wookie23 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Witam.Martwie sie o moje moto boo wg mnie za dużo nagaru produkuje.... Niby jeżdze na najdroższym oleju i (jeszcze raz niby) piszą, że powoduje nie powstawanie nagaru czy jakos tak... Nie wiem co robić... Może mi coś poradzicie?? Myslałem nad tym aby zmiejszyć na pompie ilośc oleju ale nie wiem gdzie to jest i jak to zmiejszyć. Mam Yamaha dt 125 2003r. Za pomoc z góry dziekuje :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 a może to nie od mieszanki tylko wciaga Ci olej ze skrzyni biegów, albo sprzegła. Sprawdz uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zacznij samemu robic mieszanke. Najlepsze wyjscie. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 lepiej na dozowniku nic nie zmieniaj, lepiej niech dostanie wiecej oleju i pokopci niz jak mialby sie zatrzec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie23 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Chyba "aker6" masz racje... bo w wakacje wymieniałem olej w skrzyni i nalałem aż po korek a teraz odkręciłem i patrze a tam w ogóle nie widać oleju... teraz pytanie zrobie to sam czy musze oddać do mechanika i wyłożyć duuużooo kasy... bo z tego co napisałeś uszczelniacze yyyyy to by trzeba było całem moto rozebrac... Co teraz mam zrobić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Jesli sie w miare znasz na mechanice to wyciagasz silnik z ramy rozbierasz go , wymieniasz dwa zimeringi oraz uszczelki potem skladasz zalewasz nowy olej i rura :P Jesli sie chcesz nic zepsuc to oddaj do jakiegos znajomego mechanika i niech on Ci to zrobi :wink: poszukaj moj byly temat z wymiania zimera Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 A kto zalewa oleju w skrzynie aż po korek ?? Przecież masz wziernik w DT, w Yz smarka z rury przy źle ustawionym gaźniku, więc pewnie za dużo paliwa dostaje w stosunku do powietrza i dlatego Ci smarka olejem niech Ci ustawi ktoś kto sie zna i będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 brawo pod korek to sie nie dziwie ze Ci beirze olej przeciez go tam nawet na sile wciska. Dowiedz sie ile ma byc oleju spusc olej i nalej odpowiednia ilosc oleju jesli bedzie Ci znikal to wtedy do wymiany uszczelniacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 hmm na silniku mojej DT pamietam ze pisalo 750ccm (750 ml) wiec nie rozumiem dlaczego lales pod korek. Jak juz sie wezmiesz za wymiane simeringow to tylko yamahowskie oryginaly, nic innego nie da rady i skonczy sie po 500km a w najgorszym przypadku sprezynka od uszczelniacza wleci w lozysko i kolejne 170 zl w dupe.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 do wymiany simmerów wystarczy odkręcić boczne pokrywy bez wyciągania silnika z ramy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 narazie niech naleje odpowiednia ilosc oleju bo ja jak w simsonie nalalem za duzo to byla za mna taka zadyma ze masakra:D bo pod cisnieneim wdupialo olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Za przedostawanie sie oleju ze skrzyni odpowiada tylko jeden simmering od strony sprzęgła więc nalej tyle oleju ile trzeba a jesli nadal bedzie go spalal to wymien ten simmering. Proste .. drugi simmering jest od strony magneta gdzie nie ma oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 No chyba ze bierze miedy karterami ale to maly japończyk wiec raczej to nie realne a zeby wymienic simmering trzeba rozebrać tylko jedną strone a jesli masz troche pojecia o mechanice kluczy itp to wymienisz to bez problemu!! Pozdro! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie23 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Yyyy głupia sprawa... a gdzie znajde to aby zlać ten olej?? bo kiedyś pamiętałem ale teraz kompletnie wyszło mi to z głowy i za nic nie moge sobie przypomnieć.... Bo plan mam taki: zleje ten olej wleje nowy i tyle ile go trzeba a nei tyle co mi sie podoba... pojeżdze i zobacze czy dalej ten nagar jest... jeżeli tak to do mechanika oddam.... Aaaaa bym zapomniał Dziękuje... za to że mi pomogliście/powiedzieliśćie o co chodzi. :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Od spodu jest śruba spustowa do zlania oleju, a dt ma takie okienko od strony kopki jak będziesz lał olej to lejesz do połowy okienka, albo po prostu wlej 750ml bo jak ja miałem dt to pamiętam że tyle około nalałem. Najlepiej to weź kogoś kto ma już motor i niech Ci pomoże. Słuchaj a nagar zawsze sie zbiera w 2T czasem mniej czasem więcej, przeważnie to kwestia regulacji gaźnika, najlepiej jak masz zaprzyjaźnionego mechanika to niech zobaczy sprzęt albo jakiś kolega co ma motorek już jakiś czas, na pewno Ci pomogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.