wojtek010265 Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 moje moto to honda xl600r z 1985 r. przy szlifie zrobilem dziure w pokrywie sprzegla. dzwignia hamulca noznego wybiela sie podczas szlifu po bruki i wbila sie lekko w pokrywe sprzegla. dziura niewielka, ale olej ucieka. problemem jest to, ze na pokrywie jest napis "MAGNESIUM", a wiec musi to byc stop magnezowy. czy to sie daje pospawac? kto to robi? za ile?dzieki z gory za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 sprobuj u faceta Murarzko, ma zaklad obok lakierni Kuńczyka na jarotach, za salonem Hondy. spawa alu, ale moze i cos na to by poradzil Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hydzio Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 moje moto to honda xl600r z 1985 r. przy szlifie zrobilem dziure w pokrywie sprzegla. dzwignia hamulca noznego wybiela sie podczas szlifu po bruki i wbila sie lekko w pokrywe sprzegla. dziura niewielka, ale olej ucieka. problemem jest to, ze na pokrywie jest napis "MAGNESIUM", a wiec musi to byc stop magnezowy. czy to sie daje pospawac? kto to robi? za ile?dzieki z gory za pomoc. Witaj. Jesteś w stanie zrobić zdjecie tego uszkodzenia? Sfotografuj tez ten napis o którym piszesz. Może bede w stanie coś doradzić, albo kogoś polecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Spawanie raczej nie wchodzi w grę w atmosferze powietrza - o ile to jest rzeczywicie stop magnezu... bo wyleci ci to wszystko w powietrze. Proponuję zakleić dziurkę jakim klejem dwuskładnikowym... ewntualnie jak jest nieduża, to wywiercić i zanitować, po przeszlifowaniu nie powinno być ladu...Pozdrawiam Seba Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 moje moto to honda xl600r z 1985 r. przy szlifie zrobilem dziure w pokrywie sprzegla. dzwignia hamulca noznego wybiela sie podczas szlifu po bruki i wbila sie lekko w pokrywe sprzegla. dziura niewielka, ale olej ucieka. problemem jest to, ze na pokrywie jest napis "MAGNESIUM", a wiec musi to byc stop magnezowy. czy to sie daje pospawac? kto to robi? za ile?dzieki z gory za pomoc.U mnie w mieście pospawali mi bez problemów. Odawałem lekko pękniętą kapę sprzęgła, również z napisem Magnesium. Poszukaj u siebie dobrego zakładu spawającego różne metale. Mnie to wyniosło 25zł. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Scitro, ten pomysl z wierceniem, nitowaniem i szlifowaniem to troche glupi jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 ale to można pospawać tigiem ac więc po co kombinować pospawa to każdy szanujący sie zakład spawalniczy :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReBeLlion Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 tak jak pisze HZ10 jasne ze mozna to pospawac tigiem w oslonie argonu nic CI w powietrze nie wyleci:d Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 a jak topnik wtedy sie daje ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Scitro, ten pomysl z wierceniem, nitowaniem i szlifowaniem to troche glupi jest...w cale nie glupi to metoda czesto z powodzeniem stosowana w endurakach tam tego typu usterki to normaka jak dbrze powierzchnie wyczyscisz odtlyscisz to na deklach epoxydy sprawdzają sie super!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Panowie magnezu nie pospawacie nawet TIG, potrzebna jest b.dobra atmosfera ochronna i to z dwóch stron spawanego przedmiotu, a wystarczy trochę tlenu (powietrza) i buuummm!!!! Uwierzcie to nie jest aluminium!!! Pozdrawiam Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 (edytowane) Panowie magnezu nie pospawacie nawet TIG, potrzebna jest b.dobra atmosfera ochronna i to z dwóch stron spawanego przedmiotu, a wystarczy trochę tlenu (powietrza) i buuummm!!!! Uwierzcie to nie jest aluminium!!! PozdrawiamHmm, z tego co pamiętam, to spawcz mówił że to Magnesium to nic innego jak duraluminium z większą zawartością magnezu. Zakład, który mi to robił nie ma jakiegoś super za*eb*** sprzętu, po prostu realia średniego miasta, a jednak buum raczej nie było, kapa cała, a spawacz żyje. Pzdr. Edytowane 22 Listopada 2006 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 metoda na klej jest dobra a ze spawaniem bywa...... sa domieszki to nie jest tak ,że kazda firma robi z tego samego stopu--- piszemy o wiekowym enduraku to nie nowy KTM LC8 za lepszą kase albo jakis ulicznik:) z resztą mowa o deklu gdzie nie ma strasliwych napręzen albo cisnien --z reszta ta metoda nigdy mnie nie zawiodła a spawac to ok ostatnio spawałem aluminiowy zacisk na oske i udalo sie po ptostu gdzie trzeba spawac tam trzeba!!--nasteny argument to to ze aluminium w czasie spawania mocno sie wygina i dekiel moze nie przylegac wiadomo duza plaska plaszczyzna.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Ano właśnie to nie jest żaden magnez, czy stop magnezu, tylko stop Al + parę procent magnezu+ coś tam jeszcze. A to jest zasadnicza różnica! Stopy Al można spawać bez obawy o eksplozje. Moja poprzednia wypowiedź dotyczyła właśnie stopów magnezu. Napis na pokrywie to pewnie tylko dla dobrego samopoczucia posiadacza, hehehe... tak jak z tymi miniwiezami co maja tysiące Watt mocy, hihihi... Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek010265 Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 dzieki wszystkim za informacje. chyba sprawa nie bedzie wygladala tak zle. sprobuje to gdzies pospawac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.