Skocz do zawartości

RÓŻNICA VTR1000SP1 ====== SP2 POMOCY!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Nie porównujemy F4 to SP1 bo jest to bez sensu oczywiście. Po prostu mieliśmy z REDLINE stycznosc i z F4 i z SP1 i chciałem z ciekawości dowiedziec się czy zauważył to samo co ja. No i okazuje się, że tak :P A co do mocy to pamiętaj, że jest to litr w dwóch cylindrach ze 136 kucami - na pewno styka. Kumpel walił nią licznikowe (zaznaczam) 290km/h. Także daje radę :)

Edytowane przez masta59
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W odpowiedzi na Twoje pytanie. To nie jest mój piewrszy motocykl. To będzie moja pierwsza V. A jeżdżę od kiedy tylko moja pamięć sięga. Byłem dzisiaj oglądać, przejechałem się. Więc rzeczywiście moment jest ogromny. Ciągnie od dołu ile wlezie. Teraz się zastanawiam, bo jednak maszynka miała jakąś przeszłośc, bo jedna owiewka była malowana, a gość nie chce ściągnąć owiewek żeby pokazać co jest pod nimi... Mnie też by wkurzyło demontowanie owiewek ale nie chciał sprecyzować co się z nią stało, że była częściowo malowana... Niby jest bez zarzutu... Ale jednak niesmak pozostaje. Co radzicie? Niby wszystko jest ok, ala sam nie wiem. Aha. I cena wcale nie jest "atrakcyjna". A co do tych 136 kucy czuć je bardziej niż na 954, niby ma ich więcej, ale jakoś je oddaje bardziej płynnie i mniej brutalnie, przynajmniej mam takie wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnięcie owiewki to 2 minuty roboty. Malowana, inna felga, do tego gościu nie chce powiedziec co i jak. Daj sobie spokój. Ta, którą ja jeździłem to był 2001 rok, miała przejechane 2500 mil :wink: (ok 4000km) i została sprzedana za 22000zł w tamtym roku. Patriko - jeśli chcesz SP1 w rozsądnej cenie z np podrapaną owiewką i urwanym jednym kierunkiem, sprowadzoną na świeżo i sprzedaną bez żadnego grzebania to zgłoś się do mnie na gg (7767900) Kiedyś ściągałem sprzęty z GB, teraz robi to mój przyjaciel. Roczniki od 2000 roku z małymi uszkodzeniami w dobrych cenach. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, odezwę się najszybciej jak to będzie możliwe. Mam jeszcze jedną na oku, muszę jechać obejrzeć w przyszły weekend. Co prawda wolałbym "europejski" sprzęt, ale jak zaoferujecie coś ciekawego ;)

 

I mam jeszcze jedno pytanie. Jak wygląda serwis tej V? Czy regulacja zaworów tak jak w rzędówce? Co 6 tysięcy? A jak wygląda sprawa z rozrządem? Bo w sumie trafiło mi się ciekawe Ducati 900SS, ale na razie zabieram informację na temat tych dwóch maszyn. Choć uważam, że japoczyk na pewno jest lepszy jakościowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Siemka !

 

SP 2 jest motocyklem z przeznaczeniem na tor. Jest tak radykalny, ze bez zadnego dodatkowego tuningu od roku 2002 mozna bylo nim startowac na zawodach. Zegary ciezko sie czyta ale na torze to raczej nikogo nie interesuje. Nie mam danych z 2003 wiec nie podam dokladnej predkosci max. Byla okolo 276 km/h i moc 135 KM waga 211 kg - w przypadku SP 2

 

Sp 1 V - max 269 km / h i 132 KM spalanie 7,8 l / 100 km waga 221 kg.

 

Obydwa motocykle juz przy wsiadaniu na nie byly tak niewygodne ( kolana na wysokosci uszu ), ze podarowalem sobie ich testowanie.

 

 

 

To nie są głupoty... Silnik V kręci się znacznie wolniej, inne masy... A rzędówka jest jak piła... Wiadomo.

