Skocz do zawartości

zaczynam remont


wild
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panie Adamie bardzo prosze napisac jak sie dociera silnik wylacznie po spojrzeniu na jego podzespoly :crossy: Ciekaw tez jestem espertyzy na temat wykonania honowania wylacznie po obejrzeniu honowanych cylindrow na fotkach...

:)

 

 

Moze bede troche kasliwy, ale z tego co wiem to ":...na oko to Zyd w szpitalu umarl..." :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze tutaj zalozyc ze szlif i honowanie jest dobrze zrobione.

Przychodzi mi to latwo, jako ze zaden z was nie ma mozliwosci sprawdzenia jakosci wykonania szlifu po zakladzie mechanicznym, wszyscy po prostu skladaja to co dostana i tyle.

Tak ze chodzi mi w tym wypadku glownie o prawidlowosc skladania i odpalenie, bo bledy popelnione na tym etapie moga sie odbic na przyszlych osiagach motocykla.

Do tego musze przyjac ze czytajacy moje wypociny jest w stanie prawidlowo ustawic zaplon, ( a ktory z was ma lampe stroboskopowa ? ) no i gazniki musza byc w takim stanie zeby motocykl pracowal jakos na obu cylindrach.

A z tym rozwniez jest roznie.

No ale chociaz jakis odcinek skladania i docierania silnika bedzie omowiony.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie orientuje to lampy uzywa sie przewaznie zeby dokladnie ustawic zaplon, motocykle do ktorych chcesz jej uzywac byly produkowane z mysla o mechanicznym ustawieniu na znaki z recznym przyspieszaczem zaplonu, wiec prawde mowiac nie widze jej zastosowania do tego typu sprzetach. Poza tym zeby wogole jej uzyc motocykl musi juz byc na chodzie a z tego co ja sie orientuje najlepiej dostraja je sie na sluch...

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Adam M. chciał tylko pomóc wiedzą i doświadczeniem a Wy go jedziecie jak psa....to nie fair. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze zbyt tragicznie to Qurim widzisz :D

Ja tam jakos tak strasznie "pojechany" sie nie czuje.

Moc, reczne przyspieszenie zaplonu to tylko chyba M72, reszta ruskow ma przyspieszacz odsrodkowy i do wlasciwego ustawienia zaplonu niezbedna jest lampa.

To ze nikt tego nie robi, bo nikt nie wie ze trzeba to druga sprawa.

Co prawda trzeba by zaczac od sprawdzenia czy znaki na kole nabite sa wlasciwie, a do tego potrzeba z kolei kola katowego, czy ktos ten prosty przyrzad posiada ?

Jak nie to warto skopiowac ze strony Jacota o Junaku i nalepic na np zuzyty dysk.

"Dostrajanie na sluch" to raczej gazniki, a nie zaplon. I a`propos tego ostatniego tez kilka nowych rzeczy moge wam zapodac :icon_mrgreen:

 

Adam M.

PS. Caly temat powinien byc w Mechanice Weteran, a nie w Weteranach itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Moc, reczne przyspieszenie zaplonu to tylko chyba M72, reszta ruskow ma przyspieszacz odsrodkowy(...)

 

No - niestety - ręczne przyspieszenie jest również w K-750 i K-650, zdaje się, że MT9 również miały montowane te aparaty zapłonowe - a to duża część rusków, które jeżdzą po naszych drogach :D

Edytowane przez Paolo350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trudno, to juz prehistoria.

Tym motocyklom pozostaje tylko statyczne ustawienie zaplonu, ktore tez warto sprawdzic tarcza katowa.

Wiekszosc ich jezdzi na zaplonie przyspieszonym na max, bo nikt sie nie bawi w stopniowe przyspieszanie zaplonu razem z odkrecanym rollgazem :icon_question:

Oczywiscie oprocz uruchamiania moto, wowczas max opoznienie.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trudno, to juz prehistoria.

Tym motocyklom pozostaje tylko statyczne ustawienie zaplonu, ktore tez warto sprawdzic tarcza katowa.

Wiekszosc ich jezdzi na zaplonie przyspieszonym na max, bo nikt sie nie bawi w stopniowe przyspieszanie zaplonu razem z odkrecanym rollgazem :rolleyes:

Oczywiscie oprocz uruchamiania moto, wowczas max opoznienie.

 

Adam M.

Chyba odwrotnie powinno być, przy odpalaniu przyśpieszone, a powyżej przyjmijmy 2500obr/min opóżnione.. Tak mi się wydaje..

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...