Skocz do zawartości

Mariusz1213

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mariusz1213

  • Urodziny 06/03/1991

Osobiste

  • Motocykl
    WSK 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9473287
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Grodzisko

Osiągnięcia Mariusz1213

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Jak wymieniłem pierścionki , przed wczoraj no i dziś śmiga . Tylko nie wiem ile mam km nią zrobic zanim się dotrą . Lałem dawke 1:20 (czyli 47ml oleju na 1 litr benzyny) , czy dobrą zrobiłem mieszankę ? .
  2. Nie cylinder jest wporządku. niegdzie niema żadnego nalotu rdzy. Dziś już jeżdziłem motorem pomalutku i śmiga lecz zaniepokoimło mnie takie nie ledwie co słyszalne piszczenie w cylindrze. Ściągnołem cylinder i wszystko wporządku a sworznia w cylindrze niewybijałem. Widać było że się pierścionki docierają. Póżniej założyłem spotrotem no i dalej śmiga pali za pierwszym kopnięciem. A kompresja jest więc pozosało mi tylko go dotrzeć. Pzdr
  3. Dobra sory za powyższe słowa. Dziś kupiłem nowe pierścionki i założyłem no jest tam jakaś kompresja. Lecz niechciała mi odpalić siedziałem z kolegą dobre 3 godz. i z 20min. temu na udało się ją odpalić po tak wielkim trudzie. pochodziła sobie z 10-15 min. , było słychać lekkie świszczenie pierścionków więc się docierały. Pzdr Dobra sory za powyższe słowa. Dziś kupiłem nowe pierścionki i założyłem no jest tam jakaś kompresja. Lecz niechciała mi odpalić siedziałem z kolegą dobre 3 godz. i z 20min. temu na udało się ją odpalić po tak wielkim trudzie. pochodziła sobie z 10-15 min. , było słychać lekkie świszczenie pierścionków więc się docierały. Pzdr
  4. Witam. Mam problema ponieważ włożyłem nowe pierscionki na tłoka i po założeniu cylindra w ogóle niema kompresji :banghead: pierwsze pierscionki rozjebały mi sie w cylindrze kurde ale sie wystraszyłem odpaliłem a po 5 sekundach coś jebło (strzeliło), po głose poznałem że to w cylindrze i to były nowe pierscionki nie wiem ale one były czarne takie jakieś żeliwne jak je kupiłem (połamały sie, popękały), lecz dziś kupiłem nowe nominalne i wkładam a tu nie ma kompresji nie wiem czemu. A po tamtych tylko jedna rysa została lecz prawie niewidoczna. Miałem farta że nie musze oddawać do szlifu. Niewiem ale jak rusze kołem to w cylindzrze słychać jak pierścionki trą tak jak by były tam ziarenka piasku w cylyndrze ale to tylko jak tłok jest na samym dole cylindra nie wiem może jakiś piasek sie tam dostał jakimś cudem. Lecz nie wiem może ten brak kompresji to małem pierścionki ??. Pomocy
  5. Witam Gdy do mojej WSKi wsadze nowe pierscienie i tłoka to moge go docierać np. tak zostawiać go na 1-2 godzinki na wolnych obrotach niech sobie pyrka czy nim jeżdzić. A jak bym go zostawiał to ile pełnych baków mam wypalić. ?????
  6. Witam wszystkich motorzystów. Jest niby zima i che przez ten czas przynajmniej coś zrobić z swoją WSKą. Pierwsze co musze zrobić to silnik właśnie go dziś rozpołowiłem iiiiiii jutro go będe czyścił. ale wcześniej jak nią jeżdziłem to miałem problem ponieważ, strasznie mi dymiła (czy zimna czy gorąca nie było różnicy). Igdy dziś spusciłem olej to było go połowe mniej niż go wcześniej wlałem . I gdy gdy ją paliłem rano gdy była zimna czy nawet po długiej jezdzie stanolem postałem z 2 min. i kopie i dalej przerywa. Przerywa tak z 1-2min. i sie uspokaja lecz dymi cały czas. Ja myśle że to wina simeringu od strony sprzegła, bierze olej i dymi i zawala świece i przerywa, a jak przeczyszcze świece to pali normalnie czyli musi być czymś zasyfiona. No ale nie wiem czy to napewno to bo jak rozlożyłem silnik to chce już go porządnie zrobić żeby póżniej drugi raz go nie rozkładać. Czyli co to może być Pomużcie. Ale co jeszcze można zrobić jak sie ma ok 300zł, z silnikiem co należy powymieniać bo napweno wymienie tłok i pierścionki i co jeszcze żeby już go drugi raz nie rozpoławiać. Piszcie na a co jeszcze to założe amortyzatory tylne od mz i pomaluje bak i błotniki spreyem . I co jeszcze. Może jakis tuning bo mam całął zime. Piszcie Proszę.!!!!
  7. No właśnie dziś jade do swego motoru , a zapłon i przerwa są ustawione doskonale. Dziś jade tam zobaczyć zmienie dawke na 3 od góry bo jest na najmniejszej i zobacze ale zmnienie terz te simeringi i zobacze co z tego będzie.
  8. Ja jak wykrecam swiece to jest cala brazowa normalnie calutka, ale jeszcze niegdy gaznika nie czyscilem i jutro go wyccyszcze i se nowa swiece kupie F80 Iskra i zobacze jak to bedzie hulalo a symeringi tez se wymienie. Ale może to nie symeringi tylkoko co innego, bo na wlnych obrotach nic nie dymi naewt przy 40km tylko jak mu dam tak do 60 km to kopci jak ruski czołg normalnie chmura dymu za mną.
  9. Witam mam taki problem z swoją WSKĄ ponieważ gdy stoi ona z 3 dni i potem chce ja odpalić to zapali ale przerywa jak pieron. Ale póżniej jak pochodzi z ok. 1 - 2 min. to chodzi dobrze. I jak jade np. ok 60-65km i wyżej to dymi jak ruski czołg nie wiem czego. I mam problem ze świecami ponieważ jak na jakiejs pojerzdze gora 1 2 dni to musze ja wymieniac bo mi zaras gasnie i nie chce odpalic , ale jak już wymienie tą świece to dalej hula.Ale ja mam swiece 95 (Iskra) a jak mam 72 (Iskra) to nawet za pirwszym razem po trzech dniach odpali .To nie wiem czego on tak dymi moze to wina iglicy bo mam ustawione na najmniejsza dawke i może to to. I jak tak Jakde sobie 60 km/h to dymi jak holera i jak tak pojade ok. 1 km to odrazu sie swieca wali i jak ja wymienie to jade dalej. Ale czego no tak Dymi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...