Skocz do zawartości

WSZYSTKO O BMW


DZIADU
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak sie składa, że od 5 lat eksploatuję E36 1,6 na piecu M40. Robiąc trasę 100 km (14 z tego w miescie z cięzką noga, reszta spokojnie w trasie) liczyć muszisz CONAJMNIEJ 10 litrów i to nie jest jazda agresywna. W zimie gdy koła boksuja przy kazdej mozliwej okazji, a na ekonomizerze brakuje skali przez 100 metrów jazdy, jest jeszcze gorzej ;) Przy cenach paliwa 4,6 jak to niedawno miało miejsce aby przejechać 100 km musiałem wlać do baku za 50 złotych, a to bolało strasznie i samochod wiecej stał niż jezdził bo miałem jako alternatywe samochod mniejszy i ekonomiczniejszy. Aktualnie z cenami jest lepiej, chociaż znów rosną ,więc za chwilę pwenie bedzie ból...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doradziłbym za te pieniądze jednak E-36 z silnikiem minimum 2.0, sory ale moim prywatnym zdaniem 3 w kompakcie to jakiś wybryk tej marki, większe wynaturzenie niż sodomia :/ Poza tym 1.6 102KM w tym "cudzie" raczej będzie przypominało jazdę Nexią 1.5 8V, tyle, że za 4 krotnie wyższą cenę zakupu ;) Jeśli miałbym Ci doradzić, to albo kup BMW albo jakieś inne auto, a nie to coś.

 

 

 

Dlaczego LPG nie ?? -na forach gazowych piszą ze dobrze wykonana instalacja sekwencyjnego wtrysku działa bardzo dobrze , moi sasiedzy jeżdzą chyba nawet nie na sekwencji tylko na II genracji i nie słyszałem o problemach .

 

 

 

 

Problem z tym dobrym założeniem i ustawieniem. W mojej poprzedniej 520 M50 dwa razy poprawiali niby dobrze założoną sekwencję, w sumie później niby było ok ale nie byłem do końca zadowolony. Na pewno instalacja zarobiła sama na siebie + kilka innych rzeczy, które zrobiłem przy tym samochodzie. Zanim kupiłem obecny 528 zrobiłem szczegółowe wyliczenia, i wyszło, że instalacja przy moich przebiegach (do 14tys km rocznie) zwróciłaby mi się po dwóch latach więc olałem temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no żal czytać!

miałeś kiedyś jakąś betoniarkę?

miałem e30 2l i standardem w mieście było 15-17l/100km

na trasie nie dałem rady zejść poniżej 13 za to przy katowaniu na torze wychodziło pod 25l

swojej m40 jeszcze nie testowałem ale myślę że nie powinna przy katowaniu wciągnąć powyżej 15-17l/100, na mieście pewnie coś koło 10-11 a na trasie myślę zjadę do 8-9l/100km

na pewno różnice pomiędzy m40 a m50 czy tam m52 są ciut mniejsze ale bez przesady

 

katalogowy znawca się znalazł

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależny jeszcze jak chcesz jeździć ...

jak przelotowo na trasie chcesz nie jechać tylko troche ponad przepisowo a nie grzerzać 160 jak tylko znajdziesz kawałek asfaltu to nie musi palić dużo ...

Wg. http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=2...00&trybopinii=1

 

silnik 1.6(102KM) minimale średnie 8.1PB 8.5LPG maksymalne koło 10

minimalne w trasie 6.7 7.2

 

 

a 1.8 9.5/10 12/14 8.86

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seicento jest mniejsze ... gorzej wyposarzone ... mniej cenionej marki... i mnie komfortowe ...

 

Tak eybrałem BMW z powodu wygladu , marki , komfortu i wyposażenia ... tak chce by było ekonomiczne a 10 Litrów LPG to wg mnie ekonomiczne... oczywiście mogłbym jeździć takim samochodem jaki mamy w rodzinie czyli siena 1.6 która pali koło 9 czy innym podbnym samochodem ... wiem ze niektórymi można palić ciut mniej ale dla mnie 10-11 l jest ok a samochód o wiele lepszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarantuje ci ze BMW 1.6 bedzie paliło wiecej niż 10l zaraz pewnie zostane zjedzony. Samochód waży troche do tego dynamika specjalnie nie grzeszy. Montowałem kilka instalacji gazowych na prkatykach i niewidziałem jeszcze silnika 1.6BMW który zszedł do spalania 10l ;] Wszystkie paliły po 12l nie montowałem gazu do 2.0l bejcy ale np. 2.0 w oplu pali 12 w porywach do 14l;]

 

Opowiem ci coś o dawkowaniu gazu wtedy może bedziesz wiedział dlaczego im wiekszy silnik tym gaz jest opłacalniejszy. Dawka gazu zalezy od predkosci obrotowej silnika. Pozatym reduktor do silnika BMW 1.6 był identyczny jak do 2.0l opla. Dobiera sie je na podstawie mocy i pojemnosci.

 

http://sklepy.allegro.pl/item535642185_brc...a_promocja.html

 

O tu masz przykład. W dobrej stacji montazu LPG MAja kilka takich reduktorów pozyskanych droga złodziejska i sprawdzaja na którym autko zachowuje sie poprawnie. Dlatego to własnie silniki 1.6 na gazie pala przynajmniej 10l;] W trasie schodza mniej wynika stałych obrotów silnika małego ruchu przepony w reduktorze.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka instalacje montowałes bo ten reduktor jaki pokazałes ma wpisane w treści II generacja a mnie interesuje IV czyli sekwencyjny wtrysk ...

jak napisałeś silnik opla 2.0 pali 12-14 a ten jaki mnie interesuje w bmw jest mniejszy ... Wszysycy gazownicy podaja ze spalanie wzrasta o około 15% przy dobrze zamontowanej instalacji wiec policz sobie ile to jest 115 % od 8 czy 9 litrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...