PGR Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 LOCTITE - Pewny i sprawdzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 9732.44 nr. ref.Peugeot /w opakowaniu jest Loctite/ Czarny, od-60 do +250'C, tuba 100 gram.Tym silikonem uszczelniane sa miedzy innymi miski olejowe we wszystkich Peugeot'ach bez stałej uszczelki ! Niestety ale jest drogi .... 37zł Lepszego narazie nie znalazłem; tańszy owszem :D Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartman Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Siema wszystkim!Dzisiaj kupiłem silikon, którym zamierzam uszczelnić dekiel rozrusznika w moim suzuki GSR 600. Przed kupnem trochę czytałem na temat silikonów i tego kto- jakie(i do czego) poleca/używa. Każdy pisze inaczej i ciężko jest uchwycić informację, która jest precyzyjna i w 100% naświetla sytuacje. W każdym razie skonsultowałem to z moim znajomym, który od X lat jeździ motorami(i to nie byle jakimi bo same harley'e), on zaś zadzwonił do swojego mechanika i oto czego się dowiedziałem: do dekli zewnętrznych spokojnie wystarcza sylikon(taki kupiłem) marki: K2 bond- silikon niebieski wysokotemperaturowy,od -80°C do +315°C, natomiast jeżeli chodzi o elementy wewnątrz silnika(uszczelki pod głowicę itp.) wtedy zaleca się używać silikonów o wyższej maksymalnej temperaturze(600°C)-Nie wiem dlaczego bo wydaje mi się, że silnik nie nagrzewa się do takich temperatur- ale mogę się mylić. Silikon K2 do 1200°C nie jest polecany pod dekle jako zastąpienie uszczelki, tak jak ktoś pisał wcześniej używa się go wyłącznie przy układzie wydechowym.Silikon, który kupiłem kosztuje od 6 do 12 zł, w zależności od miejsca, miasta, itp... Mam nadzieję, że komuś pomogłem. Pozdro600!!! Idę uszczelniać dekiel!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Przepraszam, czy ja dobrze rozumiem, że uszczelki pod głowicę smaruje silikonem? Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartman Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Przepraszam, czy ja dobrze rozumiem, że uszczelki pod głowicę smaruje silikonem?Dla sprostowania nie jestem mechanikiem- być może źle napisałem coś z tymi uszczelkami wewnątrz. Najprościej jak się da- wszystko co wewnątrz wymaga silikonu odprnego na wyższe temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 no ale niebieski? jak to będzie wyglądać?, nie zapomnij że tam mimo wszystko MUSI być uszczelka. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartman Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 no ale niebieski? jak to będzie wyglądać?, nie zapomnij że tam mimo wszystko MUSI być uszczelka.Uszczelka po co? Właśnie w tym celu(nie mogę dostać u siebie na zadupiu tej uszczelki) kupiłem ten silikon. Ten gość, który mi to polecił sam tak robi a jeździ sporo i mówi, że nic się nie dzieje. Wiadomo, że taki silikon wymieniasz częściej niż uszczelki, ale na bank nie trzeba uszczelki, w tym celu zastępuje się ją silikonem. Między wierszami na odwrocie etykiety informacyjnej od silikonu(K2-niebieski) jest napisane: "z powodzeniem zastępuje tradycyjne uszczelki. Odporny na wszelkie oleje, płyny chłodnicze oraz wodę". Poza tym kolor nie gra roli bo nadwyżki się pozbywasz skalpelem po całkowitym zastygnięciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 no ale niebieski? jak to będzie wyglądać?, nie zapomnij że tam mimo wszystko MUSI być uszczelka.jak Suzuki :biggrin: Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartman Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Jestem nowy na forum i nie znalazłem tematu(kolejnego), na który poszukuję odpowiedzi, daltego podepnę go tutaj(jeśli tak nie można-dajcie znać). Planuję uszelnić dekielek