Skocz do zawartości

Troche sie pochwale...


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  Greedo napisał:

Inny aspekt tego jest taki, ze mało kto ma ten model. Nie bedzie nigdy sytuacji "O, czesc, fajna R1. Mam taką samą... " :flesje:

 

Choc z drugiej strony nie pojade sobie za szybko GSem. Ale chyba nawet nie musze :biggrin:

Czyli jakby na to spojrzeć to same plusy:

- kochasz swoje moto

- ładne go zrobiłeś

- bardzo małe prawdopodobieństwo, że spotkasz takiego drugiego na drodze

- szybko nie pojedziesz to też bezpieczniej :buttrock:

 

Ogólnie respect :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz Greedo zadbaj o techniczne sprawy- ze szczegolna uwaga przyjrzyj sie:

- gorze silnika(zawory, uszczelniacze, luz zaworowy, walkom rozrzadu i "lozyskowaniom" walkow rozrzadu)

-napinaczowi rozrzadu

-lancuszkowi rozrzadu

-sprawdz cisnienie sprez. w cylindrach

Tu wal chyba jest na lozyskach tocznych wiec, prawie niezniszczalny- najczesciej pada gora silnika, jak pompa oleju jest zbyt wygełdana, to brakuje cisnienia do smarowania gory silnika i lozyskowania walkow dostaja w d...e, przez co walek moze mielic na sucho te lozyskowania a opilki lataja sobie po silniku jak" ktos tam" po pustym sklepie.

Przy gaznikach tez jest co robic: czyszczenie ,regulacja(pod aktualny stan silnika) i synchro. Silnik chodzi "twardo"wiec moze byc problem z rozeznaniem prawidlowych odglosow silnia od tych zwiastujacych "cos niedobrego".

Ale Ladny Klasyk i chwala za to ze sa ludzie ktorzy z uporem maniaka kultywuja milosc do zabytkow :icon_razz: :-)) Pozdr. Janek- Klekotek.P.S.Otatnio do motostodoly-jedwabne przybyl kolejny klasyk: BMW R90 S- z koszem- chyba jedyny w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  jannikiel napisał:

Teraz Greedo zadbaj o techniczne sprawy- ze szczegolna uwaga przyjrzyj sie:

- gorze silnika(zawory, uszczelniacze, luz zaworowy, walkom rozrzadu i "lozyskowaniom" walkow rozrzadu)

-napinaczowi rozrzadu

-lancuszkowi rozrzadu

-sprawdz cisnienie sprez. w cylindrach

Tu wal chyba jest na lozyskach tocznych wiec, prawie niezniszczalny- najczesciej pada gora silnika, jak pompa oleju jest zbyt wygełdana, to brakuje cisnienia do smarowania gory silnika i lozyskowania walkow dostaja w d...e, przez co walek moze mielic na sucho te lozyskowania a opilki lataja sobie po silniku jak" ktos tam" po pustym sklepie.

Przy gaznikach tez jest co robic: czyszczenie ,regulacja(pod aktualny stan silnika) i synchro. Silnik chodzi "twardo"wiec moze byc problem z rozeznaniem prawidlowych odglosow silnia od tych zwiastujacych "cos niedobrego".

Ale Ladny Klasyk i chwala za to ze sa ludzie ktorzy z uporem maniaka kultywuja milosc do zabytkow :icon_razz: :-)) Pozdr. Janek- Klekotek.P.S.Otatnio do motostodoly-jedwabne przybyl kolejny klasyk: BMW R90 S- z koszem- chyba jedyny w Polsce.

 

 

No wiec własnie, napinacz na pewno nadaje sie na śmietnik. Uszczelniacze są nowe, tj mają pare tysiecy, z 5 może. Niedługo i tak mam zamiar zdjąć głowice, bo nowa skądinąd uszczelka pociekła, nie wiem czemu, niewiele ale mam juz następną. Przyjże sie na pewno wałkom i ustawieniu zapłonu. Gaźniki czyściłem osobiscie, czyli mam pewnosc ze niezle :buttrock: Musze kupic jeszcze origni itp.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  siurniety krolik napisał:

 

 

Foks - chyba trzymamy sprzęty na tym samym parkingu tyle że ja dwa poziomy wyżej :biggrin:

 

 

 

A miales wczesniej thunderace'a? :)

U mnie chwilowa przerwa w trzymaniu tam moto, wyslalem ja na wakacje do rodzinki na zime, niech odpocznie od zgielku miasta pod Warszawa :P Ale wraca na wiosne do mnie, wypoczeta i wyspana...

Edytowane przez foks

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos mógłby przenieść moj temat do klasyków? Tu chyba nie znajdzie poparcia :crossy:

 

PS. Dokupiłem jeszcze stacyjke orginalną i plastik pod zegary, świece, przewód z filtrem paliwowym :buttrock:

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dziś od 13 lipca 2006 po raz pierwszy przejechałem się moim motocyklem. Wrażenie - niesamowite, troche strachu ale przyjemnosc z jazdy mi ją zrekompensowała :D Ciesze sie jak głupi, ale chyba każdy z Was to zna :)

 

http://bikepics.com/pictures/758561/

http://bikepics.com/pictures/758566/

http://bikepics.com/pictures/758567/

http://bikepics.com/pictures/758567/

http://bikepics.com/pictures/758573/

http://bikepics.com/pictures/758575/

http://bikepics.com/pictures/758580/

http://bikepics.com/pictures/758586/

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli o rączke chodzi, to troche łokieć sie spieprzył, tj. na tym precie przeskakuje mi jakies sciegno i troche to zaczeło boleć. Na szaserów zapomnieli go skrócic ;/

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...