Skocz do zawartości

cbr600f2 szersze tylne kolo


cabaniero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hejas... mam cbr600f2 rok 94 i zalozylem sobie ze bedzie to motocykl torowy...ze wzgledu na to ze uzywane opony o szerokosci 180 sa szerzej dostepne niz 160 zastanawiam sie sobie czy ma sens i czy jest to do zrobienia wstawienie szerszej felgi do tego motocykla...czy ktos slyszal o takich przerobkach i czy Waszym zdaniem ma to sens..?

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...l=szersza+opona

 

Przejrzyj temat... tam dalej bedzie to co Cie interesuje

 

No tak ale tam jest mowa o wstawianiu opony 180 na felge przeznaczona na opony 160 co jest moim zdaniem niedopuszczalne i wogole nie ma o czym dyskutowac...mi chodzi o zapakowanie do cbr f2 szerszej felgi przystosowanej do opony 180... pewnie bedzie wiazalo sie z tym przesuniecie zebatki zdawczej...no i nie wiem czy oryginalny wahacz zmiesci opone o szerokosci 180... ale chyba jednak taniej bedzie poprostu poszukac dobrych opon 160... chociaz wybor na allegro mizerny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli sie wybrzusza to teoretycznie łatwiej powinna wkladac sie w zakrety... :smile: tak samo jak opony torowe sa bardziej szpiczaste niz te zwykle bo wlasnie wtedy łatwiej sie klasc w winkle. Szczerze mowiac to nie uwazam ze wlozenie opony o dwa rozmiary szerszej ma jakis wplyw na prowadzenie, ale coz kazdy ma swoje zdanie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli sie wybrzusza to teoretycznie łatwiej powinna wkladac sie w zakrety... :icon_rolleyes:

Zgodnie z jaką teorią?

 

quote]tak samo jak opony torowe sa bardziej szpiczaste niz te zwykle bo wlasnie wtedy łatwiej sie klasc w winkle.

Yyy, źle rozumujesz. Opona torowa jest szpiczasta w profilu - to racja. Jak na nią spojrzysz, to wygląda mniej więcej tak: ^ Zbyt szeroka opona na za wąskiej feldze nie robi się jednak bardziej szpiczasta, a wręcz przeciwnie - boczna powierzchnia styku maleje. Wystarczy zresztą spojrzeć na obrazek podany w innym wątku: http://img456.imageshack.us/img456/5582/ti...filezoomuw8.jpg Właśnie dlatego motocykl na zbyt szerokim tyle może się gorzej kłaść w zakręty, być bardziej toporny i mniej poręczny.

 

Jak to wygląda w praktyce w F2 - nie wiem, nie próbowałem. Ja osobiście nie zakładał bym jednak tyłu o dwa oczka większego, szczególnie do motocykla przeznaczonego na tor/winkle (co innego stunt).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

jesli sie wybrzusza to teoretycznie łatwiej powinna wkladac sie w zakrety... :icon_rolleyes: tak samo jak opony torowe sa bardziej szpiczaste niz te zwykle bo wlasnie wtedy łatwiej sie klasc w winkle. Szczerze mowiac to nie uwazam ze wlozenie opony o dwa rozmiary szerszej ma jakis wplyw na prowadzenie, ale coz kazdy ma swoje zdanie. Pozdrawiam

to nie chodzi izlozenie sie w zakret tylko o trzymanie w zakrecie na torze malo sie jezdzi na wprost prawie ciagle w pochyleniu dlatego torowki maja inny krztalt niz szosowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...