wueska Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Jak sie do tego zabrać w która strone wyciagać itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Jak sie do tego zabrać w która strone wyciagać itp.A po coż miałbyś wyjmować tuleje chyba nie mówisz o MZ TS 250?? przecież kto sie bawi w takie rzeczy tuleja jest wciśnieta na gorącą wiec wątpię w to ze dasz rade ją wyciągnąć. :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Ja wyciagalem z simsonka z i CZ cross 125. Podgrzac do okolo 400 stopni i wybijac mlotkiem przez deske. albo jak lekko bedzie szla to reka wyciagnac. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 wybijaj tak żeby wychodziła w strone głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Jak sie do tego zabrać w która strone wyciagać itp.Weż prosze podaj po co chesz wyjmować tuleje z cylindra bo nie wiem.Podaj wiecej szczegółów dlaczego akurat chcesz ja wybic. to nie możesz zrobić szlifu,a jak jest peknieta to wymienic przecież sam chyba wieszze cześci do tych sprzetów są z grosze/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 ... Podgrzac do okolo 400 stopni i wybijac mlotkiem przez deske. albo jak lekko bedzie szla to reka wyciagnac. pozdr. Ręką 400 stopni :biggrin: jaaaazdaaa. Też nie widzę sensu takiej to czynności ale jak ktoś się uprze....Moze na złom sprzedaje i chce czyste alu miec:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Dziekuje za rady... Co do potrzeb... to np. to ze troszeczke che podrasowac ten silnik. Niewazne jak i niewazne ze to bezsensu. To moja kasa i mój czas. Tu zwruciłem sie tylko zpytaniem jak to zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Ręką 400 stopni :notworthy: jaaaazdaaa. Też nie widzę sensu takiej to czynności ale jak ktoś się uprze....Moze na złom sprzedaje i chce czyste alu miec:D Jakby nie patrzal mogl bys sie domyslic ze przez rekawice... :notworthy: Co do sensu tej czynnosci. Owszem jest sens. Po wyjeciu tuleji bardzo wygodnie mozna podniesc okna, lub je poserzyc. To bardzo ulatwia robote. Tunerzy w ten sposob robia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Owinąć cylinder szmatą, najlepiej flanelą, bawełną, nie ortalion czy polar.Postawić taki pakunek w kuwecie blaszanej (używałem starej tacy ) i podlac ropą, benzyną, czymś co sie bedzie palić. Podpalamy i czekamy aż zacznie się kończyć paliwo. Wtedy cylinder jest najbardziej gorący. Pogrzebaczem zdejmujemy z niego palące się szmaty i w rękawiczkach spawalniczych wyjmujemy z paleniska. Wcześniej trzeba przygotować stanowisko do wybicia tuleji, żeby nie tracić czasu. Wybijamy oczywiście przez drewno. Czemu szmaty nie mogą być z syntetyków? Żeby na cylindrze nie zostały zweglone gluty spalonego plastiku. Obowiązują rękawice spawalnicze, gogle na oczy i czapka zakrywająca włosy i brwi - wiem co mówię :crossy: Powodzenia.Tomek. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Obowiązują rękawice spawalnicze, gogle na oczy i czapka zakrywająca włosy i brwi - wiem co mówię :crossy: OT.Serce rośnie jak sobie przypominam moje próby czyszczenia tłumików CZ-ty za pomocą benzyny :)Rada Tomka jak najbardziej słuszna. Wiem co mówię :cool: hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Chłopy!! w piatek zabieram sie za tuleje;) Zamiast ogniska zapodam palnik propan-butan... Zamiast prasy podnośnik hydrauliczny 15 ton... Zmian kształtu okien nie koniecznie... poprostu chce mieć ich deczko wiecej np.5 Pozatym młody jestem wszystkiego musze sprubowac;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 (edytowane) Chlopie po co ci podnosnik hydrauliczny 15 ton. Jak dobrze podgrzejesz to reka wyjmiesz , uwierz mi. A jak nie to troszeczke mlotkiem przez drewko i juz masz. No chyba ze masz caly zeliwny cylinder to juz inna rozmowa:D:D:D Edytowane 18 Grudnia 2006 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 tylko tuleja jest z zeliwa;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 no wiesz cylinder nie rozgrzany mozesz wybijac tym podnosnikiem 15 tonowym wystarczy mlotek z 1kg przygotuj deske, kolek na wybiar tuli rozgrzewaz pozniej na imadlo deska walisz pozniej wsadzasz kolek wybijasz i masz wybita tuleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Chciałbym jeszcze zauważyć że od ciepła to metal się rozciąga, czyli podgrzać trzeba cylinder a nie tuleje i wtedy ją wypukać i najlepiej w strone głowicy bo od dołu można przyłożyć w wystającą tuleję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.