Skocz do zawartości

Kto lubi merecedesy?


Tomek Kulik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Fana starych mercow nie odwiode od zakupu, ale ten co sie wacha moze sie zastanowi ze placi kupe kasy za kawalek g...

Panie diagnosto zanim zaczales przeliczac czy ten grecki zlotowa da rade zrobic taki przebieg, to twoja wiedza techniczna nawet ta na poziomie doradztwa odnosnie uzywania dmuchawy, powinna zapalic lampke ze ten przebieg bez kapitaliki jest nierealny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fana starych mercow nie odwiode od zakupu, ale ten co sie wacha moze sie zastanowi ze placi kupe kasy za kawalek g...

Panie diagnosto zanim zaczales przeliczac czy ten grecki zlotowa da rade zrobic taki przebieg, to twoja wiedza techniczna nawet ta na poziomie doradztwa odnosnie uzywania dmuchawy, powinna zapalic lampke ze ten przebieg bez kapitaliki jest nierealny.

 

Jako jedyny napisałem, że przebieg jest nierealny, choć inni pisali co innego, a ty i tak dojebałeś się do mnie. O co ci chodzi człowieku?

Gryzie cię, że potrafiłem się ustawić w życiu nie musząc spier**lać z kraju, jak zrobiłeś to ty?

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do jakości się zgodzę. Mi po 5 latach i 60 tys km padł jeden z wtrysków. Zawsze serwisowany ma czas, paliwo ze znanych stacji i dupa. Jak dla mnie to za auto w takiej cenie i niby takiej renomy to ciut za mało. Liczyłem że dobiję chociaż do 120k bez lampek typu check engine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do jakości się zgodzę. Mi po 5 latach i 60 tys km padł jeden z wtrysków. Zawsze serwisowany ma czas, paliwo ze znanych stacji i dupa. Jak dla mnie to za auto w takiej cenie i niby takiej renomy to ciut za mało. Liczyłem że dobiję chociaż do 120k bez lampek typu check engine.

Po 5 latach :) długo latał . Kumpel z roboty kupił E klasę nówke pół roku temu i już drugi raz padł Soft skrzyni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fana starych mercow nie odwiode od zakupu, ale ten co sie wacha moze sie zastanowi ze placi kupe kasy za kawalek g...

Panie diagnosto zanim zaczales przeliczac czy ten grecki zlotowa da rade zrobic taki przebieg, to twoja wiedza techniczna nawet ta na poziomie doradztwa odnosnie uzywania dmuchawy, powinna zapalic lampke ze ten przebieg bez kapitaliki jest nierealny.

Robert,

 

ja generalnie tez jestem na punkcie Mercedesow nieco zboczony, Calkiem niedawno rozwazalem kakup C- Klass'y ale odpuscile,.

 

Dlaczego

 

Raz, ze koledzy po fachu opowiadali Historie, ktore calkiem skutecznie wlaczaly w moim mozgu czerwone lampki / swiatelka oraz dzwonki alarmowe.

 

Musze miec Auto ktore jest niezawodne. Doszedlem do tego, ze Japonskie sa lepsiejsze niz rodzime, w dodatku o polowe tansze.

 

Problem rozwiazuje sie sam. Jedynie czam mnie obecnie Honda zaskoczyla to fakt, ze Boardcomputer sam wyznacza Termin inspekcji. Czyli niema juz inspekcja przy 20 000 km a, no wlasnie 8 500 na budziku i kontrolka inspekcji zapala sie co rusz.

 

Przy zakupie nastepnego auta pierwszym kryterium zakupu bedzie wlasnie fakt, jakie beda intervale inspekcyjne.

 

Niestety Honda duuuuzo stracila w moich oczach i po 3 miesiacach rozwazam zmiane auta.

 

 

 

Teraz już nie ma fajnych aut, ch*j same wymysły księgowych.

Fakt !

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ks rider - może nie zrozumiałem Twojego narzecza polskoniemieckiego, ale Honda jest zła, bo za często trzeba serwisować?

