Mariusz1213 Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Witam Gdy do mojej WSKi wsadze nowe pierscienie i tłoka to moge go docierać np. tak zostawiać go na 1-2 godzinki na wolnych obrotach niech sobie pyrka czy nim jeżdzić. A jak bym go zostawiał to ile pełnych baków mam wypalić. ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Stara dobra metoda: - odpalasz i dajesz motocyklowi 5min na wolnych obrotach - czkeasz pol h - odpalasz i dajesz motocyklowi 5min na wolnych obrotach -czkeasz pol hi mozesz juz sie kawalek spokojnie przejechac ( pol h jazdy) i kwadrans odpoczynku. Okres docierania to ok 600km. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1213 Opublikowano 21 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Okres docierania to ok 600km. tutaj sie nie zgodze bo 600km sie dociera cylinder i tłok a same pierscionki wystarczy około 200 km... a zresztą to bedzie słychac i czuc po silniku kiedy bedzie dotarty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 tutaj sie nie zgodze bo 600km sie dociera cylinder i tłok a same pierscionki wystarczy około 200 km... a zresztą to bedzie słychac i czuc po silniku kiedy bedzie dotarty przecież Mariusz1213 pisze: "Gdy do mojej WSKi wsadze nowe pierscienie i tłoka". Chyba nie doczytałeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniano wfm Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Witam.Najlepiej od razu jeżdzic na mtocyklu nie przeciażajac zbytno silnika.Nalezy jezdzic delikatnie najlepiej samemu.Nie polecałbym zeby motocykl pracował na wolnych obrotach,najlepsze w okresie docierania sa srednie obroty. Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekW Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 jeżeli chcesz to zrobić w trosce bardzo wielkiej o motocykl to możesz jeszcze wzbogacić mieszankę w gaźniku. dzięki temu sprzęt będzie miał leprze smarowanie i tak łatwo go nie zatrzesz. lecz moim zdaniem to już nadmiar troski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 ani kszty wiecej oleju do paliwa! Dobry olej... i unikac skrajnie wysokich oraz skrajnie niski obrotów, nie jeździć ciągle na stałym poziomie otwarcia przepustnicy. W praktyce od 100 do 200km wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkuu Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Podczas jazdy mozna tez docierac :D Zalecane predkosci na docieraniu:1.-0-20-25km\h2.25-45km/h3.45-65km\hNajlepiej jak najdłuzej jezdzic ale metoda LECHA tez jest dobraPozdro!! :D :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) "Najlepiej jak najdłuzej jezdzic ale metoda LECHA tez jest dobra" Tak? Pierwszy raz słysze takie rzeczy, nawet w żadnej książce tego nie przeczytalem. Składasz silnik i jeździsz, a nie dziwne patenty z odpalaniem i gaszeniem. Potwierdzasz kolejne głupie stereotypy docierania. Edytowane 20 Marca 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 W ramach napisania czegoś mądrego: panowie jakie macie chłodzenie w motocyklu?? w 2T w większości powietrzem, więc czystym bezsensem jest stawianie i docieranie. Rozgrzać troszeczke i małe przejażdzki. Delikatnie operować manętką, nie szarpać sprzęgiełkiem, rozrobić mieszaneczke jak w instrukcji i jeździć. Tylko tyle i nie piszcie o sposobach ze stojącym motocyklem bo chyba robicie remont co tydzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.