Skocz do zawartości

Honda XR 650 R


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a jak juz jest temat o Xr chodzi mi o starszy rocznik taki 92 napiszcie mi bo ciagle waham sie nad wyborem dr 650 rse czy Xr

 

Dr o niej nie wiem nic jak w nich silniki sie sprawuja wytrzmale sa czesci nie trudno dostac a reszta jak to sie sprawuje na dalszych wypadach

 

Xr mialem dominatora i wiem co to znaczy honda... ale na tle drki jak wypada

 

????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak juz jest temat o Xr chodzi mi o starszy rocznik taki 92 napiszcie mi bo ciagle waham sie nad wyborem dr 650 rse czy Xr

 

Dr o niej nie wiem nic jak w nich silniki sie sprawuja wytrzmale sa czesci nie trudno dostac a reszta jak to sie sprawuje na dalszych wypadach

 

Xr mialem dominatora i wiem co to znaczy honda... ale na tle drki jak wypada

 

????

Przeciez DR 650 w dodatku wersja z owiewką ma inne przeznaczenie niż XR 600 :) Drka to lajtowe endurko, a Xr to hardenduro. Musisz się zdecydować, czego od moto będziesz oczekiwał, czy dobrej zdolności w terenie, czy komforu na traskach.

 

WŁODAR raz na Ebay USA znalazłem XR'ke przystosowaną do rajdów długodystansowych. Z tego co pamiętam, zamontowany był m.in. pojemniejszy bak i przedni reflektor firmy Baja Designs . Był on bodajże ksenonowy. Nie było wzmianki natomiast czy modyfikowano jakoś altek czy po prostu seryjna moc była wystarczająca. Może warto pomyśleć nad czymś takim? Tylko obawiam się że cena może byc odstraszająca... Pzdr

Foto

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajmomy ma Xr i musze powiedzieć, że mi się moto srasznie podoba. Co do wykorzystania tego moto, są różne sposoby. Jedni upalają w terenie, nie którzy tak jak kolega chcą podróżować po pustyniach. Mój znajomy wykorzystuje Xr w inny sposób XR.

 

PS. Jego Xr jest zarejstrowana.

Edytowane przez Gudaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez DR 650 w dodatku wersja z owiewką ma inne przeznaczenie niż XR 600 :icon_twisted: Drka to lajtowe endurko, a Xr to hardenduro. Musisz się zdecydować, czego od moto będziesz oczekiwał, czy dobrej zdolności w terenie, czy komforu na traskach.

tego nie pogodze bo bede simigal tu i tu teren i asfalt ale chce sie wybrac w 07 roku w dalsza wypraw do okola polski z kumplem i ma prowadzic glownie bokami jak najmniej asfaltow

 

jak bym mial kupic Dr to i tak bym troszke ja przerobil a jak bym mial Xra to zalozyl bym wiekszy bak i lampe przednia bym zminil no i tlumik bo w rocznikach 90... byl beznadzjejny pozdro

Edytowane przez ninjabike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm wracam do tematu. gadałem z dealerami i XR650R nie ma homologacji i w stanach tez jej nie ma. Więc jednak miałem rację. Zadziwia mnei tylko dlaczego. Cały czas mówią o super sprzęcie dostępnym w salonie. Brak homologacji przeszkodził np Straży Granicznej w zakupie tego motocykla a napalili sie jak szczerbaty na suchar :crossy:

Ten Twoj dealer jest jakis dziwny :( :P bez jaj no po Krk jezdzi kilka takich XRek i wszystkie sa zarejestrowane ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A to dziwne bo Honda Daszuta w Olsztynie sprzeda taką nową z możliwością rejstracji, a tak na marginesie to nie jest żaden wyczyn crosowy, tylko amatorskie mocne hardenduro

 

aa i tak się składa że szukam od miesiąca takiego, gdyby ktoś coś wiedział o jakimś to proszę o info.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GOŚCIU XR Z 92R KOSZTUJE OK 4TYŚ A WIĘKSZY ZBIORNIK OK 2 TYŚ ZŁ A TY NIE SMIERDZISZ GROSZEM

 

WITAM.

Tak się składa że mam trzy takie Hondy.

1. xr600r z 1995r poj. 600cm. chłodzona powietrzem jakaś wersja Monier sprowadzona ze Szwajcari. Ma nowe zaciski przód i tył, nowe zawieszenie tył i nowe koło przednie. Od wypadku nią jerzdrzę i jest świetna nie ustępuje motorom moich kolegów a mają crf , yz , xt , klx, dr itp. Dzięki nowemu zawieszeniu wybiera b.dobrze co do jazdy bez większych zastrzeżeń jak jeden tak i drugi motor nie do zajechania.

2. xr650r z 2001 poj. 650cm. chłodzona wodą bez papierów ale myślę że gdyby miała dokumenty nie było by problemów z zarejestowaniem , kupiona na allegro rok temu. Miałem nią wypadek (uderzyłem w traktor i p.p wystawię z niej części na sprzedaż bo poszła rama).

3. xr 125 brak doświadczeń –dopiero kupiłem ją żonie pod choinkę.