 

Rewelacja z eureka. podziel litra na dwa i na cztery. ile wazy jeden cylinder o poj. 250 ccm a ile ten o poj. 500 ccm ??? co latwiej bedzie wytracac predkosc ? Co wiadomo ? Nic nie wiadomo, nic bowiem poza slowami masa i wolniej nie napisales. Tak jak napisal kolega w Cruser'rze to moze i tak ( moze - w zaleznosci od dbania i urzytkowania. ) :biggrin:

 

Słyszałem opinie od mechaników, że ogólnie bez remontu potrafią zrobić większy przebieg. Zastanawia mnie właśnie fakt, czy zwolennicy rzędówek drwią sobie z takich silników i jest to prawda (większa trwałość), czy może jednak jest to nieprawda, że są trwalsze. Może się znajdzie w końcu jakach fachura i odpowie mi na to pytanie. A z tą ceną, rzeczywiście, jest bardzo atrakcyjna, ale zastanawia mnie fakt, dlaczego ma inną felgę z przodu... Albo jest pomalowana... Dlaczego? :)

 

niedawno ktoremus forumowiczowi mechanik czy zawodnik powiedzial, ze na zuzlu maszyny maja do 120 KM. Jezeli taki typ Ci to powiedzial to dla mnie wszystko zrozumiale.

 

Rzedowka zawsze bedzie lepiej, czysciej i bez wiekszych drgan pracowac. Przebieg rowniez bedzie wiekszy. Nie daj sie zrobic w balona.

 

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

To nie są głupoty... Silnik V kręci się znacznie wolniej,

 

I owszem, zalezy tylko jaka granice obrotow sie sobie postawi mowiac o wolno czy szybko :clap:

 

 

inne masy...

 

o czym Ty mowisz ? Od kiedy V -ka ma mniejsza mase ( bo zb tego co piszesz to niestety tak wynika ) Jakiej srednicy i jakiej masy jest tlok w V- ce a jakiej w rzedowce ?

 

A rzędówka jest jak piła...

 

Rozwin mysl bo jakos nie zalapuje ? :)

 

Wiadomo. Słyszałem opinie od mechaników, że ogólnie bez remontu potrafią zrobić większy przebieg. Zastanawia mnie właśnie fakt, czy zwolennicy rzędówek drwią sobie z takich silników i jest to prawda (większa trwałość),

 

Widze, ze zamiast po prostu pomyslec bardziej kierujesz sie tym co zaslyszales, Twoja sprawa. Jedno jest tylko pewne, ze o tym akurat nie masz pojecia.

 

Rzedowka bila, bije i zawsze bedzie bla na leb V- ke, rzecz tylo jak kto te silniki expluatuje i jak o nie dba.

 

:bigrazz:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I owszem, zalezy tylko jaka granice obrotow sie sobie postawi mowiac o wolno czy szybko :icon_question:

o czym Ty mowisz ? Od kiedy V -ka ma mniejsza mase ( bo zb tego co piszesz to niestety tak wynika ) Jakiej srednicy i jakiej masy jest tlok w V- ce a jakiej w rzedowce ?

Rozwin mysl bo jakos nie zalapuje ? :)

Widze, ze zamiast po prostu pomyslec bardziej kierujesz sie tym co zaslyszales, Twoja sprawa. Jedno jest tylko pewne, ze o tym akurat nie masz pojecia.

 

Rzedowka bila, bije i zawsze bedzie bla na leb V- ke, rzecz tylo jak kto te silniki expluatuje i jak o nie dba.

 

:crossy:

 

Na prośbę moderatora - postu brak.

Edytowane przez Patriko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm ten temat mnie zaciekawił. A konkretnie róznice miedzy V a R. Ale wiadomo są rózne Vki i rózne rzędkówki. Panuje ogólna opinia, że V jest trwalsza niż tak samo użytkowana rzękówka. Lecz czym jest to uzasadnione? To nie wiem w sumie. Może chodzi o rodzaj rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...