Skocz do zawartości

Test opon


Rekomendowane odpowiedzi

Podaje aktualny test opon do motocykli sportowo-turystycznych przeprowadzonych przez niemieckie czasopismo Motorrad z 12.05.2006 Nr.11

 

AVON Azaro

Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 80 punktow , zajete miejsce 7

Na mokrej nawierzchni, 56 punktow , zajete miejsce 7

 

Miejsce ogolnie 7

Uwagi wyczytane w pozniejszych lub pod testem czasopismach; dosc Tania

 

Bridgestone BT 020

Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 81 punktow , zajete miejsce 6

Na mokrej nawierzchni, 58 punktow , zajete miejsce 6

 

Miejsce ogolnie 6

Uwagi wyczytane w pozniejszych lub pod testem czasopismach , model nastepny jest przygotowany do produkcji ze wzgledu na stara technologie I mierniejsze wyniki, mimo tego dobre

 

Continental Road Attack

Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 115 punktow , zajete miejsce 1

Na mokrej nawierzchni, 72 punktow , zajete miejsce 4

 

Miejsce ogolnie 3

Uwagi wyczytane w pozniejszych czasopismach Dobre gumy, dobrze sie trzymaja nawierzchni jednak zuzycie za b. duze, b. szybko sie zuzywaja 2500 – 3000 km

 

 

Dunlop Sportmax 220 ST

Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 101 punktow , zajete miejsce 4

Na mokrej nawierzchni, 67 punktow , zajete miejsce 5

 

Miejsce ogolnie 4

Uwagi wyczytane w pozniejszych lub pod testem czasopismach ; dobra opona

 

 

Metzeler Roadtec Z6

Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 115 punktow , zajete miejsce 1

Na mokrej nawierzchni, 78 punktow , zajete miejsce 2

 

Miejsce ogolnie 1

Uwagi wyczytane w pozniejszych lub pod testem czasopismach,

Zwyciesca testu ( Moje osobiste wrazenia; Po przejechaniu 1000 km wysokosc bieznika zredukowala sie o zaledwie 0,5 mm co daje rachunkowe wyliczenie wytrzymalosci do

9400 km przy spokojnej I przepisowej jezdzie )

 

 

Michelin Pilot Road

Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 94 punktow , zajete miejsce 5

Na mokrej nawierzchni, 74 punktow , zajete miejsce 4

 

Miejsce ogolnie 4

Uwagi wyczytane w pozniejszych lub pod testem czasopismach ; b. bezpieczna ale tez relatywnie szybko zuzywajaca sie opona

 

 

A

Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 103 punktow , zajete miejsce 3

Na mokrej nawierzchni, 85 punktow , zajete miejsce 1

 

Miejsce ogolnie 2

Uwagi wyczytane w pozniejszych lub pod testem czasopismach; wysoka jakosc

 

pozdrawiam

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My w Polska też mamy czasopisma motocyklowe - ten sam test był w lipcowym Motocyklu.

 

P.S. Nudzisz sie?

E no Fat-Kolega na emygracji uchylil nam rabka tajemnicy z najpilniej strzezonych testow przeprowadzonych za zelazna kurtyna, a Ty takie teksty tu rzucasz?

P.S. taka moja propozycja,by ks(iadz) Rider zmienil se nicka na gumofil©

Edytowane przez zajc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przepraszam EXPERTOW, ze w ogole osmielilem sie zadac sobie troche trudu, a przy okazji stracic troche czasu, aby cos takiego zamiescic.

 

Jezeli nawet taki test byl zamieszczony w Motocyklu, to tak dla wszej informacji, nie kazdy forumowicz czyta moze to lub inne pismo, bo np. moze nie miec kasy. ( Mowa o mlodszych ) a starsi moze nie maja czasu.

 

Przegladajac posty natrafiam czasami na pytania tak glupie lub banalne, ktorych osobiscie wstydzilbym sie zadac. ktore powtarzaja sie na jednej stronie kilkakrotnie, forumowicze odpowiadaja i kazdemu pasuje.

 

Krytykowac to kazdy potrafi, miedzy innymi do tego jest forum. jezeli juz krytykujesz to rob to z fasonem i w sposob kulturalny. Bo nawet krytyka wydajesz o sobie, rodzicach i swoim domu jakies tam swiadectwo. Pomysl o tym troche bo innym moze byc za Ciebie wstyd.

 

Do kultury osobistej nalezy tez ( moze sie myle ) wypelnic swoje dane w ankiecie. to tak jak by ktos Ci sie przedstawil imieniem i nazwiskiem, a Ty mowisz mu swoja ksywe. Rozumiesz.

 

Kolego Zajac zamim zaproponujesz komukolwiek zmiane Nicka to najpierw popatrz na swoja, no chyba ze albo masz tak na nazwisko albo jest to cos z Twojego charakteru.

 

kolego Fat jezeli ja sie nudze to jest to tylko moja osobista sprawa, nie musisz wiec martwic sie o kogos na zapas. Przy okazji zak bedziesz sie nudzil to rowniez mozesz uzupelnic swoje dane . Moze wtwdy jeden z drugim zasluzycie aby ktos potraktowal Was na serio.