 

 

4. WADY; kopniak to tragedia pęka przy ośce i przy obrocie ,dół stalowy można pospawać w terenie a góra al. cały lata w czasie jazdy. Odpalenie tego motocykla to tragedia , jak ktoś nie umie to padnie a nie odpali a odpalanie w trudnym terenie to nieporozumienie a ten ktoś co mówi że elektryczny nie potrzebny to niech mu zgaśnie na b.stromym podjeżdzie lub w błocie do kolan albo w wodzie i spróbuje go odpalić, koledzy stoją i czekają a ja muszę go wypchać a potem jak baran skacze. Za brak rozrusznika w tym motorku ktoś z Hondy powinien dostać po „jajach”. Łożyska główki ramy itp. prawie 1000zł – przegięcie i nie ma zamienników , podobnie ślizg łańcucha majątek. Olej sprawdzić ale jak najpierw trzeba odpalić motor mósi pochodzić troszkę potem zgasić musi postać troszkę i dopiero sprawdzamy- porażka. Waga ok. 140kg sucha trochę dużo. Brak stopek dla pasażera w nowym modelu i brak uchwytu z tyłu do wyciagniecia z błota lub podniesienia.

 

 

WITAM.

Tak się składa że mam trzy takie Hondy.

1. xr600r z 1995r poj. 600cm. chłodzona powietrzem jakaś wersja Monier sprowadzona ze Szwajcari. Ma nowe zaciski przód i tył, nowe zawieszenie tył i nowe koło przednie. Od wypadku nią jerzdrzę i jest świetna nie ustępuje motorom moich kolegów a mają crf , yz , xt , klx, dr itp. Dzięki nowemu zawieszeniu wybiera b.dobrze co do jazdy bez większych zastrzeżeń jak jeden tak i drugi motor nie do zajechania.

2. xr650r z 2001 poj. 650cm. chłodzona wodą bez papierów ale myślę że gdyby miała dokumenty nie było by problemów z zarejestowaniem , kupiona na allegro rok temu. Miałem nią wypadek (uderzyłem w traktor i p.p wystawię z niej części na sprzedaż bo poszła rama).

3. xr 125 brak doświadczeń –dopiero kupiłem ją żonie pod choinkę.

 

 

4. WADY; kopniak to tragedia pęka przy ośce i przy obrocie ,dół stalowy można pospawać w terenie a góra al. cały lata w czasie jazdy. Odpalenie tego motocykla to tragedia , jak ktoś nie umie to padnie a nie odpali a odpalanie w trudnym terenie to nieporozumienie a ten ktoś co mówi że elektryczny nie potrzebny to niech mu zgaśnie na b.stromym podjeżdzie lub w błocie do kolan albo w wodzie i spróbuje go odpalić, koledzy stoją i czekają a ja muszę go wypchać a potem jak baran skacze. Za brak rozrusznika w tym motorku ktoś z Hondy powinien dostać po „jajach”. Łożyska główki ramy itp. prawie 1000zł – przegięcie i nie ma zamienników , podobnie ślizg łańcucha majątek. Olej sprawdzić ale jak najpierw trzeba odpalić motor mósi pochodzić troszkę potem zgasić musi postać troszkę i dopiero sprawdzamy- porażka. Waga ok. 140kg sucha trochę dużo. Brak stopek dla pasażera w nowym modelu i brak uchwytu z tyłu do wyciagniecia z błota lub podniesienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GOŚCIU XR Z 92R KOSZTUJE OK 4TYŚ A WIĘKSZY ZBIORNIK OK 2 TYŚ ZŁ A TY NIE SMIERDZISZ GROSZEM

 

WITAM.

Tak się składa że mam trzy takie Hondy.

1. xr600r z 1995r poj. 600cm. chłodzona powietrzem jakaś wersja Monier sprowadzona ze Szwajcari. Ma nowe zaciski przód i tył, nowe zawieszenie tył i nowe koło przednie. Od wypadku nią jerzdrzę i jest świetna nie ustępuje motorom moich kolegów a mają crf , yz , xt , klx, dr itp. Dzięki nowemu zawieszeniu wybiera b.dobrze co do jazdy bez większych zastrzeżeń jak jeden tak i drugi motor nie do zajechania.

2. xr650r z 2001 poj. 650cm. chłodzona wodą bez papierów ale myślę że gdyby miała dokumenty nie było by problemów z zarejestowaniem , kupiona na allegro rok temu. Miałem nią wypadek (uderzyłem w traktor i p.p wystawię z niej części na sprzedaż bo poszła rama).

3. xr 125 brak doświadczeń –dopiero kupiłem ją żonie pod choinkę.

