cabaniero Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Hejas... mam cbr600f2 rok 94 i zalozylem sobie ze bedzie to motocykl torowy...ze wzgledu na to ze uzywane opony o szerokosci 180 sa szerzej dostepne niz 160 zastanawiam sie sobie czy ma sens i czy jest to do zrobienia wstawienie szerszej felgi do tego motocykla...czy ktos slyszal o takich przerobkach i czy Waszym zdaniem ma to sens..? pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Przerabiają ludzie, przerabiają..ale większość ludzi twierdzi, że taki patent pogorszy tylko prowadzenie moto. Podobno nie warto poprawiać fabryki :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...l=szersza+opona Przejrzyj temat... tam dalej bedzie to co Cie interesuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...l=szersza+opona Przejrzyj temat... tam dalej bedzie to co Cie interesuje No tak ale tam jest mowa o wstawianiu opony 180 na felge przeznaczona na opony 160 co jest moim zdaniem niedopuszczalne i wogole nie ma o czym dyskutowac...mi chodzi o zapakowanie do cbr f2 szerszej felgi przystosowanej do opony 180... pewnie bedzie wiazalo sie z tym przesuniecie zebatki zdawczej...no i nie wiem czy oryginalny wahacz zmiesci opone o szerokosci 180... ale chyba jednak taniej bedzie poprostu poszukac dobrych opon 160... chociaz wybor na allegro mizerny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 nie rozumiem dlaczego po prostu nie mozesz wlozyc 180 na orginalna felge :eek: powiem tyle ze roznica w prowadzeniu jest zadna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper_84 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 SiemkaJa w swojej F3 mialem w tym roku 180 z tylu i teraz zakladam ponownie 160W moim odczuciu na 180 "cięzej" kladzie sie w zakrety, ale to moje prywatne odczucie :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Moje prywatne odczucie jest takie samo - szersza opona = trudniejsze wkladanie w zakrety. A opona 180 wlozona na felge od 160 traci profil ( wybrzusza sie ), no ale jak jak ci to nie przeszkadza to nie mam pytan :( Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 jesli sie wybrzusza to teoretycznie łatwiej powinna wkladac sie w zakrety... :smile: tak samo jak opony torowe sa bardziej szpiczaste niz te zwykle bo wlasnie wtedy łatwiej sie klasc w winkle. Szczerze mowiac to nie uwazam ze wlozenie opony o dwa rozmiary szerszej ma jakis wplyw na prowadzenie, ale coz kazdy ma swoje zdanie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 jesli sie wybrzusza to teoretycznie łatwiej powinna wkladac sie w zakrety... :icon_rolleyes: Zgodnie z jaką teorią? quote]tak samo jak opony torowe sa bardziej szpiczaste niz te zwykle bo wlasnie wtedy łatwiej sie klasc w winkle.Yyy, źle rozumujesz. Opona torowa jest szpiczasta w profilu - to racja. Jak na nią spojrzysz, to wygląda mniej więcej tak: ^ Zbyt szeroka opona na za wąskiej feldze nie robi się jednak bardziej szpiczasta, a wręcz przeciwnie - boczna powierzchnia styku maleje. Wystarczy zresztą spojrzeć na obrazek podany w innym wątku: http://img456.imageshack.us/img456/5582/ti...filezoomuw8.jpg Właśnie dlatego motocykl na zbyt szerokim tyle może się gorzej kłaść w zakręty, być bardziej toporny i mniej poręczny. Jak to wygląda w praktyce w F2 - nie wiem, nie próbowałem. Ja osobiście nie zakładał bym jednak tyłu o dwa oczka większego, szczególnie do motocykla przeznaczonego na tor/winkle (co innego stunt). Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekk1200lt Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 jesli sie wybrzusza to teoretycznie łatwiej powinna wkladac sie w zakrety... :icon_rolleyes: tak samo jak opony torowe sa bardziej szpiczaste niz te zwykle bo wlasnie wtedy łatwiej sie klasc w winkle. Szczerze mowiac to nie uwazam ze wlozenie opony o dwa rozmiary szerszej ma jakis wplyw na prowadzenie, ale coz kazdy ma swoje zdanie. Pozdrawiamto nie chodzi izlozenie sie w zakret tylko o trzymanie w zakrecie na torze malo sie jezdzi na wprost prawie ciagle w pochyleniu dlatego torowki maja inny krztalt niz szosowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.