Ziele90 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Witam mam pytanie odnośnie TS50. interesuje mnie jak to jest że np rocznik 94 ma chłodzenie powietrzem a starszy 91 ciecz? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M327843 oto na dowód dwa modele w tych rocznikach http://www.allegro.pl/item148345495_suzuki...a_allegro_.htmlpytanie mnie to nurtuje juz dłuzszy czas z racji ze chce zmieniac motor, prosze was o pomoc!pzdr ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Nie wiem czemu tak jest ale chłodzona cieczą jest świetna!! Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 jezeli chodzi o pojemnosc 50cm3 to sprawa ma sie tak: chlodzona ciecza to wersja japonska znacznie mocniejsza silnik dokladnie jak w RMX50 a chlodzona powietrzem to wersje niemiecka sporo slabsza tylko 5 biegow. Niemiecka 80cm3 jest natomiast chlodzona ciecza i ma silnik taki jak RG80Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 jezeli chodzi o pojemnosc 50cm3 to sprawa ma sie tak: chlodzona ciecza to wersja japonska znacznie mocniejsza silnik dokladnie jak w RMX50 a chlodzona powietrzem to wersje niemiecka sporo slabsza tylko 5 biegow. Niemiecka 80cm3 jest natomiast chlodzona ciecza i ma silnik taki jak RG80Pzdr Dzieki własnie o to mi chodziło, czy moze macie jeszcze pojęcie jaka mniej wiecej jest moc wersji japońskeij i niemickiej (takich jak na linkach) pzdr i dzieki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 w linkach sa 2 wersje niemieckie (czytaj ze zrozumieniem :) ). Ja wiem tylko ze TS50 japonska odblokowana bez zadnych tuningow ma 8km a niemiecka 50cm3 chyba 5pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Niemiecka jest jak dobry simson pod wzgledem mocy. Jak coś to ja mam na sprzedaż TS50, cieczak, stan bdb, zarejestrowana ubezpieczona za 2300 do neg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 (edytowane) jezdzilem ts50 chlodzona pow. rok cos 91-94 niepamietam dokladnie, ale ja niewiem czy ona jakas poblokowana czy co, bo strasznie slaba byla no mocniejsza od simsona wiadomo, ale myslalem ze osiagi beda lepsze, a z tego co gosc mowil to po remoncie. Edytowane 13 Grudnia 2006 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 No bo prawda jest taka że idzie jak dobry simson.silnik z TS'ki japonskiej jak już kuba napisal ladują do RMX'ow, SMX'ow co świadczy o nim bdb. a koszt tuningu jest o wiele niższy niż np w minarelli czy derbi! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 JA jeździlem powietrzakiem i powiem szczerze, ze slabo to idzie, w terenie moze fajnie, ale na szosie to naprawde cienko... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 (edytowane) JA jeździlem powietrzakiem i powiem szczerze, ze slabo to idzie, w terenie moze fajnie, ale na szosie to naprawde cienko... :/Czego można wymagac od 50cm3 ;) Ziele - odpowiedź już masz, szukaj poprostu japońskiej cieczy ;) Zarzucisz potem jakiś cylinder, gaźnik i wydech i już jeździ jako tako :) Pozdrawiam :buttrock: Edytowane 14 Grudnia 2006 przez Z3US Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Czego można wymagac od 50cm3 Ziele - odpowiedź już masz, szukaj poprostu japońskiej cieczy Zarzucisz potem jakiś cylinder, gaźnik i wydech i już jeździ jako tako Pozdrawiam i bedzie jezdzil jak seryjna senda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 (edytowane) i bedzie jezdzil jak seryjna senda... Hahaha, TS 50 xk (japońska) po tuningu na 70cc, odblokowana na wydechu i module i z większym gaźnikiem spokojnie objedzie sende po takim samym tuningu. Ts po tuningu idzie lepiej niż Dt po tuningu na 110cc, z wydechem gianelli i gaźnikiem 26mm!Więc nie pisz takich bredni skoro nie wiesz nic na temat danego motocykla Edytowane 14 Grudnia 2006 przez EnduroMax Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 (edytowane) Zysio mial w sendzie Cylinder Malossi Mhr Klasy Race z gaznikiem 14.i klopoty na odejscie z nią mial Ktm lc2 125(z 3 szla na gume). Tska moze zdaje sie ze az tak strasznie idzie jak szogun bo jest najlzejsza i ma lekki przod. Holera musial bys z tej Tski wyciagnac ponad 20KM. bo tyle w dt daje cylinder atheny czy malossi z gaznikiem 26mm i sportowym wydechem :smile: Ps mysle ze honda Crm 75cmm z silnikiem jak w ns1 spokojnie objezdza takie ts po tuningu na 70cmm ;]pzdr Edytowane 15 Grudnia 2006 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 (edytowane) cos Ty dibo z 110ccm cylindra do dt nie wyciaggniesz 20koni z 16-17 max ale zobacz ze dt wazy te 120kg wiec jest to dosyc ciezka 80 z 12 konnym silnikiem ale mi to nie przeszkadza;) jimmy i co z tego ze objedzie? na asfalcie moze i objedzie ale w terenie nie ma szans w sendzie zawiecha jest dziadoska ale silnik ma dosyc dobry hehe co zielak napaliles sie na ts:D jestem ciekaw jak to idzie i jak wyglada z bliska moze zobacze co Zielak? czy bedzie mtx 50? masz jakies wreszcie enduro kupic zebys dawal rade za mna:) Edytowane 15 Grudnia 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Heh no nie wiem.widzialem gdzies film z dt po pelnym tuningu.to idzie bardzo dobrze(serio bardzo) Niech nawet ma te 18KM(mysle ze po pelnym tuningu bedzie troche wiecej)ale maw wiele wiekszy moment obrotowy.Nie ma co sie sprzeczac gadac sobie mozna.ale z sendy mozna wyciagnac wiele wiecej niz z z Ts czy rmx:)Chodz rmx mi sie podoba i sam mialem takiego kupywac no ale coz potoczylo sie inaczej:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.