No cos w tym guscie. I nie , ze trzeba service'owac, bo kazde Auto trzeba ale to, ze komputer sam wyznacza Moment tego Service'u.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To rzeczywiście mega upierdliwa sprawa. Ja znowu nienawidzę swojego diesla bo za mało pali. Przez co rzadko wjeżdżam na stacje paliw a bardzo lubię hot-dogi i to mnie mega irytuje.

Chyba go sprzedam bo już nie daje rady.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tommo,

 

mozesz sie nabijac ale jezeli producent podaje ze Auto ma byc service'owane raz w roku lub po 20 000 km a tu nagle przy

8 500 km wyswietla Ci sie kontrolka, ze masz pojechac na inspekcje, to chyba cos jest nie hallo ?

 

Myle sie ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Czyli niema juz inspekcja przy 20 000 km a, no wlasnie 8 500 na budziku i kontrolka inspekcji zapala sie co rusz.

 

Przy zakupie nastepnego auta pierwszym kryterium zakupu bedzie wlasnie fakt, jakie beda intervale inspekcyjne.

 

Niestety Honda duuuuzo stracila w moich oczach i po 3 miesiacach rozwazam zmiane auta.

 

 

 

 

Fakt !

 

:crossy:

Zalej silnik porządnie porządnym olejem zgodnym ze specyfikacją lepkościową i jakościową i będzie po problemie. Kolega mój doświadczył podobnych atrakcji. Zalaliśmy syntetycznego Motula 0W20 i jeździ już 15 tys w ruchu miejskim bez żadnych inspekcji. Owszem czas na wymianę oleju, bo na dobrą sprawę takie interwały wymianowe max trzeba robić.

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem nie lezy w zalaniu olejem, bo to moge zawsze zrobic ale w inspekcji czyli tak okolo 300,- €

 

Nikt nie musi mnie przekonywac do tego aby te inspekcje service'owe robic.

 

Tyle, ze czuje sie jakby ktos mnie dymal.

 

Coz dokrece do 10 000 lm i ze zgrzytaniem zebow pojade i zrobie ale happy na pewno nie bede.

 

Oryginalnie jest 0 W 30 pojsc nizej nie zaszkodzi, pytanie jak odniesie sie ASO do faktu gdy zazada sie zalania nie dedykowanym a wyzszym olejem, bo moze byc i taka opcja, ze komputer w takim przypadku obliczy pozniej np nie 20 000 a 25 000 czy 30 000 km.

 

Przynajmniej w teori.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki tam model Hondy u Ciebie, ale u kumpla mojego CRV 2.0 155 KM i autoryzowana stacja serwisowa lała na przeglądach Shell Helix 5W30 :D A w instrukcji czarne na białym stoi 0W20 i taki zalaliśmy Motul 0W20. Temat za wczesnej inspekcji znikł :)

ps.

wiele dzisiejszych markowych olei to ścierwa (tanie w produkcji, drogie w sprzedaży) , trzeba coś wymyślać bezpiecznego i pewnego kupować.

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ks prawdopodobnie użytkujesz auto na krótkich trasach, często go gasisz itp. Dlatego komp skraca interwał serwisowy. Chcesz cieszyć się długo sprawnym silnikiem to musisz się dostosować. Innej opcji nie widzę. Chyba że zmienisz warunki sposób eksploatacji.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki tam model Hondy u Ciebie,

ps.

wiele dzisiejszych markowych olei to ścierwa (tanie w produkcji, drogie w sprzedaży) , trzeba coś wymyślać bezpiecznego i pewnego kupować.

Jest to obecny model Touring rok 2017.

 

Jedno jest pewne, ze na servive pojade z wlasnym olejem.

 

 

ks prawdopodobnie użytkujesz auto na krótkich trasach, często go gasisz itp. Dlatego komp skraca interwał serwisowy. Chcesz cieszyć się długo sprawnym silnikiem to musisz się dostosować. Innej opcji nie widzę. Chyba że zmienisz warunki sposób eksploatacji.

Tommo,

 

Auto jest uzywane do szkolenia kierowcow wiec nie tyle co krotkie trasy, bo silnik nie zdazy sie oziebic. Fakt, ze gaszone jest co rusz.

 

Po inspekcji sprobuje uzytkowac bez Start - Stpop , zobyczymy jak bezdie i o ile spalanie wzrosnie ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...