4. WADY; kopniak to tragedia pęka przy ośce i przy obrocie ,dół stalowy można pospawać w terenie a góra al. cały lata w czasie jazdy. Odpalenie tego motocykla to tragedia , jak ktoś nie umie to padnie a nie odpali a odpalanie w trudnym terenie to nieporozumienie a ten ktoś co mówi że elektryczny nie potrzebny to niech mu zgaśnie na b.stromym podjeżdzie lub w błocie do kolan albo w wodzie i spróbuje go odpalić, koledzy stoją i czekają a ja muszę go wypchać a potem jak baran skacze. Za brak rozrusznika w tym motorku ktoś z Hondy powinien dostać po „jajach”. Łożyska główki ramy itp. prawie 1000zł – przegięcie i nie ma zamienników , podobnie ślizg łańcucha majątek. Olej sprawdzić ale jak najpierw trzeba odpalić motor mósi pochodzić troszkę potem zgasić musi postać troszkę i dopiero sprawdzamy- porażka. Waga ok. 140kg sucha trochę dużo. Brak stopek dla pasażera w nowym modelu i brak uchwytu z tyłu do wyciagniecia z błota lub podniesienia.

WITAM.

Tak się składa że mam trzy takie Hondy.

1. xr600r z 1995r poj. 600cm. chłodzona powietrzem jakaś wersja Monier sprowadzona ze Szwajcari. Ma nowe zaciski przód i tył, nowe zawieszenie tył i nowe koło przednie. Od wypadku nią jerzdrzę i jest świetna nie ustępuje motorom moich kolegów a mają crf , yz , xt , klx, dr itp. Dzięki nowemu zawieszeniu wybiera b.dobrze co do jazdy bez większych zastrzeżeń jak jeden tak i drugi motor nie do zajechania.

2. xr650r z 2001 poj. 650cm. chłodzona wodą bez papierów ale myślę że gdyby miała dokumenty nie było by problemów z zarejestowaniem , kupiona na allegro rok temu. Miałem nią wypadek (uderzyłem w traktor i p.p wystawię z niej części na sprzedaż bo poszła rama).

3. xr 125 brak doświadczeń –dopiero kupiłem ją żonie pod choinkę.

4. WADY; kopniak to tragedia pęka przy ośce i przy obrocie ,dół stalowy można pospawać w terenie a góra al. cały lata w czasie jazdy. Odpalenie tego motocykla to tragedia , jak ktoś nie umie to padnie a nie odpali a odpalanie w trudnym terenie to nieporozumienie a ten ktoś co mówi że elektryczny nie potrzebny to niech mu zgaśnie na b.stromym podjeżdzie lub w błocie do kolan albo w wodzie i spróbuje go odpalić, koledzy stoją i czekają a ja muszę go wypchać a potem jak baran skacze. Za brak rozrusznika w tym motorku ktoś z Hondy powinien dostać po „jajach”. Łożyska główki ramy itp. prawie 1000zł – przegięcie i nie ma zamienników , podobnie ślizg łańcucha majątek. Olej sprawdzić ale jak najpierw trzeba odpalić motor mósi pochodzić troszkę potem zgasić musi postać troszkę i dopiero sprawdzamy- porażka. Waga ok. 140kg sucha trochę dużo. Brak stopek dla pasażera w nowym modelu i brak uchwytu z tyłu do wyciagniecia z błota lub podniesienia.

 

Problemy z rozruchem to rozumiem że masz namyśli 650 R, tylko się tak zastanawiam co z nie jest nie tak, Honda tłucze ten model bez zmian przez 7 Lat

wsumie to słyszałem że ludzie nażekają ale :

albo motocykl jest jeszcze fabrycznie nie odblokowany (posiada 45 kM)

albo sposób odpalania jest nie prawidłowy ( w motocyklu na wałku rozrządu jest zamontowany automatyczny odprężnik, i trzeba to poprost zgrać)

 

A tak na marginesie to ciekaw jestem jak byś porównał te dwa motocykle xr 600 oraz xr 650 R

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Problemy z rozruchem to rozumiem że masz namyśli 650 R, tylko się tak zastanawiam co z nie jest nie tak, Honda tłucze ten model bez zmian przez 7 Lat

wsumie to słyszałem że ludzie nażekają ale :

albo motocykl jest jeszcze fabrycznie nie odblokowany (posiada 45 kM)

albo sposób odpalania jest nie prawidłowy ( w motocyklu na wałku rozrządu jest zamontowany automatyczny odprężnik, i trzeba to poprost zgrać)

 

A tak na marginesie to ciekaw jestem jak byś porównał te dwa motocykle xr 600 oraz xr 650 R

 

Pozdrawiam

 

Z 600 MNIEJ KŁOPOTÓW(CHŁODNICA)

A TAK POZATYM TO SĄ PODOBNE MOTORY.

KTOŚ TAM PISAŁ ŻE NIE UMIEM ODPALAĆ -TO PRZYJEDŹ I MNIE NAUCZ.

JA NA ZYCH MOTORACH ZĘBY ZJADŁEM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

da się na banka zarejestrować ale z tego co wiem trzeba zrobić instalacje pod kierunki i przednią lampę wymienić na asymetryczną

Ja mam XR650R w wersji USA nie ma migaczy, stopów, trąbki, lampy asymetrycznej :wink: (ta którą ma prawie nie świeci) ale za to ma... homologacje. Troche mają zdziwko na stacjach kontroli pojazdów ale po dokładnym oblukaniu zawsze pieczęć jest : :) Kupiłem ją z homologacją czyli się da ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...