ninjabike Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 a jak juz jest temat o Xr chodzi mi o starszy rocznik taki 92 napiszcie mi bo ciagle waham sie nad wyborem dr 650 rse czy Xr Dr o niej nie wiem nic jak w nich silniki sie sprawuja wytrzmale sa czesci nie trudno dostac a reszta jak to sie sprawuje na dalszych wypadach Xr mialem dominatora i wiem co to znaczy honda... ale na tle drki jak wypada ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 (edytowane) a jak juz jest temat o Xr chodzi mi o starszy rocznik taki 92 napiszcie mi bo ciagle waham sie nad wyborem dr 650 rse czy Xr Dr o niej nie wiem nic jak w nich silniki sie sprawuja wytrzmale sa czesci nie trudno dostac a reszta jak to sie sprawuje na dalszych wypadach Xr mialem dominatora i wiem co to znaczy honda... ale na tle drki jak wypada ????Przeciez DR 650 w dodatku wersja z owiewką ma inne przeznaczenie niż XR 600 :) Drka to lajtowe endurko, a Xr to hardenduro. Musisz się zdecydować, czego od moto będziesz oczekiwał, czy dobrej zdolności w terenie, czy komforu na traskach. WŁODAR raz na Ebay USA znalazłem XR'ke przystosowaną do rajdów długodystansowych. Z tego co pamiętam, zamontowany był m.in. pojemniejszy bak i przedni reflektor firmy Baja Designs . Był on bodajże ksenonowy. Nie było wzmianki natomiast czy modyfikowano jakoś altek czy po prostu seryjna moc była wystarczająca. Może warto pomyśleć nad czymś takim? Tylko obawiam się że cena może byc odstraszająca... PzdrFoto Edytowane 22 Listopada 2006 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 (edytowane) Znajmomy ma Xr i musze powiedzieć, że mi się moto srasznie podoba. Co do wykorzystania tego moto, są różne sposoby. Jedni upalają w terenie, nie którzy tak jak kolega chcą podróżować po pustyniach. Mój znajomy wykorzystuje Xr w inny sposób XR. PS. Jego Xr jest zarejstrowana. Edytowane 22 Listopada 2006 przez Gudaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 (edytowane) Przeciez DR 650 w dodatku wersja z owiewką ma inne przeznaczenie niż XR 600 :icon_twisted: Drka to lajtowe endurko, a Xr to hardenduro. Musisz się zdecydować, czego od moto będziesz oczekiwał, czy dobrej zdolności w terenie, czy komforu na traskach.tego nie pogodze bo bede simigal tu i tu teren i asfalt ale chce sie wybrac w 07 roku w dalsza wypraw do okola polski z kumplem i ma prowadzic glownie bokami jak najmniej asfaltow jak bym mial kupic Dr to i tak bym troszke ja przerobil a jak bym mial Xra to zalozyl bym wiekszy bak i lampe przednia bym zminil no i tlumik bo w rocznikach 90... byl beznadzjejny pozdro Edytowane 22 Listopada 2006 przez ninjabike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Hmm wracam do tematu. gadałem z dealerami i XR650R nie ma homologacji i w stanach tez jej nie ma. Więc jednak miałem rację. Zadziwia mnei tylko dlaczego. Cały czas mówią o super sprzęcie dostępnym w salonie. Brak homologacji przeszkodził np Straży Granicznej w zakupie tego motocykla a napalili sie jak szczerbaty na suchar :crossy:Ten Twoj dealer jest jakis dziwny :( :P bez jaj no po Krk jezdzi kilka takich XRek i wszystkie sa zarejestrowane ;) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 da się na banka zarejestrować ale z tego co wiem trzeba zrobić instalacje pod kierunki i przednią lampę wymienić na asymetryczną Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 A to dziwne bo Honda Daszuta w Olsztynie sprzeda taką nową z możliwością rejstracji, a tak na marginesie to nie jest żaden wyczyn crosowy, tylko amatorskie mocne hardenduro aa i tak się składa że szukam od miesiąca takiego, gdyby ktoś coś wiedział o jakimś to proszę o info. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
