Vector Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Nowe auto w rodzinie to zabytkowa ( 88r ) Toyota Supra Turbo. Syn kupil a ja robie :) Moje stare Legacy zamienilem po wypadku zony na 05 Legacy :). http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...ra/100_0716.jpg http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...ra/100_0721.jpg No, no, no :lalag: :clap: Z przodu walona? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Dlaczego tak uwazasz ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Dlaczego tak uwazasz ??? Żartowałem, bo widzę, że brakuje halogenów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 na tym modelu supry zaliczałem pierwsze szlify :) panny lały po majtach jak dzikie :) potem tatuś kupił celice a następnie jedyną fajną honde-NIE cbry :) to preluda była! i tu historia fajnych fur się kończy... teraz emeryckim ałdi śmigam-szału nie ma-panny majtek nie rwą Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Tatus mial model turbo, czyli 7M GTE ??? Te silniki sa dosc delikatne jak na moce i temperatury ktore tam powstaja - Krzyska silnik byl na szczescie budowany do wyscigow i jezdzi na tytanowej uszczelce pod glowica. Dzieki temu mozna miec nadzieje ze troche pojezdzi. Oprocz tego ma sportowe walki i wyzszej jakosci zawory. Wlasnie dostalismy turbo po regeneracji http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...ra/100_0739.jpg http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...ra/100_0737.jpg Oprocz turbo linia olejowa zasilajaca je bedzie wymieniona, razem ze wszystkimi uszczelkami pod kolektorem wydechowym i w ukladzie turbo. Od strony ssacej wymienilem uszczelki kolektora ssacego, wtryskiwaczy i jedyne co zostalo jeszcze do wymiany to TPS. Teraz tylko musze znalezc lamany srubokret zeby tego dokonac :) PS. Vector, ten model mial otwierane lampy, ktore mozesz zbaczyc ( zamkniete ) w dolnych rogach zdjecia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Pieknie wykonana robota, widac profesjonalizm w kazdym calu :clap: Ciekaw jestem jak wygladaloby w Europie zregenerownie takiego turba o ile byloby to wogole mozliwe :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Za*ebiście zregenerowana. Ile w Kanadzie kosztuje taka regeneracja? Adamie ja miałem na myśli halogeny w zderzaku na dole między atrapą :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Koszt byl $ 600, okres oczekiwania 3 dni i dowozka do domu. W porownaniu z tym co bylo to niebo i ziemia. Luzy niewyczuwalne, na pewno mniejsze niz fabryczne i bardzo dokladnie wywazona. Co do halogenow to zastaly usuniete gdy samochod jezdzil na torze, tak samo jak system ogrzewania / aircon i wygluszenie wnetrza :) Teraz ogrzewanie jest juz z powrotem, ale wnetrze dalej wymaga sporo pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Tatuś miał Supre MK III Turbo 7M-GTE :) wiśniowa-była piękna! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 No to identyczna. Ta tez bedziemu odbudowywac do stanu igla :) Jak to sie stalo ze po tym samochodzie kupil Celice, ktora w porownaniu z Supra nie jedzie ??? Podejrzewam ze sprawa ekonomii :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 ja wiem czy nie jedzie :) to była Celica Turbo 4x4 która dla Taty była wtedy najładniejszym autem(no i wtedy Hołek na takiej poginał)! Ten model supry był taki kanciasty bo następny to już wyyypas na maxa no ale wtedy to pięniędzy kosztowało walizkę :) Prelude 2.2 170KM najlepiej wspominam-bo nią tak naprawde już mogłem sobie "spokojnie" po ulicy pośmigać! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 no no, supra - perełka wśród współczesnych przednionapędowych, plastikowych eko - pedalskich wozidełek. Jakbym dorwał kiedyś coś takiego to jednak z miejsca 1jz - gte by na swap czekało. Podobno seryjny dół do 500 KM wytrzymuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 No to Ernest zagotuję ci gula bo ja nadal śmigam prelude 2.2 V-tec. Na 16 stronie tego tematu masz linka do fotek mojego skarba 2 Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) widziałem, widziałem... tylko ja miałem ten ładniejszy/najładniejszy model prelude :) wrrrr Edytowane 21 Grudnia 2009 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) co do turbosprezarek to os wirnika jest lozyskowana slizgowo, no i tam musi byc odpowiedni luz w ktory wchodzi "olej" i rozdziela wspolpracujace elementy. To jest tak samo jak z walem korbowym i panewkami. Najbardziej niechcianym luzem w turbosprezarkach - co mogloby sie wydawac dziwne - jest luz wzdluzny wirnika. PS. Jakies ponad pol roku temu odbieralem z reg. turbine do Volva 850 T5 - no i narazie sie kreci :) Edytowane 21 Grudnia 2009 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.