji sie nie doczekaly, a szkoda :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Dziękuję za bardzo cenne informacje. W sumie, mechanik z ktrym rozmawiałem mówił coś całkiem innego... Teraz mam spory dylemat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 (edytowane) To nie są głupoty... Silnik V kręci się znacznie wolniej, I owszem, zalezy tylko jaka granice obrotow sie sobie postawi mowiac o wolno czy szybko :clap: inne masy... o czym Ty mowisz ? Od kiedy V -ka ma mniejsza mase ( bo zb tego co piszesz to niestety tak wynika ) Jakiej srednicy i jakiej masy jest tlok w V- ce a jakiej w rzedowce ? A rzędówka jest jak piła... Rozwin mysl bo jakos nie zalapuje ? :) Wiadomo. Słyszałem opinie od mechaników, że ogólnie bez remontu potrafią zrobić większy przebieg. Zastanawia mnie właśnie fakt, czy zwolennicy rzędówek drwią sobie z takich silników i jest to prawda (większa trwałość), Widze, ze zamiast po prostu pomyslec bardziej kierujesz sie tym co zaslyszales, Twoja sprawa. Jedno jest tylko pewne, ze o tym akurat nie masz pojecia. Rzedowka bila, bije i zawsze bedzie bla na leb V- ke, rzecz tylo jak kto te silniki expluatuje i jak o nie dba. :bigrazz: Edytowane 14 Kwietnia 2008 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 (edytowane) I owszem, zalezy tylko jaka granice obrotow sie sobie postawi mowiac o wolno czy szybko :icon_question: o czym Ty mowisz ? Od kiedy V -ka ma mniejsza mase ( bo zb tego co piszesz to niestety tak wynika ) Jakiej srednicy i jakiej masy jest tlok w V- ce a jakiej w rzedowce ? Rozwin mysl bo jakos nie zalapuje ? :) Widze, ze zamiast po prostu pomyslec bardziej kierujesz sie tym co zaslyszales, Twoja sprawa. Jedno jest tylko pewne, ze o tym akurat nie masz pojecia. Rzedowka bila, bije i zawsze bedzie bla na leb V- ke, rzecz tylo jak kto te silniki expluatuje i jak o nie dba. :crossy: Na prośbę moderatora - postu brak. Edytowane 14 Kwietnia 2008 przez Patriko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Hmm ten temat mnie zaciekawił. A konkretnie róznice miedzy V a R. Ale wiadomo są rózne Vki i rózne rzędkówki. Panuje ogólna opinia, że V jest trwalsza niż tak samo użytkowana rzękówka. Lecz czym jest to uzasadnione? To nie wiem w sumie. Może chodzi o rodzaj rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.