Bart3z Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Inny aspekt tego jest taki, ze mało kto ma ten model. Nie bedzie nigdy sytuacji "O, czesc, fajna R1. Mam taką samą... " :flesje: Choc z drugiej strony nie pojade sobie za szybko GSem. Ale chyba nawet nie musze :biggrin:Czyli jakby na to spojrzeć to same plusy:- kochasz swoje moto- ładne go zrobiłeś- bardzo małe prawdopodobieństwo, że spotkasz takiego drugiego na drodze- szybko nie pojedziesz to też bezpieczniej :buttrock: Ogólnie respect :icon_razz: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Teraz Greedo zadbaj o techniczne sprawy- ze szczegolna uwaga przyjrzyj sie:- gorze silnika(zawory, uszczelniacze, luz zaworowy, walkom rozrzadu i "lozyskowaniom" walkow rozrzadu)-napinaczowi rozrzadu-lancuszkowi rozrzadu-sprawdz cisnienie sprez. w cylindrachTu wal chyba jest na lozyskach tocznych wiec, prawie niezniszczalny- najczesciej pada gora silnika, jak pompa oleju jest zbyt wygełdana, to brakuje cisnienia do smarowania gory silnika i lozyskowania walkow dostaja w d...e, przez co walek moze mielic na sucho te lozyskowania a opilki lataja sobie po silniku jak" ktos tam" po pustym sklepie.Przy gaznikach tez jest co robic: czyszczenie ,regulacja(pod aktualny stan silnika) i synchro. Silnik chodzi "twardo"wiec moze byc problem z rozeznaniem prawidlowych odglosow silnia od tych zwiastujacych "cos niedobrego".Ale Ladny Klasyk i chwala za to ze sa ludzie ktorzy z uporem maniaka kultywuja milosc do zabytkow :icon_razz: :-)) Pozdr. Janek- Klekotek.P.S.Otatnio do motostodoly-jedwabne przybyl kolejny klasyk: BMW R90 S- z koszem- chyba jedyny w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Teraz Greedo zadbaj o techniczne sprawy- ze szczegolna uwaga przyjrzyj sie:- gorze silnika(zawory, uszczelniacze, luz zaworowy, walkom rozrzadu i "lozyskowaniom" walkow rozrzadu)-napinaczowi rozrzadu-lancuszkowi rozrzadu-sprawdz cisnienie sprez. w cylindrachTu wal chyba jest na lozyskach tocznych wiec, prawie niezniszczalny- najczesciej pada gora silnika, jak pompa oleju jest zbyt wygełdana, to brakuje cisnienia do smarowania gory silnika i lozyskowania walkow dostaja w d...e, przez co walek moze mielic na sucho te lozyskowania a opilki lataja sobie po silniku jak" ktos tam" po pustym sklepie.Przy gaznikach tez jest co robic: czyszczenie ,regulacja(pod aktualny stan silnika) i synchro. Silnik chodzi "twardo"wiec moze byc problem z rozeznaniem prawidlowych odglosow silnia od tych zwiastujacych "cos niedobrego".Ale Ladny Klasyk i chwala za to ze sa ludzie ktorzy z uporem maniaka kultywuja milosc do zabytkow :icon_razz: :-)) Pozdr. Janek- Klekotek.P.S.Otatnio do motostodoly-jedwabne przybyl kolejny klasyk: BMW R90 S- z koszem- chyba jedyny w Polsce. No wiec własnie, napinacz na pewno nadaje sie na śmietnik. Uszczelniacze są nowe, tj mają pare tysiecy, z 5 może. Niedługo i tak mam zamiar zdjąć głowice, bo nowa skądinąd uszczelka pociekła, nie wiem czemu, niewiele ale mam juz następną. Przyjże sie na pewno wałkom i ustawieniu zapłonu. Gaźniki czyściłem osobiscie, czyli mam pewnosc ze niezle :buttrock: Musze kupic jeszcze origni itp. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 (edytowane) Foks - chyba trzymamy sprzęty na tym samym parkingu tyle że ja dwa poziomy wyżej :biggrin: A miales wczesniej thunderace'a? :) U mnie chwilowa przerwa w trzymaniu tam moto, wyslalem ja na wakacje do rodzinki na zime, niech odpocznie od zgielku miasta pod Warszawa :P Ale wraca na wiosne do mnie, wypoczeta i wyspana... Edytowane 9 Grudnia 2006 przez foks Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Dwa nieco lepszej jakości (cholerny aparat) http://bikepics.com/pictures/743989/ http://bikepics.com/pictures/743990/ W tle Yamaha Dziada :icon_question: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Ładnie wygląda i jeszcze ładniej silnik pracuje :icon_question: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Greedo no przeciez o to chodzi , jak kochasz to wkladasz serce i kase a nie kupujesz nowy :) o to wlasnie w ty chodzi:)Sliniuni klasyk . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Czy ktos mógłby przenieść moj temat do klasyków? Tu chyba nie znajdzie poparcia :crossy: PS. Dokupiłem jeszcze stacyjke orginalną i plastik pod zegary, świece, przewód z filtrem paliwowym :buttrock: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Dziś od 13 lipca 2006 po raz pierwszy przejechałem się moim motocyklem. Wrażenie - niesamowite, troche strachu ale przyjemnosc z jazdy mi ją zrekompensowała :D Ciesze sie jak głupi, ale chyba każdy z Was to zna :) http://bikepics.com/pictures/758561/http://bikepics.com/pictures/758566/http://bikepics.com/pictures/758567/http://bikepics.com/pictures/758567/http://bikepics.com/pictures/758573/http://bikepics.com/pictures/758575/http://bikepics.com/pictures/758580/http://bikepics.com/pictures/758586/ Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Bardzo fajny, rasowy klasyk.Dbaj o niego.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 No właśnie dbam, dlatego wygląda tak jak teraz :) Był w "nieco" gorszym stanie Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piechur Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Gratulacje, dałeś mu nowe życie :D Napewno Ci sie odwdzięczy :) -------------------------------pozdrawiam - piechur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 (edytowane) Powtórzę się: może wreszcie zrozumiesz, po co mam Urala :). Na prośbę Greeda. Edytowane 30 Grudnia 2006 przez wieczny student Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Greedo, witamy znów na drogach :banghead: p.s. Jak rączka? Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 jesli o rączke chodzi, to troche łokieć sie spieprzył, tj. na tym precie przeskakuje mi jakies sciegno i troche to zaczeło boleć. Na szaserów zapomnieli go skrócic ;/ Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.