Johny Enduro Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 No to jeszcze jeden w Lublinie ma zajebiste moto!!! ponoć tam sie gdzieś po jakimś poligonie goni :icon_razz: mam nadzieje że podzielisz sie wrażeniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_spectra Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Taak, to naprawde konkretny sprzet, daje mase radochy. Mocny, przewidywalny, komfortowy, idealny do przwdziwej terenowej turystyki i .... i nie tylko :icon_razz: Nie dostaje od Wr czy CRF ,EXC o ile oczywiasce trasa która sie leci nie jest torem :biggrin: i dysponujesz odpowiednimi warunkami fizycznymi :icon_mrgreen:Ale najwieksza zaleta Malenstwa to to że kiedy powozacy innymi "HARD" maja na dzisiaj dosć, Ty jesze zrobic mozesz drugie tyle! (chyba ze treren "bagienny" :icon_mrgreen:A po jezdzie mycie , natłuszanie i.... do nastepnego wyjazdu ! Zadne tam motogodziny,oleje, korby, szprychy,i inne takie.Gratuluje , zycze przede wszystkim czasu na jazde, bo o moto jestem spokojny :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Gratulacje kolego :) Dobrze wybrałeś,uwierz mi,nie będziesz żałował wyboru...u mnie już 20 000 km i ani razu mnie nie zawiodł :notworthy: Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Dzięki :P W niedziele moto odpaliłem po jakis 3 minutach zabawy przy tym mi mało nogi nie urwało kilka razy :P a wczoraj po przeczytaniu archiwum forum za drugim ;) a dzisiaj nawet ojciec odpalil zimna :D wiec jest gut :clap: na liklend przeczyszczę gaźnik bo czasem ma moment zawahania ale tylko moment :icon_mrgreen: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 qpa miales sie pochwalic od razu!!!! :D gratki bo dopiąłeś swego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 GRATULUJE !! Przedemna takze czeka wybor motocykla. Ze wzgledu na sytuacje finansową byłem zmuszony sprzedać CRke i stoje przed wyborem kolejnego sprzeta. Zastanawiam sie nad XR600, tylko boje sie tej masy. WIem ze TTRka wazy praktycznie tyle samo, a wiec jezeli mozecie to zdajcie mi relacje z jazdy, czy masa na poziomie 140kg przeszkadza czy moze nie jest tak źle ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Thx :) ja wiele sie nie najeździłem ale do endurowania to idealnie :) hopki tez ładnie polyka niech robak cos o xr poopowiada ale te motocykle to sa identyczne tylko honda i yamaha :bigrazz: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 moje gratulacje lubelszczaku :bigrazz: :) :) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankees Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Gratuluję :biggrin: :cool: :) :) Szerokiej drogi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Nic tylko pogratulować :P :( Czekamy na fotki ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Ruszaj do Cape Town.. naprawde świetna maszyna , zapewne docelowy sprzęt dla większości amatorów turystyki offroadowej. Gratulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Calkiem fajan maszynka, spodzziewalem sie czegos gorszego :( Ale jeda rzecz: jak jak kupilowalem kolejne motorki, to nastepnego dnia nie stygly, choc czasem mialy jakiegos defekta jeszcze to i tak smigalem, a jak chce se z nim pjezdzic(bo nie mam z kim ) to sie chujek miga :D :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lons Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 TT-R super sprzęcik :) jeździłem taką troszke tyle że 8 lat starszą :biggrin: są wrażenia :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 GRATULUJE !! [.......]Zastanawiam sie nad XR600, tylko boje sie tej masy. WIem ze TTRka wazy praktycznie tyle samo, a wiec jezeli mozecie to zdajcie mi relacje z jazdy, czy masa na poziomie 140kg przeszkadza czy moze nie jest tak źle ?? Pozdrawiam HejWszystko zalezy , w gorach , w blocie taka masa to problem , nawet dla ludzi z wielka krzepą. W turystyce off roadowej już nie tak wielki problem, ale sądze , że po przesiadce z CR możesz być odrobine rozczarowany. Moje porównanie TTR 600- 1999 i XR 600 - 1997 (miałem obydwie przez dłuższy czas) : XR - mocniejszy , nowocześnijeszy silnik , lepiej idzie z dołu, lepiej idzie na gume, ciągnie na obrotach biegu jałowego. olej w ramie , a nie w zbiorniczku, z ktorego caly czas gdzes podciekalo. TTR - od patyka dwa razy wygiął mi sie przewód głownej magistrali olejowej idący od zbiornika oleju do pompy olejowej, przy drugim prostowaniu juz chcial pęknąć. XR - gorszy zawias TTR - lepszy zawias, ale za to raz na rok uszczeniacze puszczają i trzeba robić. XR - 100 razy lepsze odpalanie, bo ma manualny odprężnik i jak się zaleje , to jest jak się ratować. W TTR tylko autmoat podpięty do kopniaka ... masakra. TTR - jak się wywróciła w górach do góry nogami to myślałem, że urodze , żeby ją podnieść - było stromo, a później umarłem , bo odpalałem ją przez bite 80 minut ..... masakra. XR - dziadowski patent z ssaniem, trzeba patenty stosować , żeby zimna zagadała od pierwszego. TTR - siedzenie przedziera się w tym amym miejscu , w każdej TTR jaką widziałem - od lewego buta, fatalnie uszczelniona tylna lampa - zawsze jest w niej wodna, NAJBARDZIEJ badziewna przednia owiewka jaka gosciła w motocyklu enduro. W każdej używanej w terenie są popękane mocowania reflektora, źle świeci, sama się przestawia, łamie, pęka .... no dno. Prymitywny licznik. XR - dobre Hondowskie wykonanie TTR - włoskie wykonanie, jak dla mnie pozostawia wiele do życzenia. TTR - miałem sprowadzoną z Niemiec, bardzo zadbaną , miała 15500 przelotu jak zaczęła dymić na potęgę , a silnik chodził jak moździerz. I jedna i druga , potrafi sama z siebie zgasnąć przy zejściu z obrotów, albo przy "zaambalowaniu" gazem, co jest irytujące , szczególnie jak się tnie z ZIomami wąską ścieżką. Mimo gorszego zawieszenia, ja bym chyba jednak postawił na XR. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Gratualuje.Gumowych drzew i bezawaryjnej jazdy której zapewnia Yamaha bo Yamaha to Yamaha :biggrin:pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.