cabaniero Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Witka. Sytuacja wygląda tak... jest motocykl..cbr 600f2... producent zaleca ogumienie o wymiarach...120/60 i 160/60... znalazłem ładnego Michelina Pilot Power na tył (160/60) a teraz szukam tego samego modelu na przód... no i jest ładny na allegro ale 120/70... czy Waszym zdaniem załozenie na przód opony o wyznaczniku wysokości 70 zamiast 60 wplynie znacząco na zachowanie się motocykla w i na prowadzenie ?...sprawa istotna, bo motocykl przeznaczony raczej do śmigania po torze...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Nie patrz na wysokość, bo zawsze jest inna przód i tył ( zobatrz dane techniczne ). Ważne jest żeby opony były raczej taj samej firmy i jak na tor to nie używki, bo długo nie pojeżdzisz :) . Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Nie patrz na wysokość, bo zawsze jest inna przód i tył ( zobatrz dane techniczne ). Ważne jest żeby opony były raczej taj samej firmy i jak na tor to nie używki, bo długo nie pojeżdzisz :notworthy: .Alllleeee osssochozzzi? Odpowiedź w temacie: zmiana przodu ze 120/60 na 120/70 powinna teoretycznie poprawić składanie się motocykla w zakręt (motocykl będzie chętniej skręcał), kosztem stabilności na prostej czy wyjściach z winkla. Reszta pozostaje kwestią upodobań i tego, czy wyższa opona zmieści się pod błotnik. Ja fabrycznie też mam przód 120/60, a lepiej mi się jeździ i jeżdżę na 120/70. Poza tym był już temat o "wyższej" oponie w F2, poszukaj. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Tak jak moj poprzednik polecam 120/70 mialem taka w ZX6r i w porownaniu z 120/60 byla zdecydowanie lepsza przy jezdzie w zakretach powiem nawet ze 120/70 a 120/60byla jak "niebo a ziemia"Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Alllleeee osssochozzzi?Sorry, macie rację. Sugerowałem się moją Yamachą gdzie są inne wymiary wysokości tyłu i przodu. W CBR 600 są takie same. Im wyższa opona tym lepiej w winklach. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Wiadomo że jak każdy by spał na sałacie to by kupował to co powinno być. Zdania mogą być tu podzielone, bo jeśli chodzi o prowadzenie to raczej nie odczujesz znacznej różnicy o ile ta opona jeszcze jest świerza. Ja natomiast, jestem chyba za mocnym wzrokowcem i mi opony wyższe jak 60 najzwyczajniej się nie podobają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Podobać się nie muszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Odpowiedź w temacie: zmiana przodu ze 120/60 na 120/70 powinna teoretycznie poprawić składanie się motocykla w zakręt (motocykl będzie chętniej skręcał), kosztem stabilności na prostej czy wyjściach z winkla. Reszta pozostaje kwestią upodobań i tego, czy wyższa opona zmieści się pod błotnik. Ja fabrycznie też mam przód 120/60, a lepiej mi się jeździ i jeżdżę na 120/70. Poza tym był już temat o "wyższej" oponie w F2, poszukaj. Zgadzam sie w 100% - większość ludzi latających po torze zmienia 120/60 na 120/70, poza tym jest spory problem z dostepnoscia opon 120/60, dlatego koniecznosc zmusza do zakladania bardzo popularnej 120/70 z czego wiekszosc jest zadowolona. A z ciekawosci w jakiej cenie ten przod Pilot Power? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 22 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Hejas. A juz zakupiłem... 99 zł. na zdjęciu wyglądał bardzo ładnie..zobaczymy jak bedzie w rzeczywistości jak dostanę przesyłkę... tył już mam ..też z allegro..wygląda bardzo ładnie...ale i zapłaciłem prawie 200 zł. Tak więc zobaczymy jak cbr f2 będzie latał na Michelinach Pilot Power... aby do wiosny panowie... może do zoba w Poznaniu na treningach Grandysow... bo się wybieram.. jak tylko jakieś terminy zapodadzą na stronie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 (edytowane) Nigdzie nie mogę znaleźć więc podepne sie pod temat. Chodzi mi tym razem o szerokość opony, najprościej mówiąc jakie są plusy i minusy opon szerokich i wąskich?? Edytowane 6 Marca 2007 przez Witt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Nigdzie nie mogę znaleźć więc podepne sie pod temat. Chodzi mi tym razem o szerokość opony, najprościej mówiąc jakie są plusy i minusy opon szerokich i wąskich?? Było na ten temat już tyyyyyle że szok , ale spoko jeszcz raz :crossy: : -opona szeroka : moto ciężej kłądzie się w zakręt, gożej zachowuje się na nierównościach wzdłużnych, ale za to lepiej trzyma się na wyjściach przy mocnym odkręcaniu no i lepiej wygląda :crossy:- opona wąska : generalnie odwrotnie, czyli lżejsze składanie kosztem ciut gorszej przyczepności. Jakie rozmiary Cię interesują ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Nie jestem na kupnie ,ale tak rozmyslam :D nad plusami szerszych opon i jakoś nie moge znaleźć :smile: ,no bo w sumie wezsza opona ma wiekszy nacisk kg/cm3 i wydaje mi sie ze przyczepność powinna być podobna (jeśli nie lepsza?) od szerszej opony(??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 jakby tak bylo to w MotoGP by na 110 jezdzili :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.