rozrusznika silikonem K2, tak jak pisałem wcześniej. Pozostaje kwestia śrub mocujących. W deklu jest ogólnie 5 śrub. 4 jednakowej długości, jenda z tych pięciu jest dwa razy dłuższa od pozostałych. Mam 3 śruby(oryginalne). Dwie, w tym jedną(tę najdłuższą) dokupiłem w castoramie, bo tak jak wspomniałem wcześniej mieszkam na zadupiu gdzie oprócz chleba i mleka nie ma niczego;) Pytanie: czy będą one spełniać swoją funkcję? Gość w castoramie wspomniał coś o twardości tych śrub, niby te które mam w motrze są twardsze od tych, które kupiłem(są to jakieś ósemki-najtwardsze jakie mieli w castoramie). Wydaje mi się, że nie powinno to mieć większego znaczenia bo 3 śruby mam oryginalne i tylko 2 są z castoramy. Długość jest taka jak powinna, szerokość i gwint też. Poza tym dekiel jest aluminiowy, więc na maxa chbya również nie można go skręcać. Dajcie znać co o tym sądzicie, bądź skierujcie mnie na właściwą ścieżkę gdzie mogę uzyskać info na temat tych śrub. Z góry dzięki za pomoc, pozdro, Bart! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Sądzimy że to druciarstwo. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Śruby mogą byc, spokojnie, widzę, ze nie napinasz się na efekt wizualny:)I nie kręć tego mocniej niż na 12NM, (zapewne nie posiadasz klucza dyn.) więc z wyczuciem by nie uszkodzić gwintu, 12NM to naprawdę mało.Tak naprawdę lepiej byłoby jakbyś dociął tą uszczelkę ze specjalnego materiału- o takiego:http://allegro.pl/gambit-af-oil-material-na-uszczelki-gr-0-5-mm-i3918170459.html 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartman Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Sądzimy że to druciarstwo.WOW!!! WIelkie dzięki za "pomocną" odpowiedź. Tak trzymaj! Śruby mogą byc, spokojnie, widzę, ze nie napinasz się na efekt wizualny:)I nie kręć tego mocniej niż na 12NM, (zapewne nie posiadasz klucza dyn.) więc z wyczuciem by nie uszkodzić gwintu, 12NM to naprawdę mało.Tak naprawdę lepiej byłoby jakbyś dociął tą uszczelkę ze specjalnego materiału- o takiego:http://allegro.pl/gambit-af-oil-material-na-uszczelki-gr-0-5-mm-i3918170459.htmlHA! Mam klucz dynamometryczny więc z tym luz:) Wielkie dzięki za inforamcje i pomoc. Jutro popytam u siebie w mieście o ten cały Gambit, o którym wspominałeś. Jeszcze raz dzięki, pozdro!!! P.s. śruby poz względem wizualnym nie różnią się praktycznie niczym. Oryginalne to nasadowe 8-ki a ja dokupiłem z końcówkami pod imbusy bo tylko takie byłu. I to cała różnica. Pomijając fakt, iż te oryginalne są trochę ciemniejsze, ale wydaje mi się, że tylko przez to, iż są starsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixser Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 ja używam takiego http://allegro.pl/versachem-silikon-szary-85g-i3725534083.html i mogę go polecić składam na niego silniki od skuterów simsonki itp i zawsze jest sucho nie miałem jeszcze z nim problemu . Wcześniej używałem dirko też dobre jest . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Używałem wiele sylikonów ale to jest wedlug mnie najlepsze http://allegro.pl/masa-uszczelniajaca-silikon-victor-reinz-reinzosil-i3937900149.htmlmozna kupic taniej w malej tubce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) HA! Mam klucz dynamometryczny więc z tym luz A z jakim momentem kręci ten Twój klucz ? Pomijając fakt, iż te oryginalne są trochę ciemniejsze, ale wydaje mi się, że tylko przez to, iż są starsze.Jakby Ci to powiedzieć .......jesteś w błędzie EDIT : widzę,że internet jest w Twoim zadupiu i listonosz też pewnie jeździ,więc proponuję zamówić w sklepie internetowym motocyklowym Edytowane 11 Lutego 2014 przez zikowski Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi