Skocz do zawartości

zaczynam remont


wild
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ten karter z ostatniego zdjecia to ten "dobry" karter ???

Na czym to chodzilo ze wyglada jak zabytek z PRL ???

Czy w koncu zdecydowalas sie na tloki od Poloneza ?

Jezeli robisz zawory to rozumiem ze cylindry sa u mechanika - sprawdz je potem czy rzeczywiscie trzymaja i jak dlugo ( nafta ).

Czy ten sam zaklad robi ci szlif i honowanie ?

Jakie luzy chcesz dac na tych tlokach ?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow. Ja Cię podziwiam panno Wild. Za tą cierpliwość, chęć i zdeterminowanie przy rusku. Ja to już dawno bym to albo poskładał zeby jeździło (byle jak ale w ogóle) albo rzucił w kąt i zapomniał.

 

Noszę sie z zakupem ruska ale teraz to jzu jestem pewien ze chcę cos na 100% sprawne. Wiem ze i tak nie ominie mnie remont owego pojazdu. Mam nadzieje ze w dalekiej przyszłosci, bynajmniej jak juz wróce do PL.

 

 

Szakunec Wild :icon_rolleyes:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten karter z ostatniego zdjecia to ten "dobry" karter ???

zgadza sie.

Na czym to chodzilo ze wyglada jak zabytek z PRL ???

wiem ze wyglada nieciekawie- wywrocil mi sie, gdy go przewosilam- razem z olejem, ktory byl w srodku... dalam tu plame w doslownie i w przenosni :(.

..a brudny.. to chyba oczywiste :)

Czy w koncu zdecydowalas sie na tloki od Poloneza ?

..jak widac na zalaczonym obrazku

Jezeli robisz zawory to rozumiem ze cylindry sa u mechanika - sprawdz je potem czy rzeczywiscie trzymaja i jak dlugo ( nafta ).

tak- zawory mi robi osoba, ktora od lat sie tylko nimi zajmuje. mam do niego zaufanie.

Czy ten sam zaklad robi ci szlif i honowanie ?

nie

Jakie luzy chcesz dac na tych tlokach ?

..0,06 to za malo. 0,08 to chwilowo moja ost. decyzja.

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goska, jak przywieziesz cylindry po honowaniu to zrob zdjecia ( wyrazne ) ich i tlokow z pierscieniami i zapodaj post w tym temacie.

Napisze ci potem krok po kroku jak masz dalej skladac i docierac zeby sprzet naprawde chodzil bez pudla.

Oczywiscie przyjmujac ze zaplon i gazniki beda w dobrym stanie i prawidlowo ustawione.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

..0,06 to za malo. 0,08 to chwilowo moja ost. decyzja.

 

Goska

Ja mam pasowanie teraz na 0,08. Kolega zrobil nawet na 0,05 i bez problemu jezdzi, nic mu nie lapie.

 

Napisze ci potem krok po kroku jak masz dalej skladac i docierac zeby sprzet naprawde chodzil bez pudla.

Oczywiscie przyjmujac ze zaplon i gazniki beda w dobrym stanie i prawidlowo ustawione.

Adam M.

Moze taka porade na forum, kazy by z przyjemnoscia poczytal takie rady kogos kto z niejednego pieca chleb jadl (albo nie jeden piec zlozyl) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goska, jak przywieziesz cylindry po honowaniu to zrob zdjecia ( wyrazne ) ich i tlokow z pierscieniami i zapodaj post w tym temacie.

Napisze ci potem krok po kroku jak masz dalej skladac i docierac zeby sprzet naprawde chodzil bez pudla.

Oczywiscie przyjmujac ze zaplon i gazniki beda w dobrym stanie i prawidlowo ustawione.

 

Adam M.

-nie ma problemu.

btw. z tym krok po kroku.. raz juz wspomniales o tym (gdzies w mechanice weteran ostatnio), ale w porzadku, z checia skorzystam z tej wiedzy.

 

strom- ja bym sie bala na 0,05... :notworthy: czulabym sie pozniej spieta dodajac wiecej gazu..