podgorszczaki Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 GOŚCIU XR Z 92R KOSZTUJE OK 4TYŚ A WIĘKSZY ZBIORNIK OK 2 TYŚ ZŁ A TY NIE SMIERDZISZ GROSZEM WITAM.Tak się składa że mam trzy takie Hondy. 1. xr600r z 1995r poj. 600cm. chłodzona powietrzem jakaś wersja Monier sprowadzona ze Szwajcari. Ma nowe zaciski przód i tył, nowe zawieszenie tył i nowe koło przednie. Od wypadku nią jerzdrzę i jest świetna nie ustępuje motorom moich kolegów a mają crf , yz , xt , klx, dr itp. Dzięki nowemu zawieszeniu wybiera b.dobrze co do jazdy bez większych zastrzeżeń jak jeden tak i drugi motor nie do zajechania. 2. xr650r z 2001 poj. 650cm. chłodzona wodą bez papierów ale myślę że gdyby miała dokumenty nie było by problemów z zarejestowaniem , kupiona na allegro rok temu. Miałem nią wypadek (uderzyłem w traktor i p.p wystawię z niej części na sprzedaż bo poszła rama).3. xr 125 brak doświadczeń –dopiero kupiłem ją żonie pod choinkę. 4. WADY; kopniak to tragedia pęka przy ośce i przy obrocie ,dół stalowy można pospawać w terenie a góra al. cały lata w czasie jazdy. Odpalenie tego motocykla to tragedia , jak ktoś nie umie to padnie a nie odpali a odpalanie w trudnym terenie to nieporozumienie a ten ktoś co mówi że elektryczny nie potrzebny to niech mu zgaśnie na b.stromym podjeżdzie lub w błocie do kolan albo w wodzie i spróbuje go odpalić, koledzy stoją i czekają a ja muszę go wypchać a potem jak baran skacze. Za brak rozrusznika w tym motorku ktoś z Hondy powinien dostać po „jajach”. Łożyska główki ramy itp. prawie 1000zł – przegięcie i nie ma zamienników , podobnie ślizg łańcucha majątek. Olej sprawdzić ale jak najpierw trzeba odpalić motor mósi pochodzić troszkę potem zgasić musi postać troszkę i dopiero sprawdzamy- porażka. Waga ok. 140kg sucha trochę dużo. Brak stopek dla pasażera w nowym modelu i brak uchwytu z tyłu do wyciagniecia z błota lub podniesienia. WITAM.Tak się składa że mam trzy takie Hondy. 1. xr600r z 1995r poj. 600cm. chłodzona powietrzem jakaś wersja Monier sprowadzona ze Szwajcari. Ma nowe zaciski przód i tył, nowe zawieszenie tył i nowe koło przednie. Od wypadku nią jerzdrzę i jest świetna nie ustępuje motorom moich kolegów a mają crf , yz , xt , klx, dr itp. Dzięki nowemu zawieszeniu wybiera b.dobrze co do jazdy bez większych zastrzeżeń jak jeden tak i drugi motor nie do zajechania. 2. xr650r z 2001 poj. 650cm. chłodzona wodą bez papierów ale myślę że gdyby miała dokumenty nie było by problemów z zarejestowaniem , kupiona na allegro rok temu. Miałem nią wypadek (uderzyłem w traktor i p.p wystawię z niej części na sprzedaż bo poszła rama).3. xr 125 brak doświadczeń –dopiero kupiłem ją żonie pod choinkę. 