Skocz do zawartości

ROMET


radzia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry ale tak się składa że ODBLOKOWANY Ogar 200 w dobrym stanie ma praktycznie identyczne (o ile nie lepsze) osiągi od Simsona... Więc nie wiem czemu niektórzy piszą że Romet be itd. Po prostu jak dbasz tak masz :icon_razz: W kolegi Ogarze 200 pierścienie już dzwonią jak w kościele a leci ~67-68 km/h (sprawdzałem z MZ'tą...) Ogar ten nie miał nigdy remontu, pali z 1 nawet po długim postoju, fajnie się zbiera itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAK DBASZ TAK MASZ dokładnie :flesje: zawsze mnnie rozbrajają typy którzy psioczą na rometa, że to jeździć nie chciało i psuło się co chwila :notworthy: , a co do produkcji rometa to lipa bo polacy pratycznie nie mieli czym się pochwalić jeżli chodzi o silniki ... w ogarze 200 silnik jest od jawki więc to powinniśmy chwalić czechów ... stella to też chyba wynalazek za wschodniej granicy przyciągnięty :) Chart hmm :icon_razz: chcieli zrobić simsona ale nie wyszło ... ale w rometach nie oto przecież chodzi :crossy: one poprostu są tymi pierwszymi i je się pamieta ... nie ważne czy dobrze czy źle :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego trzeba poprostu cierpliwosci...W takim sprzecie normalną rzeczą jest ze co chwile się cos psuje dlatego tez trzeba dbac żeby jeździc. To ma przeciez swoje lata;] i jest to mysl techniczna lat 60....szkoda ze nie reformowana wraz z upływem lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie nie dziwie że niektórzy źle sie wyrażaja na temat polskich motorowerów. Jeśli ktoś ma praktyczne zerowe pojęcie o mechanice, a remont silnika sprowadza sie do wymiany tłoka to co sie dziwić....

 

Polskie motorowery dobrze wyregulowane ze "zdrowym" silnikiem potrafią dobrze jeździć i nie ustępują zagranicznym sprzętom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polskie motorowery dobrze wyregulowane ze "zdrowym" silnikiem potrafią dobrze jeździć i nie ustępują zagranicznym sprzętom.

 

DOKŁADNIE! Mój Romet Pegaz miał 6 tys przebiegu i bez problemu zamykał licznik :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster

zzgadzam sie jak dbasz to masz ja nie mam rometa w najlepszym stanie wizualnym ale ma przyspieszenie !!!(v-max nie jest najlepszy) oczerniacie romety i chwalicie tylko simki a simek zgapił od rometa !!!

w kwesti silnika czeskiego i niemieckiego to niemic wygrał.Wytszymalsze materiały lepsze przeniesienie napędu daje mu lepszy v-max (gdyby poruwnac oba silniki w takim samym stanie technicznym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no proszę na początku taki skarki a teraz jak siętemat rozwinął.

 

W zamierzchłych czasach miałem wymarzonego Charcika i złego słowa o nim powiedzieć nie mogę 85 szedł na prostej, mało mu silnik nie wyskoczył, dopóki nie pękł w nim tłok (upalanie w terenie) i nie zgiął korbowodu. Wymieniłem układ korbowo- tłokowy (cylinder nie był porysowany) i dalej upalałem w terenie.

Na tamte czasy świetna konstrukcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytszymalsze materiały lepsze przeniesienie napędu daje mu lepszy v-max

Ze niby co? Jakie lepsze przeniesienie napędu?

Ja zaczynałem na czeskich sprzętach, co prawda pierwsza jazda na kadecie i metrowy rów po ruszeniu ale, pierwszy własny sprzęt to Jawka. Teraz nie inaczej, bo jest CZ. I ja miło wspominam pierwszą jazdę to chyba każdy będzie pamiętał do końca życia, a kiedyś to praktycznie od tego się zaczynało, Romet, albo "luksusowy" Simson.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale tak się składa że ODBLOKOWANY Ogar 200 w dobrym stanie ma praktycznie identyczne (o ile nie lepsze) osiągi od Simsona...

"czy tobie sie czasem waski sufit na glowe niespadl?"

niedlugo z rometa hayabuse zrobicie...

simson jedzie tyle co romet

(buhahaha)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...