MichałKaczmar. Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Przerazila mnie wiadomosc mechanika, ze klocki mam do wymiany. Jezdzilem na nich tylko 1 sezon, nie hamuje ostro ale zaniedbalem sprawe kontroli zaciskow i przez to klocki poszly.. na spacer.Napiszcie prosze na ile srednio Wam starczaja klocki. Mam nadzieje ze nastepne przezyja znacznie dluzej !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Przerazila mnie wiadomosc mechanika, ze klocki mam do wymiany. Jezdzilem na nich tylko 1 sezon, nie hamuje ostro ale zaniedbalem sprawe kontroli zaciskow i przez to klocki poszly.. na spacer.Napiszcie prosze na ile srednio Wam starczaja klocki. Mam nadzieje ze nastepne przezyja znacznie dluzej !! IMO wszystko zależy od producenta i motocykla - w Suzi Goldfreny z przodu wytrzymały około 15kkm, EBC HH z tyłu wytrzymały tylko 7kkm (tzn można było jeszcze trochę pojeździć ale wolałem zmienić dla świętego spokoju) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 w GSX-R 1100 wymieniam srednio co 4 -6 tys, jakies 3 razy w sezonie, uzywalem ferodo i EBC, nie pamietam oznaczen ale prosilem "najmieksze jakie sa" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Są goście co wymieniają ze 2 razy w sezonie. Wszystko kwestia techniki jazdy. Jak u mnie to stykają tak w przedziale od 3 do 5000 albo i więcej. Może kiedyś będe miał okazje na dłuższy test klocków ale jak narazie nie bardzo, bo moto nie trzymam dłużej niż 1 sezon :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Ja zrobiłem 13k km od kiedy mam moto i klocki jeszcze na trochę starczą. Dużo hamuję silnikiem, ale na torze byłem 3 razy, więc tam troszkę je zjechałem... Ogólnie dziwię się że jeszcze się nie skończyły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 A propo - ktos sie orientuje jak to jest z twardoscia klockow ? czy sinterowe bardziej dra tarcze niz inne ?? ze wzgledu na oszczednosc tarcz szukam miekkich, ale jednoczesnie skutecznych, na przyszly sezon planuje nissiny sinterowe-zlote, dokopalem sie gdzies na forum ze sa ok, ewentualnie jakies ferodo z serii ST... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Grudnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Oryginalne Brembo zrobiły w moim Monstrze - pół jego życia na torze - 18.000 km i jeszcze mają 1/3 zycia przed sobą. A byłu (są) bardzo dobre. Teraz mam założone Carbone Lorraine SBK i podejrzewam że szybko zejdą. Muszą, skoro tak wyhamowują sprzęta...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 ja w moim jajku miałem fabryczne i wystarczyły na 14 tysi , a jak zminiłem i kupiłem niby jakies lepsze to je zjadłem w 5 tysi. No ale lepsze nie koniecznie znaczy trwalsze. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Grudnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 No ale lepsze nie koniecznie znaczy trwalsze. o o o! Dobrze kombinujesz. Z klockami jest trochę jak z oponami - albo dużo przetrwają, albo będą się kleić. Chociaż można tutaj szukać pewnych kompromisów. Fabrycznie dobrane klocki zazwyczaj to gwarantują, także ja zawsze polecam - kup takie, jakie włożył producent, oraz zmień węże na stalowe. To jest optymalne rozwiązanie. Jeśli są stahlfklexy to fabryczne klocki powinny pracować optymalnie przez odpowiednio długi czas. Jeśli stahlflexów nie było, to po założeniu pojawi się olbrzymia róznica. Przy czym trzeba pamiętać, że za fabryczne klocki trzeba odpowiednio zabulić. Niestety. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Fabrycznie dobrane klocki zazwyczaj to gwarantują, także ja zawsze polecam - kup takie, jakie włożył producent, oraz zmień węże na stalowe. To jest optymalne rozwiązanie. Jeśli są stahlfklexy to fabryczne klocki powinny pracować optymalnie przez odpowiednio długi czas. Jeśli stahlflexów nie było, to po założeniu pojawi się olbrzymia róznica. Przy czym trzeba pamiętać, że za fabryczne klocki trzeba odpowiednio zabulić. Niestety. ale warto chyba dodać - na oponach i klockach nie należy oszczędzać - to są elementy, które może kiedyś uratować mogą życie przy (nie daj Boże) awaryjnych sytuacjach na drodze pozdrawiamkris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Jezdzilem na nich tylko 1 sezon, nie hamuje ostro ale zaniedbalem sprawe kontroli zaciskow i przez to klocki poszly.. na spacernie rozumiem- co ma kontrola zacisków do zywotnosci klocków???? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Jesli tłoczki hamulcowe nie wracaja sfobodnie na swoje miejsce to klocki podczas jazdy tra o tarcze i sie zuzywaja szybciej niz podczas samego tylko hamowania.Ja po wymianie łożysk w przednim kole zauwazylem ze motocykl znacznie trudniej sie pchalo - myslalem ze moze trzeba rozjezdzic, ale jak zakladalem blokade i niemal opazylem sie o tarcze to domyslilem sie o co chodzi. Po przeczyszczeniu zaciskow mechanik powiedzial ze klocki sa juz do wymiany.Z tego co piszecie klocki wytrzymuja sezon, czasami pol, wiec nie tak zle. Ja jednak jezdze spokojnie i nie uzywam hamulcow zbyt ostro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Pytanie - czy ktos moze napatoczyl sie w sieci na jakis test klockow ?? ja znalazlem jeden, ale po niemiecku i wiem ze jedne sa gut a inne szer gut ... Chodzilo by o kompletny test, zeby ktos porownal z 10 producentow, ich zywotnosc, skutecznosc itp itd .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 (edytowane) Witam, ja mam zamiar zimą wymienić na przód i tył EBC SK93 lub EBC HH z www.sklep.larsson.com.pl , ciekawe jak będą się sprawowały (są tam jeszcze inne, ale nie specjalnie znam się na tych oznaczeniach) zobaczymy Edytowane 5 Grudnia 2006 przez IrekS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.