Kwiatek Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Czy do budowy Handbrake'a potrzebuje dodatkowego zacisku, czy wystarczy podłączyc reczna pompe od jakiegos skutera (taki mam pomysl) do istniejącego układu, a jezeli juz to jak to zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Ja bym dał drugą pomkę hamulcową, od niej przewód który łączy się z trójnikiem na wężu od tylnego hamulca. Tak mi sie to widzi ... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Najlepiej zamontować dodatkowy całkowicie niezależny układ hamulcowy z pompką i drugim zaciskiem na tarczy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 (edytowane) Hmm oddzielny uklad to duzo roboty :/ no i troche kasy :crossy: a czy podpiecie drugiej pompki do tego samego ukladu moze spowodowac oslabienie hamulca?? Bo odpowietrzyc to go latwo nie bedzie chyba ;)a moze ktos juz to robil? Chetnie przyjme jego wiedze :bigrazz: Edytowane 1 Grudnia 2006 przez Kwiatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 a czy podpiecie drugiej pompki do tego samego ukladu moze spowodowac oslabienie hamulca?? Bo odpowietrzyc to go latwo nie bedzie chyba to jest nielogiczne. wystarczy pomyslec;) wcisniecie ktorejkolwiek z pomp wytworzy cisnienie plynu w wezu, ktore rozejdzie sie zarowno w strone zacisku jak i drugiej pompy. w kazdej pompie w stanie neutralnym jest tam taki maly otworek, przez ktory wlasnie wybije ci plyn do zbiorniczka. co potem bedzie sie dzialo, to pytanie jak mocno dokrecony masz zbiorniczek :D radze osobny uklad, lub zastosowanie zaworow jednokierunkowych w ukladzi o ktorym napisales, ale to bedzie sztuka dla sztuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Dokłądam sie również do tej wypowiedzi i dodam jeszcze że nawet jakikolwiek zawór jednostronny to też nielada wyzwanie, bo gdzie go niby zamontować? Jeżeli na wyjściu do ewentualnego trójnika z którejś z pomp to wówczas po zahamowaniu którymś hamulcem płyn nie będzie się cofał a tym razem każde zahamowanie będzie jak zaciągnięcie ręcznego bezpowrotne :( Bez osobnego układu się nie obędzie. Dla przykładu, jeżeli oryginalne tylne zaciski masz u góry wtedy do wachacza musisz dospawać całe mocowanie z dołu najlepiej od przedniego koła z lewej tarczy tak ażeby odpowietrznik byłu góry. Szczerze to są koszty, nawet trzeba by się pokusić o ewentualne kupno drugiego wachacza, bo w przypadku kichy będziesz uziemnony z jakął kolwiek jazdą. A o jakim sprzęcie mowa? Ja w moto poniżej 100 koni nawet bym się nie podejmował tego robić, bo co z tego że jest dodatkowy hebel jak moto na zbiorniku CIę nie poradzi do góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Tylko osobny układ moim skromnym zdanien. Jeśli chodzi o hamulce to nie ma co szukać tanich wyjść bo te z reguły się nie sprawdzają albo działą nie do końca tak jak powinny.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadMax997 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 tu jest dokładna odpowiedź na nurtujące was pytania i wątpliwościhttp://www.stuntpoland.net/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 eżeli na wyjściu do ewentualnego trójnika z którejś z pomp to wówczas po zahamowaniu którymś hamulcem płyn nie będzie się cofał a tym razem każde zahamowanie będzie jak zaciągnięcie ręcznego bezpowrotne a faktycznie, o tym nie pomyslalem. wiec i to odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 kurde a nie prosciej jakas gumke na kierownicy przyczepic ( tylka jakas gruba) na manetce (czyli to bedzie reczny na przednie kolo) i jak potrzeba to zacisnac i zlozyc gumke zeby nie odbijal (tak jest robione w quadach) i juz jest reczny ;Dpozdrawiamkoszt:gumka : 3zl robocizna : wlasna 0zl , serwis nie wiecej jak 10 zl ;D (hehe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Ja bym dał drugą pomkę hamulcową, od niej przewód który łączy się z trójnikiem na wężu od tylnego hamulca. Tak mi sie to widzi ... :icon_mrgreen: Tak i naciskajac klamke dodatkowego hampla tłoczył bym płyn do zbiorniczka pompy noznej zamiast zacisku? W takim układzie tylko dodatkowy zacisk i pompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Dzieki za odpowiedzi :D moze komus sie to przyda :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 nie rozumiem o co chodzi autorowi tego tematu... o ile znam angielski to handbrake - hamulec reczny jak boisz sie ze motocykl ucieknie to go gasisz i wbijasz bieg i juz nigdzie nie pojedzie chyba ze ma chodzic silnik no to jak kolega powyzej napisal motyw z gumka nie wiem czy dobrze rozumiem temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 A co, utraciłes prawą nogę :biggrin: Najlepiej przywiaz niteczke (odpowiednio mocnoą) do hamulca noznego, musisz ja odpowiednio poprowadzic(proponuje przez: wydech, tylną lampe, pod siedzeniem pozniej przez airboxa do gaznika i przez kranik paliwa, następnie przez bak i korek), do tej niteczki montujesz uchwyt i masz doskonałego handbreake .... A tak poza tematem: :biggrin: http://www.stuntpoland.net/viewtopic.php?t=580 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 (edytowane) wazabi i czarci to nie chodzi o taki reczny - zalezy mu na zabezpieczeniu podczas jazdy na gumie - zeby mogl przyhamowac w trakcie gdy nogi ma wysoko np siedzac na baku. a do tego potrzebny jest tylni hamulec - gdy go naciskasz na gumie to moto spada. chlopaki zastanowcie sie po co autor by chciał reczny jak w samochodzie:] tzn tak mi sie wydaje przynajmniej ze o to chodzi :) Edytowane 5 Grudnia 2006 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.