Yogi Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 bosko! a ktos wie gdzie jest zakopana moze jakas sahara? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zundapp600 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Po to ten temat został założony aby właśnie o zundappach dyskutować.Piszesz że masz namiary na K-200. Musisz wiedzieć czy jest to K-200 czy też kk-200. Róznice dotyczą ramy.Jedna jest tz mała KK-200 druga duża k-200.Bardzo łatwo je odróżnić . :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Czy to bedzie podobny Zundapp jak na fotkach ze strony 1 tego tematu ? Ten tez jest pedzony walem, biegi ma zmieniane taka dluga dzwignia wychodzace ze skrzyni.Kolega tego Zundapp`ka kupil dobrych kilkanascie (moze juz kilkadzisiat) lat na jednym ze zlotow - w stanie raczej kiepskim. Przez te pare ladnych lat maszyna stala i ze spokojem byla remontowana. Nikt o niej nie wiedzial. Az tu nagle w ubieglym roku ujrzala swiatlo dzienne - pierwszy debiut na Rotorze, pozniej na tym zlocie w Zielone Gorze. Jedyna rzecz ktora jeszcze nie zostala zrobiona to pradnica (zdaje sie ze Norissa) - narazie nie laduje (osobiscie kumpla pilotowalem na zlot, gdyz z braku pradow jechal po ciemku tylko na pozycyjnych) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 @ ural: Trudno stwierdzic po twojej focie jednoznacznie. Dodam, że otwiera mi tylko jedną. Tą wśród simsonków, skuterków i.t.d. Wygląda mi to na identyczny motocykl. Tak na 85% :) Stacyjka w tym z mojej fotki jest z tyłu lampy jeśli to coś pomoże. Licznik jest również w lampie. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Mam w końcu fotke fotki :wink: -> http://www.bikepics.com/pictures/776896/ Widziałem to moto na własne oczy i stan ze zdjęcia praktycznie odpowiada stanowi realnemu. Właściciel niestety Baaaaaaaaaaaardzo oporny i " nie sprzedaje", "jak będzie chciał sprzedać to zadzwoni itd. itp. :/. Myslę, że jesli jednak wpadłbym z gotówką to może by pękł. Tylko pytanie do was: Ile dać żeby nie dać za dużo? Dodam, że gosciu nie ma pojęcia ile to może być warte... Tak jak ja zresztą... :icon_twisted: No i proszę o sprecyzowanie, jesli da rade, o jakim modelu jest mowa. K200 czy KK200? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zundapp600 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zdjęcie jakościowo słabe,ale moim zdaniem jest to k-200.Jeżeli będziesz miał lepsze zrobimy korektę. Materiał do restauracji OK !!!!!!! :lalag: zundapp.net.pl :bigrazz: Co do ceny oceń swoje możliwości i realia ponujące na rynku.Cały motocykl dzisiaj to wyjątek.Większość to zlepki z kilku sztuk. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 (edytowane) No własnie trudno jest mi ustalic ile może być wart. Na allegro pojawił sie ostatnio jeden taki w stanie agonalnym za 4 tysiące, lecz aukcja nie wiem czemu została wycofana przez pracownika allegro. Widziałem też jedno ogłoszenie z motocyklem III klasy za 3900 euro (sic!). Więcej ie udało mi sie znależć. w ogóle znależć cokolwiek na temat tej sztuki jest niemożliwościa.No może poza danymi technicznymi jak tu -> http://www.meisterdinger.de/z/k200.htmMoże Wy macie jakies ciekawe linki? To prawda, że był produkowany tylko rok, tak jak jest w linku? Ile sztuk w takim razie wyprodukowano? Dlaczego przerwano produkcję? Pozdrawiam! Edytowane 24 Stycznia 2007 przez loopy1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zundapp600 Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 No i jakie są postępy w związku z tym małym ZUNDAPPEM . Coś się dzieje czy totalny zastój ??????? zundapp.net.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Po pierwsze własciciel oporny, po drugie musze nachomikowac troche kasy, po trzecie aktualnie sesja, wiec tak jak mówisz: totalny zastój. Dam znać jesli uda mi sie sprawę pchnąć do przodu. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Sory, że odgrzebuję temat, ale jestem bardzo ciekawy jak ma się sprawa na dzień dzisiejszy. Czy dziadek w końcu "pękł"? :)Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m07m10 Opublikowano 22 Lutego Udostępnij Opublikowano 22 Lutego Po prawie dwudziestu latach dołączam się do pytania. Ciekawie się czyta takie tematy kiedy to forumowicze piszą o rzeczach sprzed ówcześnie ćwierć wieku, a dzisiaj niedługo pół wieku. Ja od tego czasu nabyłem i objeździłem po Polsce NSU 251 OSL. Ale od dziecka moim marzeniem jest KS 600. Miałem okazję kupić ok 4 lata temu taki zestaw za 40 tys zł. W skład zestawu wchodziło Większość części do KS 600, parę braków, np wahacze zawiasu. Ale poza pakietem startowym KS 600 był cały bus części, m in kilka silników, skrzyń i masa innych fantów m in do Ify, czy BMW Osiołka. Przy czym wtedy sama rama do KS 600 kosztowała kilka tys. A w pakiecie tego co najlepsze nie było oczywiście. Jednak teraz trochę żałuję, bo chociaż by coś u mnie stało, a niepotrzebne części można powoli sprzedać. Na otarcie łez mam kolegę na osiedlu który składa KS 750od 10 lat, tej wiosny uderzamy z buta i finalizujemy sprawę. Sahara musi jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego Boje si ze tych wszystkich ludzi od dawna nie ma na tym forum. A wracajac do Zundappa KS 750 jak kolega rozwiazal sprawe walu korbowego i korbowodow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m07m10 Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca Z tego co wiem, to wał jest oryginlanie na rolkach z jakimś tam zużyciem i tak na razie będzie składał. A orientujesz się ile kosztuje taka regeneracja np u Pawlaków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Marca Udostępnij Opublikowano 13 Marca Nie mam pojecia, ale to dosc duza zmiana w porownaniu z oryginalem. Oryginal jak pewnie wiesz zrobiony byl na lozyskach rolkowych w koszykach z dzielonymi stopami korbowodow. Przez to dzielenie rozsypywaly sie koszyki, rolki stawaly bokiem i byl problem. Do tego zarowno czopy walu jak wnetrza korbowodow byly bardzo plytko ulepszane cieplnie. Przerobka to zastosowanie panewek z Mini z jednoczesnie wydajniejsza pompa oleju, bo panewki wymagaja cisnienia. Koszt na pewno nie jest maly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m07m10 Opublikowano 19 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia Tak szczerze to ten kolega, to raczej taki teoretyk kupowacz, gawędziarz. Skracając sprawę, to on tych Sahar raczej nigdy nie będzie składał. Ostatnio sobie kupiłem HD WLC, w szokująco dobrym stanie. Jak oglądałem bebechy to poraził mnie ich stan. Ale kolega raczej woli rozmawiać, kupować i sprzedawać niż jeździć. Pewnie takich w życiu poznałeś setki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.