Paolo350 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Mówiąc całą resztę - miałem na myśli łożyska dyfra - bo o nich była mowa (poza igiełkowym);A dwurzędowe łożysko dyfra to 3304; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Panie Adamie bardzo prosze napisac jak sie dociera silnik wylacznie po spojrzeniu na jego podzespoly :crossy: Ciekaw tez jestem espertyzy na temat wykonania honowania wylacznie po obejrzeniu honowanych cylindrow na fotkach... :) Moze bede troche kasliwy, ale z tego co wiem to ":...na oko to Zyd w szpitalu umarl..." :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Musze tutaj zalozyc ze szlif i honowanie jest dobrze zrobione.Przychodzi mi to latwo, jako ze zaden z was nie ma mozliwosci sprawdzenia jakosci wykonania szlifu po zakladzie mechanicznym, wszyscy po prostu skladaja to co dostana i tyle.Tak ze chodzi mi w tym wypadku glownie o prawidlowosc skladania i odpalenie, bo bledy popelnione na tym etapie moga sie odbic na przyszlych osiagach motocykla.Do tego musze przyjac ze czytajacy moje wypociny jest w stanie prawidlowo ustawic zaplon, ( a ktory z was ma lampe stroboskopowa ? ) no i gazniki musza byc w takim stanie zeby motocykl pracowal jakos na obu cylindrach.A z tym rozwniez jest roznie.No ale chociaz jakis odcinek skladania i docierania silnika bedzie omowiony. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Z tego co sie orientuje to lampy uzywa sie przewaznie zeby dokladnie ustawic zaplon, motocykle do ktorych chcesz jej uzywac byly produkowane z mysla o mechanicznym ustawieniu na znaki z recznym przyspieszaczem zaplonu, wiec prawde mowiac nie widze jej zastosowania do tego typu sprzetach. Poza tym zeby wogole jej uzyc motocykl musi juz byc na chodzie a z tego co ja sie orientuje najlepiej dostraja je sie na sluch... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Moze bede troche kasliwy, ale z tego co wiem to ":...na oko to Zyd w szpitalu umarl..." ;)a z tego co ja sie orientuje najlepiej dostraja je sie na sluch... :)Składa też? ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Kolega Adam M. chciał tylko pomóc wiedzą i doświadczeniem a Wy go jedziecie jak psa....to nie fair. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Moze zbyt tragicznie to Qurim widzisz :DJa tam jakos tak strasznie "pojechany" sie nie czuje.Moc, reczne przyspieszenie zaplonu to tylko chyba M72, reszta ruskow ma przyspieszacz odsrodkowy i do wlasciwego ustawienia zaplonu niezbedna jest lampa.To ze nikt tego nie robi, bo nikt nie wie ze trzeba to druga sprawa.Co prawda trzeba by zaczac od sprawdzenia czy znaki na kole nabite sa wlasciwie, a do tego potrzeba z kolei kola katowego, czy ktos ten prosty przyrzad posiada ?Jak nie to warto skopiowac ze strony Jacota o Junaku i nalepic na np zuzyty dysk."Dostrajanie na sluch" to raczej gazniki, a nie zaplon. I a`propos tego ostatniego tez kilka nowych rzeczy moge wam zapodac :icon_mrgreen: Adam M.PS. Caly temat powinien byc w Mechanice Weteran, a nie w Weteranach itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 (edytowane) Moc, reczne przyspieszenie zaplonu to tylko chyba M72, reszta ruskow ma przyspieszacz odsrodkowy(...) No - niestety - ręczne przyspieszenie jest również w K-750 i K-650, zdaje się, że MT9 również miały montowane te aparaty zapłonowe - a to duża część rusków, które jeżdzą po naszych drogach :D Edytowane 22 Października 2007 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 No trudno, to juz prehistoria.Tym motocyklom pozostaje tylko statyczne ustawienie zaplonu, ktore tez warto sprawdzic tarcza katowa. Wiekszosc ich jezdzi na zaplonie przyspieszonym na max, bo nikt sie nie bawi w stopniowe przyspieszanie zaplonu razem z odkrecanym rollgazem :icon_question:Oczywiscie oprocz uruchamiania moto, wowczas max opoznienie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 No trudno, to juz prehistoria.Tym motocyklom pozostaje tylko statyczne ustawienie zaplonu, ktore tez warto sprawdzic tarcza katowa. Wiekszosc ich jezdzi na zaplonie przyspieszonym na max, bo nikt sie nie bawi w stopniowe przyspieszanie zaplonu razem z odkrecanym rollgazem :rolleyes:Oczywiscie oprocz uruchamiania moto, wowczas max opoznienie. Adam M. Chyba odwrotnie powinno być, przy odpalaniu przyśpieszone, a powyżej przyjmijmy 2500obr/min opóżnione.. Tak mi się wydaje.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 To zle ci sie wydaje... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Chyba odwrotnie powinno być, przy odpalaniu przyśpieszone, a powyżej przyjmijmy 2500obr/min opóżnione.. Tak mi się wydaje.. PozdrawiamŁadnie ci w takim razie dniepr chodzi? ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Ładnie ci w takim razie dniepr chodzi? ^^Im obroty większe, tym większy kąt wyprzedzenia jest tak?:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 tak... :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 tak... :icon_evil:To jednak mam racje..:wink: Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.