4. WADY; kopniak to tragedia pęka przy ośce i przy obrocie ,dół stalowy można pospawać w terenie a góra al. cały lata w czasie jazdy. Odpalenie tego motocykla to tragedia , jak ktoś nie umie to padnie a nie odpali a odpalanie w trudnym terenie to nieporozumienie a ten ktoś co mówi że elektryczny nie potrzebny to niech mu zgaśnie na b.stromym podjeżdzie lub w błocie do kolan albo w wodzie i spróbuje go odpalić, koledzy stoją i czekają a ja muszę go wypchać a potem jak baran skacze. Za brak rozrusznika w tym motorku ktoś z Hondy powinien dostać po „jajach”. Łożyska główki ramy itp. prawie 1000zł – przegięcie i nie ma zamienników , podobnie ślizg łańcucha majątek. Olej sprawdzić ale jak najpierw trzeba odpalić motor mósi pochodzić troszkę potem zgasić musi postać troszkę i dopiero sprawdzamy- porażka. Waga ok. 140kg sucha trochę dużo. Brak stopek dla pasażera w nowym modelu i brak uchwytu z tyłu do wyciagniecia z błota lub podniesienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 co do motania się z prądnicami to znalazłem coś takiego: http://4strokes.com/tech/honda/xr4stator/ moze się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 GOŚCIU XR Z 92R KOSZTUJE OK 4TYŚ A WIĘKSZY ZBIORNIK OK 2 TYŚ ZŁ A TY NIE SMIERDZISZ GROSZEM WITAM.Tak się składa że mam trzy takie Hondy. 1. xr600r z 1995r poj. 600cm. chłodzona powietrzem jakaś wersja Monier sprowadzona ze Szwajcari. Ma nowe zaciski przód i tył, nowe zawieszenie tył i nowe koło przednie. Od wypadku nią jerzdrzę i jest świetna nie ustępuje motorom moich kolegów a mają crf , yz , xt , klx, dr itp. Dzięki nowemu zawieszeniu wybiera b.dobrze co do jazdy bez większych zastrzeżeń jak jeden tak i drugi motor nie do zajechania. 2. xr650r z 2001 poj. 650cm. chłodzona wodą bez papierów ale myślę że gdyby miała dokumenty nie było by problemów z zarejestowaniem , kupiona na allegro rok temu. Miałem nią wypadek (uderzyłem w traktor i p.p wystawię z niej części na sprzedaż bo poszła rama).3. xr 125 brak doświadczeń –dopiero kupiłem ją żonie pod choinkę.4. WADY; kopniak to tragedia pęka przy ośce i przy obrocie ,dół stalowy można pospawać w terenie a góra al. cały lata w czasie jazdy. Odpalenie tego motocykla to tragedia , jak ktoś nie umie to padnie a nie odpali a odpalanie w trudnym terenie to nieporozumienie a ten ktoś co mówi że elektryczny nie potrzebny to niech mu zgaśnie na b.stromym podjeżdzie lub w błocie do kolan albo w wodzie i spróbuje go odpalić, koledzy stoją i czekają a ja muszę go wypchać a potem jak baran skacze. Za brak rozrusznika w tym motorku ktoś z Hondy powinien dostać po „jajach”. Łożyska główki ramy itp. prawie 1000zł – przegięcie i nie ma zamienników , podobnie ślizg łańcucha majątek. Olej sprawdzić ale jak najpierw trzeba odpalić motor mósi pochodzić troszkę potem zgasić musi postać troszkę i dopiero sprawdzamy- porażka. Waga ok. 140kg sucha trochę dużo. Brak stopek dla pasażera w nowym modelu i brak uchwytu z tyłu do wyciagniecia z błota lub podniesienia.WITAM.Tak się składa że mam trzy takie Hondy. 1. xr600r z 1995r poj. 600cm. chłodzona powietrzem jakaś wersja Monier sprowadzona ze Szwajcari. Ma nowe zaciski przód i tył, nowe zawieszenie tył i nowe koło przednie. Od wypadku nią jerzdrzę i jest świetna nie ustępuje motorom moich kolegów a mają crf , yz , xt , klx, dr itp. Dzięki nowemu zawieszeniu wybiera b.dobrze co do jazdy bez większych zastrzeżeń jak jeden tak i drugi motor nie do zajechania. 