Skocz do zawartości

sprowadzanie fur - szukam czego za ok 5-6 tys


Guzik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

i pomyslalem ze najfajnieszy bedzie civic (rocznik 93-94)

moze macie jakies doswiadczenia, rady lub inne pomysly?

Szczerze powiedziawszy, trochę bałbym się pakować w takie auto (nie znam się na mechanice ani nie mam warunków do grzebania, a ciągłe odwiedzanie serwisu [i wrzucanie kasy do skarbonki bez dna] też mi się nie uśmiecha). Swego czasu myślałem, żeby sprawić sobie jakiegoś swifta za mniej więcej taką kasę z mniej więcej tego rocznika, ale szybko wybiłem to sobie z głowy, tym bardziej że własny samochód nie jest mi niezbędny (wolę wydać kasę na harce, hulanki i swawole :icon_question: albo na kolejny jednoślad). Przyznam się bez bicia, że ostatnio napaliłem się na Yamahę Majesty 250 (trochę droższą z trochę młodszego rocznika), ale też się panicznie boję zakupu używanego skutera (zwłaszcza większego niż 50 ccm) niewiadomego pochodzenia.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te civici sa bardzo mocne pod wzgledem technicznym za 1200euro byl w niemczech taki wlasnie z przebiegiem 67tys org udokumentowany auta sa naparwde ok nic sie w nich specjalnego nie psuje, ale te w polsce omijaj przebiegi maja wartosci 300tys km niestety....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mitsubishi Colt i Lancer z tych samych lat, szukaj z silnikiem 1.6 115KM, super bryka, nieźle harcuje po drodze i niewiele pali a na dodatek dobrze się prowadzi. Sam byłem w szoku jak Lancer kumpla trzymał sie drogi przy 90km/h na wirażowej. Części standardowo, JC Auto i Inter cars, jest wszystko nie drożej jak do Forda czy innego Opla.

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olsen, jak bym sie tak wszystkiego bal, to bym z domu nie wychodzil.:)