 

Z wyrazami najwyzszego szacunku ks-rider

 

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem podejscia niektorych :/

Chlopak sie napracowal z mysla o innych a Wy takie teksty piszecie.

Jesli uwazacie, ze temat jest zbedny lub Was nie interesuje to nie zabierajcie w nim glosu.

Tak jak ks-rider napisal wyzej : "nie kazdy forumowicz czyta moze to lub inne pismo, bo np. moze nie miec kasy. ( Mowa o mlodszych ) a starsi moze nie maja czasu."

Tak wiec ja chetnie przejrzalem ten test i jestem wdzieczny ludziom ktorzy dziela sie z innymi wiedza. A jesli nie mam nic do powiedzenia w danym temacie to nic nie pisze (czyt. nie spamuje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze w teście są te, których reklama przez przypadek gdzieś się zaplątała między stronami testu, czyli Metzelery Z6 :) (swoją drogą na serio bardzo dobre oponki tej klasy).

 

A o jakie dane chodzi? PBNW.

 

p.s. Zima, która to już zima...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze w teście są te, których reklama przez przypadek gdzieś się zaplątała między stronami testu, czyli Metzelery Z6 :) (swoją drogą na serio bardzo dobre oponki tej klasy).

 

A o jakie dane chodzi? PBNW.

 

p.s. Zima, która to już zima...

 

 

A znasz miejsce gdzie testy są z gwarantowanym obiektywizmem -? niekoniecznie podpłaconym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A znasz miejsce gdzie testy są z gwarantowanym obiektywizmem -? niekoniecznie podpłaconym?

Nie znam, dlatego staram się testami opon (jak i motocykli) zbytnio nie kierować. Fajnie, że są, lubię sobie poczytać, jakiś punkt odinesienia stanowią, ale na pewno nie jest to kryterium decycyzje. Dużo bardziej cenię sobię opinie użytkowników danych opon, a te można łatwo znaleźć na forum czy w sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego staram się testami opon (jak i motocykli) zbytnio nie kierować. Fajnie, że są, lubię sobie poczytać, jakiś punkt odinesienia stanowią, ale na pewno nie jest to kryterium decycyzje. Dużo bardziej cenię sobię opinie użytkowników danych opon, a te można łatwo znaleźć na forum czy w sieci.

 

Zwlaszcza jezeli testujacy sa doswiadczonymi pilotami jezdzacymi po wiejskich drogach o rocznym przebiegu 2000 km ( albo podobnym ) an WSK, Jawie i podobnych ( Nie mam nic do tych motocykli )

 

Czytajc takie stwierdzenie dochodze do wniosku, ze firmy produkujace powinny jednak te testy zaniechac bo po co w ogole je robic ???

 

niektorym polecam okulary, bo miejsca w rankingu sa podane tyklo trzeba oczy otworzyc i przeczytac a nie czepiac sie drobiazgow.

 

pozdrawiam

 

:icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niektorym polecam okulary

Dokładnie - a po ich założeniu przeczytaj ze zrozumieniem to, co napisałem.

 

Może jeszcze raz, na około, bo proste słowa nie trafiają:

 

Nie mówię, że wszystkie testy są be, nieobiektywne, przepłacone i nie wiadomo co, że nie warto ich robić. Twierdzę jednak, że dla mnie osoobiście nie stanowią one podstawy do podjęcia decyzji. Proste. Wole pogadać z użytkownikami danych opon (nie wiem co tu ma wspólnego ujeżdżanie WSK po polnej drodze), poszukać ich opinii, pomyśleć, wysnuć wnioski (biorąc pod uwagę różne preferencje, oczekiwania, style jazdy, doświadczenie itp. itd.) i wtedy decydować. Logiczne?

 

Co do obiektywności testów. Nie zastanowiło cię, że jakoś zawsze w testach opon Motorrada/Motocykla wygrywa Michelin, Metzeler lub ostatnio Pirelli (do którego Metzeler nalżey)? Jasne, pewnie jest to zbiego okoliczności.

 

Zresztą, całe to gadanie nie jest warte funta kłaków. Jeżdżę obecnie na oponach, które w teście Motorrada zajęły chyba przedostatnie czy drugie od końca miejsce. Znalazłem jednak porównanie w jakimś francuskim czasopiśmie, w którym te opony wygrały. I co z tego? Ano nic. Mam to gdzieś. Ważne, że MI na tych oponach lata się dobrze, a nie, że zajeły taką a nie inną pozycje w jakimśtam teście. Tyle mojego.

 

EOT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to sie nazywa brać motocyklowa .Rzygać czasem sie chce jak czytam co niektórych.Sam to nikt siebie nie skrytykuje ,ale kogos zawsze . :buttrock:

No masz 100% racje! Jesteśmy brać motocyklowa i powinniśmy non stop lizać sie po fiutach, a za krytyczny stosunek do BRATA MOTOCYKLISTY karać śmiercią :P Ja pie*dole :biggrin:

 

Fat&Zajc :biggrin: :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...