AndyW Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Hej Witam.Muszę jakoś połączyć „rurkę” z tłumikiem w moto , Czy można zlutować (cyna twarda chyba 400 st. C) ?? Pozdrawiam Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Na 98% jestem pewien, że uk. wydechowy osiąga większe temperatury niż 400C i puści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyW Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 I tu jest problem, jak połączyć aluminium z metalem ???. Może jakiś inny sposób?Pozdrawiam Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Ja jestem na 99% pewny ,że ma dużo wyższą temperaturę, ale to zależy w której części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 podaj moze dokladniej w ktorym miejscu lut ma byc wykonany. wiadomo, ze przy samych cylindrach temperatura by uszkodzila laczenie, ale w dalszej czesci wydechu(koncowka) nie powinno byc tak znowu zle... chociaz zmeczenie materialu (temperatura+drgania) tez po czasie dopiero moze wyjsc... tak czy siak trafiles w samo sedno jednej z mych koncepcji. robie sam wydech, aluminiowa rura, plaskowniki, rurka na zakonczenie. planuje do polaczenia tychze elementow wykorzystac wlasnie spoine AlumWeld dostepna na allegro. czy jest ktos na forum co robil cokolwiek z tym wynalazkiem?rozmawialem z pewnym panem w sklepie zart. spawalniczymi i mowil ze jezeli chce wykorzystac to jako polaczenie jedynie koncowki, to smialo bedzie to trzymalo, gdyz wbrew pozorom jest to dosc dobre:) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 ja lutowalem tlumik srebrem technicznym tyle ze temp. topnienia wynosila ponad 800stopni no i lutowalem dwie czesci metalowe zwykla cyna wytrzymuje 270 stopni w najlepszym wypadku i nie zda egzaminu alumweld tez nie wytrzyma lutowalem sama koncowke i sie rozpuscilo jak dalem wiecej w palnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nameless Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 I tu jest problem, jak połączyć aluminium z metalem ???. Może jakiś inny sposób?Pozdrawiam Andrzej aluminium sie cyna nie lutuje. lepiej znajdz kogos kto umie to zespawac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 aluminium sie cyna nie lutuje. lepiej znajdz kogos kto umie to zespawac. Aluminium ze stalą sie raczej nie zespawa. IMO najsensowniejsze rozwiazanie to jakąs obejme zrobić i połączyć obe części na śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 (edytowane) Kurde nia bardzo wiem o co biega, jesli cos chcesz przy moto lutowac to chyba nie wyjdzie. Mozesz pospawc migomatem , lub gazowo na mosiadz. Ale stal z AL? Chyba tylko sruby, obejmy lub nity? Pzdr. Edytowane 1 Stycznia 2007 przez Zbig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egonon Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Niedawno na polibudzie mieliśmy taką laborkę, że mierzyliśmy temperaturę gazów przy wyjściu z silnika i na końcu rury za katalizatorem. Był to jednocylindrowy silnik stacjonarny kawasaki, temperatura tuż za silnikiem miała 700-800 stopni Celcjusza w zależności od obciążenia silnika, a na końcu 300-450 stopni. Więc wg mnie lutowanie nie będzie dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Tak jak wyżej kolega napisał tylko śruby obejmy lub nity w inny sposób nie połaczysz metalu z aluminium tak żeby zdało egzamin w moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 A może jedną rurę włożyć w drugą i na nity połączyć. Oczywiście uszczelnić wszystko - Można użyć do tego silikonu (np. tego do kominków do 1500C) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 z tego co się orientują to wewnątrz tłumika alu jest wkładka stalowa i do niej się spawa resztę Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.