Maniek6r Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 (edytowane) Odechcialo mi sie placic ponad 50 zetow za K&N wiec szukam czegos innego. Rozwazam pomiedzy Hiflo filtro, Meiwa, Champion. Hiflo to 21 zetow za podstawowy model do kawy zx6 z 96 roku, oraz jest w wersji jakiejs specjalnej , chromowanej to 31 zetow.Meiwa to porownywalne ceny, aczkolwiek mniejsze. Czym sie roznia te niby super modele, ew jakies inne propozycje. Ew. czeka mnie jeszcze wymiana swiec, czy przy tym nalezaloby regulowac ganizki???? Pozdrawiam Edytowane 24 Grudnia 2006 przez Maniek6r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Odechcialo mi sie placic ponad 50 zetow za K&N wiec szukam czegos innego. Rozwazam pomiedzy Hiflo filtro, Meiwa, Champion. Hiflo to 21 zetow za podstawowy model do kawy zx6 z 96 roku, oraz jest w wersji jakiejs specjalnej , chromowanej to 31 zetow.Meiwa to porownywalne ceny, aczkolwiek mniejsze. Czym sie roznia te niby super modele, ew jakies inne propozycje. Ew. czeka mnie jeszcze wymiana swiec, czy przy tym nalezaloby regulowac ganizki????PozdrawiamJeżeli chodzi Ci o to czy przy wymianie świec trzeba regulować gaźniki to nie a przynajmniej o czymś takim nie słyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Świece świecami a gażników nie trzaba przy tym ruszać. Co do filtrów to zawsze kupowałem meiwa albo hiflo i powiem z ręką na sercu że to sprzęt tani i sprawdzony. Podczas odpalania już po pierwszym obrocie rozrusznika lampka ciśnienia gaśnie a to znaczy że filtr bdb przepuszcza olej i nie blokuje smarowania. Ja nie wyrzucam dolarów w błoto i nigdy nie płaciłem za wydruk na produkcie. Są tańsze części jak już wspomniałeś, niegorsze a czasem i przewyższające standarty pseudo "wielkich" firm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Proponuje Meiwa bardzo podobna budowa do hiflo tyle ze dodany jest w srodku magnes co hilfo nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 w panewkowcach radze zamoczyc filt w oleju a potem montowac w silnik :) poco nadwyrezac panewy , umnie suchy filtr pochlania ok 300 ml oliwy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Odechcialo mi sie placic ponad 50 zetow za K&N wiec szukam czegos innego. Rozwazam pomiedzy Hiflo filtro, Meiwa, Champion. Hiflo to 21 zetow za podstawowy model do kawy zx6 z 96 roku, oraz jest w wersji jakiejs specjalnej , chromowanej to 31 zetow.Meiwa to porownywalne ceny, aczkolwiek mniejsze. Czym sie roznia te niby super modele, ew jakies inne propozycje. Ew. czeka mnie jeszcze wymiana swiec, czy przy tym nalezaloby regulowac ganizki???? Pozdrawiam Gażniki należało by wyregulować jesli wymienisz filtr powietrza na nowy. Reszta czyli filtr oleju i swiece nie stwarzaja takiej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 wielkie dzieki za odpowiedzi. Z tymi gaznikami chodzilo mi czy nie ma zaleznosci miedzy ustawiona teraz mieszanka, a iskra z nowych swiec :icon_biggrin: Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 (edytowane) Świece świecami a gażników nie trzaba przy tym ruszać. Co do filtrów to zawsze kupowałem meiwa albo hiflo i powiem z ręką na sercu że to sprzęt tani i sprawdzony. Podczas odpalania już po pierwszym obrocie rozrusznika lampka ciśnienia gaśnie a to znaczy że filtr bdb przepuszcza olej i nie blokuje smarowania. Ja nie wyrzucam dolarów w błoto i nigdy nie płaciłem za wydruk na produkcie. Są tańsze części jak już wspomniałeś, niegorsze a czasem i przewyższające standarty pseudo "wielkich" firm.Możecie powiedzieć z ręką na sercu że filtry K&N to nic innego jak cena za marke i o dupe rozbić?bo właśnie wybieram filtr do swojego moto pomiędzy K&N a Hiflo który jest dwukrotnnie tańszy. Edytowane 26 Grudnia 2006 przez bodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 CIężkio powiedzieć, trzeba by rozebrać dwa stare zużyte i porównać. Co do firmy to zawsze płacimy za nią więcej. Nieraz jedna fabryka robi części które trafiają do firm pod innymi nazwami a potem na półce slepowej widać już z daleka różnicę po ilości zer :) . Kilka zetów w tą czy tamtą nie robi większego znaczenia ale 2x więcej dać za ten sam Towar to już lekka przegina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 27 Grudnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Sugeruję kierować się przy zakupie filtra oleju tylko jednym - ceną. Reszta to raczej kwestia marketingu, marki itd. Hiflo to bardzo dobre i tanie filtry, w życiu nie słyszałem i jakiejś reklamacji na nie.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Sugeruję kierować się przy zakupie filtra oleju tylko jednym - ceną. Reszta to raczej kwestia marketingu, marki itd. Hiflo to bardzo dobre i tanie filtry, w życiu nie słyszałem i jakiejś reklamacji na nie.pzdri o to mi chodziło-dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 (edytowane) w panewkowcach radze zamoczyc filt w oleju a potem montowac w silnik :icon_question: poco nadwyrezac panewy , umnie suchy filtr pochlania ok 300 ml oliwy. Ja w tym miejscu mam pytanie. Czy jak przekopie pare razy silnik, poruszam wałem to filtr sam sie "nasączy"? I jeszcze jedno, czy jak go wyjme w celu namoczenia to olej się nie wyleje(po zmianie oleju i filtra silnika nie ruszałem) ?? Edytowane 27 Grudnia 2006 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 (edytowane) Wazne aby pompa podala w uklad i w filtr , wiec przekopac mozna - zreszta ty masz chyba wal na lozyskach tocznych ??. Papierowy filt wchlonie to co ma wchlonac , wyjmujac z pojemnika ,wez przez szmatke albo potrzymaj chwile niech sobie obcieknie i wloz w miejsce na filtr. Zreszta to moje zdanie , kazdy robi jak uwaza. Edytowane 27 Grudnia 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.