Skocz do zawartości

Troche sie pochwale...


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Inny aspekt tego jest taki, ze mało kto ma ten model. Nie bedzie nigdy sytuacji "O, czesc, fajna R1. Mam taką samą... " :flesje:

 

Choc z drugiej strony nie pojade sobie za szybko GSem. Ale chyba nawet nie musze :biggrin:

Czyli jakby na to spojrzeć to same plusy:

- kochasz swoje moto

- ładne go zrobiłeś

- bardzo małe prawdopodobieństwo, że spotkasz takiego drugiego na drodze

- szybko nie pojedziesz to też bezpieczniej :buttrock:

 

Ogólnie respect :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz Greedo zadbaj o techniczne sprawy- ze szczegolna uwaga przyjrzyj sie:

- gorze silnika(zawory, uszczelniacze, luz zaworowy, walkom rozrzadu i "lozyskowaniom" walkow rozrzadu)

-napinaczowi rozrzadu

-lancuszkowi rozrzadu

-sprawdz cisnienie sprez. w cylindrach

Tu wal chyba jest na lozyskach tocznych wiec, prawie niezniszczalny- najczesciej pada gora silnika, jak pompa oleju jest zbyt wygełdana, to brakuje cisnienia do smarowania gory silnika i lozyskowania walkow dostaja w d...e, przez co walek moze mielic na sucho te lozyskowania a opilki lataja sobie po silniku jak" ktos tam" po pustym sklepie.

Przy gaznikach tez jest co robic: czyszczenie ,regulacja(pod aktualny stan silnika) i synchro. Silnik chodzi "twardo"wiec moze byc problem z rozeznaniem prawidlowych odglosow silnia od tych zwiastujacych "cos niedobrego".

Ale Ladny Klasyk i chwala za to ze sa ludzie ktorzy z uporem maniaka kultywuja milosc do zabytkow :icon_razz: :-)) Pozdr. Janek- Klekotek.P.S.Otatnio do motostodoly-jedwabne przybyl kolejny klasyk: BMW R90 S- z koszem- chyba jedyny w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz Greedo zadbaj o techniczne sprawy- ze szczegolna uwaga przyjrzyj sie:

- gorze silnika(zawory, uszczelniacze, luz zaworowy, walkom rozrzadu i "lozyskowaniom" walkow rozrzadu)

-napinaczowi rozrzadu

-lancuszkowi rozrzadu

-sprawdz cisnienie sprez. w cylindrach

Tu wal chyba jest na lozyskach tocznych wiec, prawie niezniszczalny- najczesciej pada gora silnika, jak pompa oleju jest zbyt wygełdana, to brakuje cisnienia do smarowania gory silnika i lozyskowania walkow dostaja w d...e, przez co walek moze mielic na sucho te lozyskowania a opilki lataja sobie po silniku jak" ktos tam" po pustym sklepie.

Przy gaznikach tez jest co robic: czyszczenie ,regulacja(pod aktualny stan silnika) i synchro. Silnik chodzi "twardo"wiec moze byc problem z rozeznaniem prawidlowych odglosow silnia od tych zwiastujacych "cos niedobrego".

Ale Ladny Klasyk i chwala za to ze sa ludzie ktorzy z uporem maniaka kultywuja milosc do zabytkow :icon_razz: :-)) Pozdr. Janek- Klekotek.P.S.Otatnio do motostodoly-jedwabne przybyl kolejny klasyk: BMW R90 S- z koszem- chyba jedyny w Polsce.

 

 

No wiec własnie, napinacz na pewno nadaje sie na śmietnik. Uszczelniacze są nowe, tj mają pare tysiecy, z 5 może. Niedługo i tak mam zamiar zdjąć głowice, bo nowa skądinąd uszczelka pociekła, nie wiem czemu, niewiele ale mam juz następną. Przyjże sie na pewno wałkom i ustawieniu zapłonu. Gaźniki czyściłem osobiscie, czyli mam pewnosc ze niezle :buttrock: Musze kupic jeszcze origni itp.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Foks - chyba trzymamy sprzęty na tym samym parkingu tyle że ja dwa poziomy wyżej :biggrin:

 

 

 

A miales wczesniej thunderace'a? :)

U mnie chwilowa przerwa w trzymaniu tam moto, wyslalem ja na wakacje do rodzinki na zime, niech odpocznie od zgielku miasta pod Warszawa :P Ale wraca na wiosne do mnie, wypoczeta i wyspana...

Edytowane przez foks

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos mógłby przenieść moj temat do klasyków? Tu chyba nie znajdzie poparcia :crossy:

 

PS. Dokupiłem jeszcze stacyjke orginalną i plastik pod zegary, świece, przewód z filtrem paliwowym :buttrock:

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dziś od 13 lipca 2006 po raz pierwszy przejechałem się moim motocyklem. Wrażenie - niesamowite, troche strachu ale przyjemnosc z jazdy mi ją zrekompensowała :D Ciesze sie jak głupi, ale chyba każdy z Was to zna :)

 

http://bikepics.com/pictures/758561/

http://bikepics.com/pictures/758566/

http://bikepics.com/pictures/758567/

http://bikepics.com/pictures/758567/

http://bikepics.com/pictures/758573/

http://bikepics.com/pictures/758575/

http://bikepics.com/pictures/758580/

http://bikepics.com/pictures/758586/

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli o rączke chodzi, to troche łokieć sie spieprzył, tj. na tym precie przeskakuje mi jakies sciegno i troche to zaczeło boleć. Na szaserów zapomnieli go skrócic ;/

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...