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Przepraszam ze sie wtracam, ale na jednym ze zdjec widzialem elementy dyfra . Naprawde polecam kupno japonskich lub szwajcarskich zamiennikow , bo te ze zdjecia to chyba wyroby inteligencji pracujacej i mas robotniczych zza naszej wschodniej granicy . Jesli sie myle to sorry ale tak wygladaja.Problemem jest tylko dorwanie biezni do igielkowych , mnie sie nie udalo kupic tylko tego i chyba niestety trzeba zostawic wschodnie. Wlasnie ostatnio przerabialem temat remontu dyfra i skrzyni, ruskie lozyska sa tragiczne,nowe i juz do wywalenia, szkoda kasy i czasu na regulacje. Jesli chcesz tansze niz japonia to kup polskie ok. 10 zl za lozysko , dwurzedowe znalazlem tylko slowackie niestety ok 35 zl, japonczycy i niemcy podobno nie robia tego rozmiaru.Zimerringi tez proponuje kupic zachodnie , okazuje sie ze cenowo nie odbiegaja od rosyjskich a jakosc jakby inna . Moze byc tylko klopot z dorwaniem tego uszczelniajacego walek atakujacy , ja przetoczylem na wiekszy wymiar w nakretce i mam polski. Naprawde mysle ze jak juz sie meczysz tyle czasu z tym remontem i tyle wydalas kasy to nie warto oszczedzac na takich detalach .To tyle .Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orita- zamienniki kupuje owszem ale polskie, nie bawie sie z rosyjskimi symeringami czy lozyskami bo znam ich jakosc..

ja juz sobie powiedzilam -nie bede oszczedzac i tego nie robie. wyciagam wnioski z poprzednich leckji.

 

a ze schodzi mi to jak krew z nosa to tylko dlatego, ze musze oszczedzac :clap:

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To cieszy , a moze udalo Ci sie gdzies dorwac nasze igielkowe? Bo ew. tez bym nabyl a na dorobienie mnie chwilowo nie stac. A pisalem o ruskich bo ludzie czasami wstawiaja i potem zdziwienie ze motor przestal jezdzic.I szkoda wlozonej pracy i kasy.Lacze sie z Toba w bolu (finansowym) , ceny czesci niby nie wysokie ale jak sie podliczy to wychodzi kosmos . A najgorzej ze jeszcze wymagaja naprawy przed zmontowaniem...Czasem to rece opadaja jak sie widzi ta jakosc (a wlsciwie jej brak).Jak mozna zrobic nowe lozysko z luzami, sladami toczenia i wzerami rdzy???Ja sie kurde pytam :clap: gdzie jest ich kontrola jakosci.Czy te czesci sa ze smietnika albo zlomowiska?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co myślicie o polskich o polskich łozyskach ale takie np. FŁT Kraśnik (Fabryka Łożysk Tocznych) to oni normalnie exportuja je do niemiec i nawet japonii. Nie plotka tylko z pierwszej ręki bo wujek pracuje tam na biurze w FŁT Kraśnik. Ja chętnie je uzywałem a i tak padały a to dlatego że były do Jawy 350 która jest prawie jak rusek - nowe czesci naprawic przed zalozeniem a jak wszystko działa OK w moto to znaczy ze cos jest nie tak. :clap: :clap: podejrzewam ze z Jawy do Ruska to jak w przysłowiu :Niedaleko spada jabłko od jabłoni" albo : z deszczu pod rynnę" . Tak czy inaczej Jawa tez zyje swoim zyciem wiec preludium do rusków mam. A martwiłem sie ze Harley bedzie sie sypał, tymbardziej ze juz pełnoletni jest.

 

PS. lozyska igiełkowe w skrzyni Jawy TS mieliły sie na proszek po ok. 1.5 tys km. Za każdym razem. jednego razu wracałem ze zlotu V2 Poznań w Lubaszu , z pasażerem i konkretnym bagażem i miałem tylko 4 bieg a pod górke trzeba sie rozbujać i ze skrzyżowania jakoś uciec. Wesoło było. przesiadłem sie na SHL z `65 roku i juz nigdy nie stałem w trasie. pozdro.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam wszedzie wkladam KOYO poza igielkowymi, dwurzedowym i glowka ramy i wszystko swietnie bangla

 

Paolo - skoro cala reszte mozna zalozyc SKF to prosze podaj numery lozysk:

 

 

glowki ramy

i tego dwurzedowego do dyfra

 

 

pozdro

 

 

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...