2. xr650r z 2001 poj. 650cm. chłodzona wodą bez papierów ale myślę że gdyby miała dokumenty nie było by problemów z zarejestowaniem , kupiona na allegro rok temu. Miałem nią wypadek (uderzyłem w traktor i p.p wystawię z niej części na sprzedaż bo poszła rama).3. xr 125 brak doświadczeń –dopiero kupiłem ją żonie pod choinkę.4. WADY; kopniak to tragedia pęka przy ośce i przy obrocie ,dół stalowy można pospawać w terenie a góra al. cały lata w czasie jazdy. Odpalenie tego motocykla to tragedia , jak ktoś nie umie to padnie a nie odpali a odpalanie w trudnym terenie to nieporozumienie a ten ktoś co mówi że elektryczny nie potrzebny to niech mu zgaśnie na b.stromym podjeżdzie lub w błocie do kolan albo w wodzie i spróbuje go odpalić, koledzy stoją i czekają a ja muszę go wypchać a potem jak baran skacze. Za brak rozrusznika w tym motorku ktoś z Hondy powinien dostać po „jajach”. Łożyska główki ramy itp. prawie 1000zł – przegięcie i nie ma zamienników , podobnie ślizg łańcucha majątek. Olej sprawdzić ale jak najpierw trzeba odpalić motor mósi pochodzić troszkę potem zgasić musi postać troszkę i dopiero sprawdzamy- porażka. Waga ok. 140kg sucha trochę dużo. Brak stopek dla pasażera w nowym modelu i brak uchwytu z tyłu do wyciagniecia z błota lub podniesienia. Problemy z rozruchem to rozumiem że masz namyśli 650 R, tylko się tak zastanawiam co z nie jest nie tak, Honda tłucze ten model bez zmian przez 7 Lat wsumie to słyszałem że ludzie nażekają ale :albo motocykl jest jeszcze fabrycznie nie odblokowany (posiada 45 kM)albo sposób odpalania jest nie prawidłowy ( w motocyklu na wałku rozrządu jest zamontowany automatyczny odprężnik, i trzeba to poprost zgrać) A tak na marginesie to ciekaw jestem jak byś porównał te dwa motocykle xr 600 oraz xr 650 R Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
podgorszczaki Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Problemy z rozruchem to rozumiem że masz namyśli 650 R, tylko się tak zastanawiam co z nie jest nie tak, Honda tłucze ten model bez zmian przez 7 Lat wsumie to słyszałem że ludzie nażekają ale :albo motocykl jest jeszcze fabrycznie nie odblokowany (posiada 45 kM)albo sposób odpalania jest nie prawidłowy ( w motocyklu na wałku rozrządu jest zamontowany automatyczny odprężnik, i trzeba to poprost zgrać) A tak na marginesie to ciekaw jestem jak byś porównał te dwa motocykle xr 600 oraz xr 650 R Pozdrawiam Z 600 MNIEJ KŁOPOTÓW(CHŁODNICA)A TAK POZATYM TO SĄ PODOBNE MOTORY.KTOŚ TAM PISAŁ ŻE NIE UMIEM ODPALAĆ -TO PRZYJEDŹ I MNIE NAUCZ.JA NA ZYCH MOTORACH ZĘBY ZJADŁEM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny Enduro Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 da się na banka zarejestrować ale z tego co wiem trzeba zrobić instalacje pod kierunki i przednią lampę wymienić na asymetrycznąJa mam XR650R w wersji USA nie ma migaczy, stopów, trąbki, lampy asymetrycznej :wink: (ta którą ma prawie nie świeci) ale za to ma... homologacje. Troche mają zdziwko na stacjach kontroli pojazdów ale po dokładnym oblukaniu zawsze pieczęć jest : :) Kupiłem ją z homologacją czyli się da ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Śmigam taką od trzech miesięcy, Zarejestrowana , opłacona cud miód a pali zawsze z pierwszego kopa. Trzeba być naprawdę sierotą, lub mieć nie złą padlinę żeby nie móc jej odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.