Skocz do zawartości

Jak zrobic Handbrake?


Kwiatek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm oddzielny uklad to duzo roboty :/ no i troche kasy :crossy:

a czy podpiecie drugiej pompki do tego samego ukladu moze spowodowac oslabienie hamulca?? Bo odpowietrzyc to go latwo nie bedzie chyba ;)

a moze ktos juz to robil? Chetnie przyjme jego wiedze :bigrazz:

Edytowane przez Kwiatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy podpiecie drugiej pompki do tego samego ukladu moze spowodowac oslabienie hamulca?? Bo odpowietrzyc to go latwo nie bedzie chyba

 

to jest nielogiczne. wystarczy pomyslec;) wcisniecie ktorejkolwiek z pomp wytworzy cisnienie plynu w wezu, ktore rozejdzie sie zarowno w strone zacisku jak i drugiej pompy. w kazdej pompie w stanie neutralnym jest tam taki maly otworek, przez ktory wlasnie wybije ci plyn do zbiorniczka. co potem bedzie sie dzialo, to pytanie jak mocno dokrecony masz zbiorniczek :D

radze osobny uklad, lub zastosowanie zaworow jednokierunkowych w ukladzi o ktorym napisales, ale to bedzie sztuka dla sztuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokłądam sie również do tej wypowiedzi i dodam jeszcze że nawet jakikolwiek zawór jednostronny to też nielada wyzwanie, bo gdzie go niby zamontować? Jeżeli na wyjściu do ewentualnego trójnika z którejś z pomp to wówczas po zahamowaniu którymś hamulcem płyn nie będzie się cofał a tym razem każde zahamowanie będzie jak zaciągnięcie ręcznego bezpowrotne :( Bez osobnego układu się nie obędzie. Dla przykładu, jeżeli oryginalne tylne zaciski masz u góry wtedy do wachacza musisz dospawać całe mocowanie z dołu najlepiej od przedniego koła z lewej tarczy tak ażeby odpowietrznik byłu góry. Szczerze to są koszty, nawet trzeba by się pokusić o ewentualne kupno drugiego wachacza, bo w przypadku kichy będziesz uziemnony z jakął kolwiek jazdą. A o jakim sprzęcie mowa? Ja w moto poniżej 100 koni nawet bym się nie podejmował tego robić, bo co z tego że jest dodatkowy hebel jak moto na zbiorniku CIę nie poradzi do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eżeli na wyjściu do ewentualnego trójnika z którejś z pomp to wówczas po zahamowaniu którymś hamulcem płyn nie będzie się cofał a tym razem każde zahamowanie będzie jak zaciągnięcie ręcznego bezpowrotne

 

a faktycznie, o tym nie pomyslalem. wiec i to odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde a nie prosciej jakas gumke na kierownicy przyczepic ( tylka jakas gruba) na manetce (czyli to bedzie reczny na przednie kolo) i jak potrzeba to zacisnac i zlozyc gumke zeby nie odbijal (tak jest robione w quadach) i juz jest reczny ;D

pozdrawiam

koszt:

gumka : 3zl

robocizna : wlasna 0zl , serwis nie wiecej jak 10 zl ;D (hehe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym dał drugą pomkę hamulcową, od niej przewód który łączy się z trójnikiem na wężu od tylnego hamulca. Tak mi sie to widzi ... :icon_mrgreen:

 

Tak i naciskajac klamke dodatkowego hampla tłoczył bym płyn do zbiorniczka pompy noznej zamiast zacisku?

 

W takim układzie tylko dodatkowy zacisk i pompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem o co chodzi autorowi tego tematu...

 

o ile znam angielski to handbrake - hamulec reczny

 

jak boisz sie ze motocykl ucieknie to go gasisz i wbijasz bieg i juz nigdzie nie pojedzie

 

 

chyba ze ma chodzic silnik no to jak kolega powyzej napisal motyw z gumka

 

 

nie wiem czy dobrze rozumiem temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co, utraciłes prawą nogę :biggrin:

Najlepiej przywiaz niteczke (odpowiednio mocnoą) do hamulca noznego, musisz ja odpowiednio poprowadzic(proponuje przez: wydech, tylną lampe, pod siedzeniem pozniej przez airboxa do gaznika i przez kranik paliwa, następnie przez bak i korek), do tej niteczki montujesz uchwyt i masz doskonałego handbreake ....

 

 

 

A tak poza tematem: :biggrin:

 

http://www.stuntpoland.net/viewtopic.php?t=580

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wazabi i czarci to nie chodzi o taki reczny - zalezy mu na zabezpieczeniu podczas jazdy na gumie - zeby mogl przyhamowac w trakcie gdy nogi ma wysoko np siedzac na baku. a do tego potrzebny jest tylni hamulec - gdy go naciskasz na gumie to moto spada. chlopaki zastanowcie sie po co autor by chciał reczny jak w samochodzie:] tzn tak mi sie wydaje przynajmniej ze o to chodzi :)

Edytowane przez pack84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...